[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
A jak z przednią osią?
Panowie mnie za to ciekawi jedna rzecz a mianowicie wczoraj zmieniając koła na zimowe wymieniłem płyn w układzie hamulcowym i jednocześnie odpowietrzyłem jeszcze raz układ po wymianie tylnego zestawu hamulców... jak odpowietrzałem przód to płyn szybko uciekał po odkręceniu odpowietrznika a z tyłu pedał schodził dłużej... ma ktoś jakieś wytłumaczenie dlaczego tak??Po wymianie zestawu tył mam wrażenie że przód bardziej nurkuje jak wcześniej na zestawie 310mm/zaciski z s6 c5 i teraz pytanie czy klocki tarcze jeszcze się nie ułożyły czy może coś jest nie tak... przewody nowe, zaciski po wymianie uszczelniaczy itd zaciski z phaetona a tarcze 330mm powinny lepiej hamować jak 310 i zaciski z s6...
Jest u nas jakiś korektor siły hamowania czy coś chyba to pompa ABS rozdziela siłę hamowania co??
Panowie mnie za to ciekawi jedna rzecz a mianowicie wczoraj zmieniając koła na zimowe wymieniłem płyn w układzie hamulcowym i jednocześnie odpowietrzyłem jeszcze raz układ po wymianie tylnego zestawu hamulców... jak odpowietrzałem przód to płyn szybko uciekał po odkręceniu odpowietrznika a z tyłu pedał schodził dłużej... ma ktoś jakieś wytłumaczenie dlaczego tak??Po wymianie zestawu tył mam wrażenie że przód bardziej nurkuje jak wcześniej na zestawie 310mm/zaciski z s6 c5 i teraz pytanie czy klocki tarcze jeszcze się nie ułożyły czy może coś jest nie tak... przewody nowe, zaciski po wymianie uszczelniaczy itd zaciski z phaetona a tarcze 330mm powinny lepiej hamować jak 310 i zaciski z s6...
Jest u nas jakiś korektor siły hamowania czy coś chyba to pompa ABS rozdziela siłę hamowania co??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Pomorskie
Witam mam mały problem z tylnym zaciskiem samochód jak w opisie, zacisk z tłoczkiem 43 mm więc pewnie to 4B0615423 już raz zdarł klocek do pawie samej blachy to zdjąłem zacisk rozebrałem wyczyściłem założyłem reperaturkę, odpowietrzyłem i kolo w miarę się kręciło można ręką (prawe lepiej). Minęły 4 miesiące i mam do wymiany i klocki lewa strona (to ta sama) i tarcze tez bo blacha po klockach zdążyła zrobić rzeźbę, prawa strona prawie nie tknięta. Gdzie leży problem wężyk też wymieniłem bo myślałem że robi za zawór zwrotny ale to nie to. Macie jakieś sugestie. Dla uściślenia tarcze 255/10 TRW klocki też TRW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Pomorskie
Nie prawy jest sprawny sprawdzone na podnośniku ale podejrzewam że to może mieć związek z hamulcem ręcznym na lewym zacisku po zwolnieniu linka się luzuje ale tłoczek nie całkiem cofa muszę to sprawdzić ale dopiero w piątek Może jakieś inne sugestie czekam na podpowiedzi. Ciekawe na jakiej zasadzie działa ręczny, wiem że tam jest taka śruba z dużym gwintem (chodzi o skok) i to może być problem że nie powraca po zwolnienierepek92 pisze:To może drugi zacisk jest zapieczony i hamuje tylko lewe?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga