Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AWX 1.9 131 KM] Tryb awaryjny-brak błedów w sterowniku.

Silniki wysokoprężne
krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 07 lut 2017, 06:15

Majowy pisze:Mam nadzieje,że muł nie powróci.

i tak trzymać <rotfl>

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 07 lut 2017, 08:04

Majowy pisze:Mam nadzieje,że muł nie powróci.
Dzięki chłopaki za pomoc
To dobrze, że problem rozwiązany i wszystko śmiga jak trzeba <okok>
Tylko życzyć bezawaryjności <okok>
Pozdrawiam <luzik>
Jak samochód, to tylko Audi;)

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 12 lut 2017, 20:36

Czołem.No i dupsko,że tak powiem.Dziś sytuacja się powtórzyła.Czwórka zapięta,jadę przez teren zabudowany 60km/h.Minąłem wioskę i pedał w podłogę.Przeciągnąłem go na czwórce do 120km/h i 3000obr/min i co?Lekkie szarpnięcie i muł.Zgasiłem,odpaliłem i dalszą część trasy pokonałem bez zakłóceń z różnymi prędkościami.O co mu chodzi?Co jeszcze sprawdzić?
177km/367nm

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 12 lut 2017, 22:38

Nic nie pozostaje jak turbinka... możliwe, że kończy żywot powoli <mysli>
Jak samochód, to tylko Audi;)

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 12 lut 2017, 23:06

Sprawdzałem turbo luzów na wirniku brak,auto nie kopci ani na czarno ani na niebiesko,co by wskazywało na pobór oleju przez turbo.Auto ładnie przyśpiesza w całym zakresie obrotów.
Muszę chyba zrobić porządne logi dynamiczne,może one coś podpowiedzą.

Lipek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 lis 2016, 17:28
Imię: Lucjan
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: WND

Post autor: Lipek » 20 lut 2017, 23:28

Wyjąć turbine i oczyścić kierownice. Po wyjęciu spr., czy gruszka pracuje prawidłowo.

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 21 lut 2017, 21:59

Czołem.Spadek mocy już nie powrócił.Dziś w końcu znalazłem czas żeby porządnie zlogować autko.
Robiliśmy logi dynamiczne na 3 i 4 biegu,kilka prób.Wszystkie parametry wzorowo,wysterowanie turbo oraz egr-a w logach statycznych bez najmniejszych zastrzeżeń.Sztanga pracuje w pełnym zakresie bez zacięć.
Sam na własne życzenie zamuliłem autko.Zima,krótkie odcinki-w moim przypadku 3km do pracy-i auto się zamuliło :>

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 21 lut 2017, 22:22

Zima,krótkie odcinki-w moim przypadku 3km do pracy-i auto się zamuliło.
Na przyszłość pamiętaj <okok>
Dobrze jest od czasu do czasu przegonić autko <radocha>
Jak samochód, to tylko Audi;)

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 21 lut 2017, 22:34

Damolka89 pisze:Dobrze jest od czasu do czasu przegonić autko <radocha>
Zgadza się,ale ta zima trwała długo jak na nasze warunki.Do tego nie miałem żadnych dłuższych wyjazdów,a walić po gazie zimny motor jakoś tak nie bardzo ;p
Idzie wiosna,silnik szybciej będzie się rozgrzewał to i dynamiczniej się pośmiga <okok>
177km/367nm

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 21 lut 2017, 23:16

Majowy pisze:Do tego nie miałem żadnych dłuższych wyjazdów,a walić po gazie zimny motor jakoś tak nie bardzo
Idzie wiosna,silnik szybciej będzie się rozgrzewał to i dynamiczniej się pośmiga
Nie mówię,że zimny ganiać <luzik> ja czasami jak rano żonę odwożę do pracy około 4km w jedną stronę to specjalnie na niższych biegach wolno jadę przez miasto i czekam aż temperatura przekroczy ponad 60 stopni to już wtedy mogę trochę dać po obrotach około 2500, a jak nie to robię rundkę na dłuższą drogę do domu i po kłopocie <luzik> nie wspomnę już o dłuższej trasie do 160km na prostej <radocha>
Grunt to nie doprowadzić do zamulenia auta <okok>
Pozdrawiam <luzik>
Jak samochód, to tylko Audi;)

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 11 lip 2017, 22:41

Czołem.Odgrzeje kotleta,gdyż yebany muł powrócił.Tym razem udało mi się zapalić check engine.
Diagnostyka wykazała zapisany błąd przeładowania.Podejrzenie padło na zapieczoną zmienną geometrię,uwalony n75 lub czujnik ciśnienia doładowania.
Niby gruszka ładnie sterowała łopatkami,ale dopiero po jej odłączeniu okazało się,ze geometria nie pracuje w pełnym zakresie.Turbo na stół i bingo <okok>
Najpierw chemia,potem papierek ścierny,żeby wypolerować bieżnie na lustro i łopatki poruszają się bez zacięć.
177km/367nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja