[AML 2.4 165 KM] WYPADANIE ZAPŁONU CYLINDER 1,3,5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 122
- Rejestracja: 07 lut 2017, 19:42
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
" mechanik powiedział że ten co wcześniej tu grzebał to mógł albo przestawić o jeden ząbek łańcuch na napinaczu albo wsadził niewłaściwy wałek rozrządu i są np. dwa ssące wałki. "
Mechanicy nie lubią przyjmować winy na własną klatę i zwykle wymyślają tego winnego. Moim zdaniem przy wymianie rozrządu gościu coś spartolił, a teraz boi się że będzie musiał robić ponownie w ramach reklamacji.
Mechanicy nie lubią przyjmować winy na własną klatę i zwykle wymyślają tego winnego. Moim zdaniem przy wymianie rozrządu gościu coś spartolił, a teraz boi się że będzie musiał robić ponownie w ramach reklamacji.
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
hak64 powiem tak, naprawiam samochody u tego mechanika od około 12 lat tak jak i moja rodzina i nigdy nie spierd.... roboty, poza tym byłem przy wymianie rozrządu i napinacza fazy rozrządu a dodatkowo na samym początku napisałem że problem pojawił sie przed wymianą rozrządu tak więc pisanie że mój mechanik spartolił jest bezzasadne
Wypadanie zapłonu spowodowane przestawieniem rozrządu. Cylindry 1,3,5 pracują w silniku tak:
1 i 6, 3 i 4, 2 i 5 a zatem biorąc pod uwagę kompresje masz pokrzywione zawory w głowicy w skutek zetknięcia się pewnie środkowych zaworów dolotowych z tłokami. Głowice do ściągnięcia aby wymienić zawory i dotrzeć gniazda zaworowe. Na pierwszy rzut oka mogą wydawać się ok lecz pewnie idealnie się nie domykają powodując za niską kompresję.
1 i 6, 3 i 4, 2 i 5 a zatem biorąc pod uwagę kompresje masz pokrzywione zawory w głowicy w skutek zetknięcia się pewnie środkowych zaworów dolotowych z tłokami. Głowice do ściągnięcia aby wymienić zawory i dotrzeć gniazda zaworowe. Na pierwszy rzut oka mogą wydawać się ok lecz pewnie idealnie się nie domykają powodując za niską kompresję.
wegrzyn6, bendzji, chyba nie zrozumieliście.
Założyciel tematu napisał:
Czyli na nasze, to nie ma kompresji na cylindrach 1,2,3 , czyli cała strona pasażera.
Założyciel tematu napisał:
Po czym stwierdził:dzisiaj sprawdzona kompresia na cylindrach 1,3,5 i na wszystkich trzech wartość 8.
Co wiadomo że jest nieprawdą, cylindry w Vce są inaczej ułożone.tak jak mowilem nie jestem mechanikiem i nie za bardzo rozumiem pytanie. Mogę powiedzieć ze cylindry są ulożone tak:
5 6
3 4
1 2
Czyli na nasze, to nie ma kompresji na cylindrach 1,2,3 , czyli cała strona pasażera.
Pomogłem?
Kliknij POMÓGŁ, niby nic, a reputację buduje.
Kliknij POMÓGŁ, niby nic, a reputację buduje.
Chyba się nie myle ponieważ ja określiłem położenie tych z 8bar. po wklejonych błędach a nie po tym jak to założyciel wątku opisał omylnie.
3=6
2=5
1=3
Doszło do wyprzedzenia wału korbowego nad wałkami rozrządu. Usterka prawie niemożliwa do wykonania naturalnie obstawiam kiedyś błąd człowieka. Złe ustawienie wału podczas składania rozrządu.
3=6
2=5
1=3
Doszło do wyprzedzenia wału korbowego nad wałkami rozrządu. Usterka prawie niemożliwa do wykonania naturalnie obstawiam kiedyś błąd człowieka. Złe ustawienie wału podczas składania rozrządu.
Witam żeby nie zaśmiecać forum to podepne się tu z szybkim pytaniem. Problem jest zarówno na ob jak i lpg.ogólnie auto jeździ dobrze, pracuje równo, przyspiesza ok, ale czasem jadąc w trasie i wyprzedzając z pełnym butem zaczyna migać check i auto traci moc , szarpie. Przejeżdżając parę km problem znika sam bądź wystarczy zatrzymać się, zgasić silnik na 10 min i po kłopocie. Świece mają 2 lata, błędy wywala mi p1242, p0300, p0306. Czyżby padala cewka? Jeżdżąc normalnie check nie pali się, a auto tylko czasem delikatnie szarpnie jak wcisne gaz w podłogę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy