Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AWT 1.8T 150 KM] Wypadanie zapłonu/katalizator/SAI

Silniki benzynowe
Zico
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2017, 19:03
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Zico » 17 gru 2017, 11:31

Wstawiam log z odłączoną wtyczką od n75
115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_mq3rH.html

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 17 gru 2017, 23:52

Eeeeee... Co to jest...

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 18 gru 2017, 00:55

No napewno nie jest dobrze, sprawdz czy napewno wszystkie wezyki sa szczelne i nie pozaginane, jesli jednak miales problem z blokowaniem wg to pewnie nadal masz ten sam problem, sprawdz czy po podaniu cisnienia na gruszke sztanga chodzi plynnie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Zico
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2017, 19:03
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Zico » 18 gru 2017, 12:17

Sprawdziłem WG podając na niego ciśnienie, ładnie się otwiera. Dobrałem się do tego nowego DV i okazało się ze był krzywo "ułożony" i ciągle przepuszczał, zapewne to moja wina bo sprawdzałem czy membrana nie jest przerwana przed założeniem i go zruszyłem. Pogrzebałem trochę w nim i już nie przepuszcza. Zrobiłem ponownie loga z podłączoną wtyczką do n75 i zaobserwowałem przeładowanie. Czy n75 jest do wymiany? Czy mam ponownie zrobić loga po skasowaniu błędu przeładowania z odpiętą wtyczką od n75?
115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_Nz5kiSf.html
Proszę patrzeć na ten dolny log, ponieważ niechcący nadpisałem plik.

[ Dodano: 2017-12-18, 12:17 ]
Jednak postanowiłem od razu zrobić log z odpiętą wtyczką od n75
115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_1lCdI.html

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 18 gru 2017, 20:25

Ja bym nie podejrzewał n75, przy odpiętej wtyczce zaworek nie pracuje i powinien całe ciśnienie podawać na gruszke, zrobiłeś dwa logi z odpiętą wtyczką, pierwszy jest ok, drugi już nie jest dobrze. Ja cały czas bym obstawiał tą klapkę w turbinie, zdarzały sie takie przypadki że te nowe chińskie żeliwa sa troche kiepsko wykonane i np. blokuje się oś klapki w obudowie turbiny, sytuacja może się np. pogarszać w miarę rozgrzewania żeliwa...
Co do dv to też znam temat kiespkich zamienników, w których tłoczek za każdym razem inaczej się układa po podniesieniu i potem dv przepusza, taki zaworek nadaje się do śmieci i kupno org lub dobrego zamiennika rozwiązuje sprawe.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 17 lip 2018, 10:18

cześć, mam pytanie co do wypadania zapłonu. Wypada mi na pierwszym cyl. Cewki zamienione, i nadal na pierwszym wypada. zazwyczaj na ciepłym silniku. świece są nowe, cewki co prawda z A4 ale pasują numery sie zgadzają. Na tym banku mam jeden przewód we wtyczce od cewki polutowany przez jakiegoś magika. Wymienić wiązkę od cewek? Jest gdzieś ona łączona czy trzeba całą od wcu wymieniać?

Pierwszy cyl jest od strony zderzaka tak? Bo może się machnąłem w podmianie cewek bo zamieniłem pierwszą z trzecią ale wszystko od strony zderzaka.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 17 lip 2018, 10:28

Wiazka idzie w calosci do ecu , zmień tylko kawałek na próbę

A kompresja sprawdzona? W nastepnej kolejnosci zamieniłbym wtryskiwacze benzynowe / gazowe

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 17 lip 2018, 20:02

bendzji pisze:Wiazka idzie w calosci do ecu
W AWT tak, w ANB chyba nie. Nie chce mi się schodzić ale jest jeszcze na puszcze filtra moduł i jak sie przegrzewa to potrafi psikusy robić.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 17 lip 2018, 21:26

rzeczywiście , mój błąd - dopiero od AWT były cewki bez modułu , przepraszam za wprowadzenie w błąd

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 17 lip 2018, 23:43

kompresja nie sprawdzona, uszczelka pod pokrywką ok. a modułu nie pamiętam czy ma czy nie. u mnie w apu jest. wiązkę jeszcze postaram się wymienić kawałkiem. co prawda wyskakuje jeszcze błąd od czujnia g62 prawdopodobnie oraz pompy hamulcowej.
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent czyli Podciśnienie,hamulce - uszkodzenie mechaniczne
17704 - Sytem chłodzenia - nieprawidłowe działanie

ale czy ma to coś wspólnego z wypadaniem zapłonu?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 lip 2018, 00:00

ten błąd 17887 dziwny - jakbyś miał automat kiedyś albo ECU z auotmatu

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 19 lip 2018, 00:57

tak bo to automat znajomego. silnik ten sam 1.8T ośka 150km w automacie. coś było z biegami na początku, że sam zrzucał lub wypadały i ktoś mu coś tam podciągnął nie pamiętam jak mi tłumaczył ale zmienia teraz biegi elegancko tylko pali się chceck z tymi błędami.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Zico
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2017, 19:03
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Zico » 14 sie 2018, 15:45

Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj.
Chciałbym prosić o analizę logów dotyczących przepływomierza oraz korekt paliwa.
Czy takie wskazania są wynikiem uszkodzonego przepływomierza czy nieszczelnością w układzie dolotowym?

Objawy to nierównomierna praca na wolnych obrotach oraz gaśniecie silnika w czasie jazdy po naciśnięciu sprzęgła.

http://vaglogi.pl/log-002_033_C9Nw0.html

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 14 sie 2018, 20:02

Nikt Ci nie powie czy jedno czy drugie, dlatego żeby nie wymieniać przepływomierza na darmo zawsze powinno zrobić się test szczelności dolotu najlepiej kompresorem przed wymianą czegokolwiek.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Zico
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2017, 19:03
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Zico » 14 sie 2018, 20:23

Czyli mam rozumieć że moja diagnoza jest w miarę poprawna i przyczyną tych objawów jest jedna z tych 2 rzeczy? Dzięki za szybką odpowiedź.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja