kasprzak pisze:Witam,
Mam pytanie, czy wiadomo jakie literki bordnetz musi mieć aby przyjąć kodowanie ze zwykłych lamp na nieskrętny xenon przed FL (bez LED)? Jeżeli nie ma takiego zestawienia to jak sprawdzić VCDSem (powinein przyjąć kodowanie i zwrócić błąd na module samopoziomowania, że nieosiągalny? Czy jakieś inne możlwiości sprawdzenia są?)
odpowiedź na Twoje pytanie o ile pamiętam była w "diagnostyka VAG"
Nie mogę się dokopać niestety do tych informacji. Jeżeli ktoś przerabiał i ma jakieś schematy na dysku od przeróbki zwykłych halogenowych lamp na xenony przed FL to mam prośbę o wrzucenie. Szczególnie różnice w pinologii i gdzie wpiąć się wiązką od modułu poziomowania.
Pozdrawiam!
A6 C6 Avant 2.0 TDI 2006 r. manual 126KM/306Nm seria @ 167KM/351Nm chip
Prosze o potwierdzenie czy ta kostka musi byc poprowadzona do modułu pod kierownicą. Jesli tak to czy trzeba wymienić ten moduł? ponoć trzeba zmienić na taki ktory obsługuje bixenon. Czy zmiana samego modułu jest skomplikowana? Trzeba odpiąć aku?
[ Dodano: 2016-06-19, 16:03 ] kasprzak, no własnie wiem gdzie się wpiąć ale nie wiem czy konieczne jest zmiana modułu.
Mój boardnetz z literka D działa. Używając adaptera i wpinajac się w pin 16 oraz 6 do obsługi bixenon oraz do światła jazdy dziennej pin 1 i 6 udało.sie wszystko uruchomi łącznie z opcją w MMI dla światła dziennego.
Czekam na zamówione czujniki poziomowania i moduł.
Teraz dwa pytania
-czy boardnetz D obsłuży moduł poziomowania?
-Dlaczego suwak poziomu świateł obok kierownicy nie obniża ani nie podwyża xenonu?
Mój boardnetz z literka D działa. Używając adaptera i wpinajac się w pin 16 oraz 6 do obsługi bixenon oraz do światła jazdy dziennej pin 1 i 6 udało.sie wszystko uruchomi łącznie z opcją w MMI dla światła dziennego.
Czekam na zamówione czujniki poziomowania i moduł.
Teraz dwa pytania
-czy boardnetz D obsłuży moduł poziomowania?
-Dlaczego suwak poziomu świateł obok kierownicy nie obniża ani nie podwyża xenonu?
witam wszystkich potrzebuje pomocy przy zmianie zwykłych lamp na xenony.Mechanicznie wszysko zrobie chodzi mi o kabelki moze ma ktos schematy z góry dzieki
Witam,
Jestem na ostatniej prostej montażu ksenonów, czekam tylko na lampy od rs6 oraz zdjęcie komponentu, ale w następnym tygodniu wszystko powinno być ok. Na razie jeżdżę na ksenonach skrętnych, ale bez modułów, poziomowania i spryskiwaczy. Takie niestety były w samochodzie zamontowane, ktoś zrobił niezłe druciarstwo, więc trzeba to naprawić.
Najwięcej czasu zajęło robienie wiązki zwłaszcza prowadzenie przewodów do modułu poziomowania LWR, tym bardziej że chciałem zrobić to jak w serii czyli montaż po prawej stronie za schowkiem. Prowadząc przewody do tylnego czujnika trzeba ściągnąć wszystkie osłony progów słupka A, B i C po lewej stronie, zdemontować fotel kierowcy oraz tapicerkę bagażnika z lewej strony, a wtedy poprowadzenie przewodów nie będzie stanowiło problemu. Zdjęcia zamontowanych czujników dodam w załączniku.
Z przodu do montażu czujnika trzeba zaopatrzyć się w nit mocujący, oraz śrubę (polecam zakupić to dłuższą wg katalogu ETKA, bodajże M6x20). Z tyłu próbowałem odkręcić śrubę wahacza gdzie powinien być przymocowany czujnik, ale w moim 2.4 FWD było za mało miejsca żeby tą śrubę wyciągnąć, może diesel ma więcej (dla tmr ta sztuka się ponoć udała). Dostęp jest bardzo słaby, tylko klucz 18 płasko-oczkowy. Najszybszym wyjściem bez opuszczania całego zawieszenia jest wycięcię szlifierką kątową kawałka mocowania czujnika do otworu robiąc taki hak (zdj. w załączniku), luzujemy śrubę wahacza, wsuwamy mocowanie i voilà.
Z dodatkowych informacji do wtyczki T32a bordnetza i wtyczki modułu LWR wchodzi pin damski MQS F063, a do świateł dziennych wtyczki bordnetza pin damski 2.8mm, ale pewny na 100% nie jestem. Zasilanie modułu LWR najszybciej poprowadzić razem z przewodami do magistrali CAN, i w tej skrzynce bezpieczników jest już bezpiecznik 5A od góry drugi rząd bezpieczników, czwarty od prawej, kabel szaro-liliowy (on jest od ręcznego sterowania światłami).
Tez jakis czas temu zakladalem to wszystko i z tylnym czujnikiem zrobilem samo. Problem mialem z czujnikami bo na poczatku kupilem od zawieszenia pneumatycznego i nie pasowaly..
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.
waldi1972 pisze:
left
1- Separate pin 4 line black/red from the gray connector T32c
2- Separate pin 6 line gray/white from the black connector T10a
3- Combine at pin 6 line gray/white with black/red line (from T32c) at the black connector T10a
4- The pin 4 where was line black/red at the gray connector T32c is no longer needed
5- Separate pin 8 line white/black from the black connector T10a
6- Combine pin 8 line white/black with gray/white line (on pin 6) at the black connector T10a (PWM signal)
7- The pin 8 where was line white/black at the black connector T10a is no longer needed
right:
1- Separate pin 15 line black/red from the gray connector T32c
2- Separate pin 1 line red/yellow from the black connector T10a
3- Combine at pin 1 line red/yellow with black/red line (from T32c) at the black connector T10a
4- The pin 15 where was line 15 black/red on the gray connector T32c is no longer needed
5- Separate pin 2 line green/blue from the black connector T10a
6- Combine pin 2 line green/blue with red/yellow line (on pin 1) at the black connector T10a (PWM signal)
7- The pin 2 where was line green/blue line at the black connector T10a is no longer needed
Witam, wie ktos moze czy ta metoda zalatwi moj problem?
Mam zalozone fabryczne xenony, zalozylem mocne zarowki ledowe do DRL i mrugaja caly czas. Zmienilem kodowanie na LED i przestaly migac ale teraz sie pala caly czas, bez wzgledu na to czy mam wlaczone swiatla czy nie. Nie pala sie postojowki wogole. Wyglada na to ze DRL dziala teraz jako postojowka i drl. Generalnie ktos mogolby pomyslec ze zero problemu ale jednak moje swiatla DRL mocno beda oslepiac w nocy. Po sprawdzeniu blokow pomiarowych, swiatla drogowe sa wlaczone caly czas ale tylko w blokach.
Poradzcie.
Pozdrawiam
Jocker01
Masz badziewiaste żarówki led, bo powinny być z canbusem właśnie po to aby nie mrugały. Kodowanie na led jest pod lampy poliftowe gdzie pasek ledów pełni również rolę świateł pozycyjnych.
Żarówki są ok, nie wywalaja błędów tylko mrugaja. Założenie dodatkowego rezystora nic nie daje. Trzeba będzie spróbować samameu i się okaże
Pozdrawiam
Jocker01
[ Dodano: 2017-03-26, 12:44 ]
ta medota zalatwila problem z bledami, teraz pala sie postojowki i drl razem.
Jak teraz ustawic jasnosc diod przy wlaczonych swiatlach?
Wtym momencie pala sie pelna moca caly czas.
Pozdrawiam
Jocker01
kolego masz moze opis pinow kostki 10 pin i 14 pin i numery wtyczek aby zrobic samemu przejsciowki ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Witam
Właśnie zakończyłem projekt zmiany lamp z zwykłych Bi-xenonów na Bi-xenony z led skrętne oraz z doświetlaniem zakrętów. Potrzebne informacje znalazłem w tym temacie. Jedynie nie było informacji jak uruchomić doświetlanie przez żarówki H8. Należało zainstalować sterownik zasięgu 4L0907357, który ma możliwość zakodowania AFS2. Pomógł mi kolega z forum.
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
No i już mam pozamiatane. Gdzie ja teraz dostanę nitonakrętki. Porę dni wolnego i nic nie zrobię.
[ Dodano: 2018-02-16, 11:49 ]
Wszystko prawie zrobione zostało podłączenie lamp i kodowanie komputerów. I tu mam problem, które oznaczenie bordnetza jest właściwe jeżeli chodzi o tą literkę na końcu.
górny napis to 4F0907279B
dolny napis to sw:4F0910279L
Potrzebny mi nowy bordnetz czy nie. Jeszcze jedno pytanie, nie nogę zakodować, nawet podłączonych spryskiwaczy reflektorów nie mówiąc już o zmianie z halogenów na xenony.