[AWT 1.8T 150 KM] Wypadanie zapłonu/katalizator/SAI
Sprawdziłem WG podając na niego ciśnienie, ładnie się otwiera. Dobrałem się do tego nowego DV i okazało się ze był krzywo "ułożony" i ciągle przepuszczał, zapewne to moja wina bo sprawdzałem czy membrana nie jest przerwana przed założeniem i go zruszyłem. Pogrzebałem trochę w nim i już nie przepuszcza. Zrobiłem ponownie loga z podłączoną wtyczką do n75 i zaobserwowałem przeładowanie. Czy n75 jest do wymiany? Czy mam ponownie zrobić loga po skasowaniu błędu przeładowania z odpiętą wtyczką od n75?
115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_Nz5kiSf.html
Proszę patrzeć na ten dolny log, ponieważ niechcący nadpisałem plik.
[ Dodano: 2017-12-18, 12:17 ]
Jednak postanowiłem od razu zrobić log z odpiętą wtyczką od n75
115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_1lCdI.html
115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_Nz5kiSf.html
Proszę patrzeć na ten dolny log, ponieważ niechcący nadpisałem plik.
[ Dodano: 2017-12-18, 12:17 ]
Jednak postanowiłem od razu zrobić log z odpiętą wtyczką od n75
115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_1lCdI.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Ja bym nie podejrzewał n75, przy odpiętej wtyczce zaworek nie pracuje i powinien całe ciśnienie podawać na gruszke, zrobiłeś dwa logi z odpiętą wtyczką, pierwszy jest ok, drugi już nie jest dobrze. Ja cały czas bym obstawiał tą klapkę w turbinie, zdarzały sie takie przypadki że te nowe chińskie żeliwa sa troche kiepsko wykonane i np. blokuje się oś klapki w obudowie turbiny, sytuacja może się np. pogarszać w miarę rozgrzewania żeliwa...
Co do dv to też znam temat kiespkich zamienników, w których tłoczek za każdym razem inaczej się układa po podniesieniu i potem dv przepusza, taki zaworek nadaje się do śmieci i kupno org lub dobrego zamiennika rozwiązuje sprawe.
Co do dv to też znam temat kiespkich zamienników, w których tłoczek za każdym razem inaczej się układa po podniesieniu i potem dv przepusza, taki zaworek nadaje się do śmieci i kupno org lub dobrego zamiennika rozwiązuje sprawe.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
cześć, mam pytanie co do wypadania zapłonu. Wypada mi na pierwszym cyl. Cewki zamienione, i nadal na pierwszym wypada. zazwyczaj na ciepłym silniku. świece są nowe, cewki co prawda z A4 ale pasują numery sie zgadzają. Na tym banku mam jeden przewód we wtyczce od cewki polutowany przez jakiegoś magika. Wymienić wiązkę od cewek? Jest gdzieś ona łączona czy trzeba całą od wcu wymieniać?
Pierwszy cyl jest od strony zderzaka tak? Bo może się machnąłem w podmianie cewek bo zamieniłem pierwszą z trzecią ale wszystko od strony zderzaka.
Pierwszy cyl jest od strony zderzaka tak? Bo może się machnąłem w podmianie cewek bo zamieniłem pierwszą z trzecią ale wszystko od strony zderzaka.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
kompresja nie sprawdzona, uszczelka pod pokrywką ok. a modułu nie pamiętam czy ma czy nie. u mnie w apu jest. wiązkę jeszcze postaram się wymienić kawałkiem. co prawda wyskakuje jeszcze błąd od czujnia g62 prawdopodobnie oraz pompy hamulcowej.
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent czyli Podciśnienie,hamulce - uszkodzenie mechaniczne
17704 - Sytem chłodzenia - nieprawidłowe działanie
ale czy ma to coś wspólnego z wypadaniem zapłonu?
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent czyli Podciśnienie,hamulce - uszkodzenie mechaniczne
17704 - Sytem chłodzenia - nieprawidłowe działanie
ale czy ma to coś wspólnego z wypadaniem zapłonu?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
tak bo to automat znajomego. silnik ten sam 1.8T ośka 150km w automacie. coś było z biegami na początku, że sam zrzucał lub wypadały i ktoś mu coś tam podciągnął nie pamiętam jak mi tłumaczył ale zmienia teraz biegi elegancko tylko pali się chceck z tymi błędami.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj.
Chciałbym prosić o analizę logów dotyczących przepływomierza oraz korekt paliwa.
Czy takie wskazania są wynikiem uszkodzonego przepływomierza czy nieszczelnością w układzie dolotowym?
Objawy to nierównomierna praca na wolnych obrotach oraz gaśniecie silnika w czasie jazdy po naciśnięciu sprzęgła.
http://vaglogi.pl/log-002_033_C9Nw0.html
Chciałbym prosić o analizę logów dotyczących przepływomierza oraz korekt paliwa.
Czy takie wskazania są wynikiem uszkodzonego przepływomierza czy nieszczelnością w układzie dolotowym?
Objawy to nierównomierna praca na wolnych obrotach oraz gaśniecie silnika w czasie jazdy po naciśnięciu sprzęgła.
http://vaglogi.pl/log-002_033_C9Nw0.html