[AML 2.4 165 KM] WYPADANIE ZAPŁONU CYLINDER 1,3,5
[AML 2.4 165 KM] WYPADANIE ZAPŁONU CYLINDER 1,3,5
Witam wszystkich zwracam się do was o pomoc ponieważ już nie wiem gdzie mam szukać ratunku dwaj zaufani mechanicy się poddali, dodam że nie jestem mechanikiem. Posiadam Audi 2,4 Quattro rok prod 2001, kod silnika AML, auto bez gazu. Problem zaczął się w Październiku ubiegłego roku a mianowicie w zakresie prędkości między 30 a 70 km/h migała kontrolka check engine po paru dniach zapaliła się na stałe pojechałem do mechanika podpiął AutoBosa i wyszły takie błędy:
KOD: P0341 - Obwód czujnika pozycji rozrządu sygnał poza zakresem/wydajności, STATUS - 35
KOD- P0300 - wykryte przypadkowe/wielokrotne przerwy zapłonów w cylindrach, STATUS- 35
KOD- P0301- wykryto wypadanie zapłonu w cylindrze 1, STATUS- 35
KOD- P0303- Wykryto wypadanie zapłonu w cylindrze 3, STATUS-35
KOD- P0305- Wykryto wypadanie zapłonu w cylindrze 5, STATUS-35
Wszystkie błędy są tylko na jednej stornie, pozatym po odpaleniu odnosze wrażenie że delikanie trzęsie samochodem ale obroty tak na oko to 700.
No i teraz naprawy jak narazie wymienione zostało:
Świece, czujniki położenia wałka rozrządu, rozrząd kompletny i ustawiony na przyrządzie, i dzisiaj został wymieniony napinacz faz rozrządu od strony pasażera, kable opryskane przebić nie ma. Wszystkie te zabiegi nic nie dały dalej wyskakują te same błędy. Dodatkowo dzisiaj sprawdzona kompresia na cylindrach 1,3,5 i na wszystkich trzech wartość 8. Jeśli ktoś ma pomysł to bardzo proszę o pomoc.
KOD: P0341 - Obwód czujnika pozycji rozrządu sygnał poza zakresem/wydajności, STATUS - 35
KOD- P0300 - wykryte przypadkowe/wielokrotne przerwy zapłonów w cylindrach, STATUS- 35
KOD- P0301- wykryto wypadanie zapłonu w cylindrze 1, STATUS- 35
KOD- P0303- Wykryto wypadanie zapłonu w cylindrze 3, STATUS-35
KOD- P0305- Wykryto wypadanie zapłonu w cylindrze 5, STATUS-35