Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[AWT 1.8T 150 KM] Wypadanie zapłonu/katalizator/SAI

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 14 sie 2018, 21:06

nierówna praca to też zapchany ezektor oraz jak kiedyś w moim przypadku auto gasło po wciśnięciu sprzęgła to zawór od turbiny dv był padnięty oraz jak to mówią bow czyli zarów regulacyjny ja bym to tak nazwał. i problem ustał. wrócił po x czasie że spadną obroty ale to już wina nieszczelności. z kibel rury zrobił adapter i moge teraz wsadzić w rurkę i dmuchnąć kompresorem ale zbieram sie zbieram żę pewnie mnie zima zastanie.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Zico
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2017, 19:03
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Zico » 16 sie 2018, 20:40

Witam, mam pytanie dotyczące przepływomierza. Na podpiętym przepływomierzu obroty na wolnych strasznie falują oraz silnik często gaśnie. Po odpięciu wtyczki od przepływomierza silnik zaczyna pracować równo. Czy oznacza to że przepływka nadaję się do wymiany??
Posiadam przepływomierz o numerach 0 280 218 063 oraz drugi numer to 06A 906 461 L. Na przepływomierzu znajduję się także naklejka na której są numery 06A 906 461 LX oraz 0 986 280 317 i jeszcze jeden numer 0 200 218 064. Czy do mojego silnika pasuje przepływomierz o numerach 0 280 218 063 czy 0 986 280 217??
I następne pytanie dotyczące wtyczki. Mój przepływomierz posiada 5 pinów, kostka także lecz 1 pin jest zaślepiony, dziwne jest to że w wiązce do wtyczki znajduję się czarny przewód który nie jest podpięty. Czy tak powinno być?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 16 sie 2018, 21:19

Przepływkę masz dobrą, więc pewnie obecna jest uwalona :).

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 sie 2018, 23:21

ten czarny przewód to ekran - w przepływce mają być 4 piny i 5 pusty tak jak napisałeś

numer bosch 0 280 218 063 to część nowa , numer 0 986 280 217 to część regenerowana - obydwie są tej samej jakości ale żeby kupić tą druga która jest tańsza musisz zwrócić stara przepływkę ( ja tak zrobiłem i od roku śmigam bezproblemowo )

Zico
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2017, 19:03
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Zico » 22 sie 2018, 16:57

Witam powodem objawów przeze mnie podanych była nieszczelność w dolocie. Zmieniłem także przepływomierz, polepszyła się po tym reakcje na dodanie gazu.
Obrazek
Dziekuję wszystkim za pomoc. Mam też trochę problemów związanych z elektryką ale to opiszę w odpowiednim dziale.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl