[AML 2.4 165 KM] WYPADANIE ZAPŁONU CYLINDER 1,3,5
Tu już u mnie lenistwo wychodzi :-P najpierw logi , a później będę się martwić bo w sumie z rok już Tak jeżdżę . Dodam, że rozrząd pracuje cicho, fazerów nie słychać
[ Dodano: 2017-03-16, 18:26 ]
http://vaglog.pl/log-093_090_033_WY0dK8.html
[ Dodano: 2017-03-16, 18:28 ]
takie oto logi mi wyszły , robione z trzeciego biegu
[ Dodano: 2017-03-16, 18:29 ]
w grupie 90 te wartosci na postoju zaczynały sie od zer i rosły wraz z obrotami
[ Dodano: 2017-03-16, 18:26 ]
http://vaglog.pl/log-093_090_033_WY0dK8.html
[ Dodano: 2017-03-16, 18:28 ]
takie oto logi mi wyszły , robione z trzeciego biegu
[ Dodano: 2017-03-16, 18:29 ]
w grupie 90 te wartosci na postoju zaczynały sie od zer i rosły wraz z obrotami
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
bendzji, To skąd ten błąd się bierze? Do tego wypadanie zaplonow na 4,5,6 . Powiem, że te zaplony wypadają sporadycznie, ale często potrafi szarpnac. Warto wymienić ten czujnik położenia wałka rozrządu? Czy lepiej świece i przewody chociaż były wymienione 2 lata temu . Może i cewka szwankuje już...
[ Dodano: 2017-03-17, 07:44 ]
Dobra jeszcze postaram się zrobić dziś te pozostałe logi jeżeli kolega będzie miał czas
[ Dodano: 2017-03-17, 07:44 ]
Dobra jeszcze postaram się zrobić dziś te pozostałe logi jeżeli kolega będzie miał czas
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Patrząc po tym logu co wrzucił idealnie przestawia w banku 2. Gorzej jest z bankiem 1, gdzie nastawnik w trzeciej fazie nie wraca do pozycji wyjściowej i pracuje słabiej niż ten w banku 2, ale to z bankiem 2 są problemy, więc patrząc po logach to nie wina ani nastawnika, ani ustawienia rozrządu (który jak na PL warunki ładnie ustawiony), więc trzeba dalej sprawdzać i eliminować, aby nie utopić worka kasy lub silnika.wegrzyn6 pisze:Po logach wydaje mi sie ze na stronie Bank 2 napinacz padł i nie zmienia napięcia. Logi przedstawiają od samego początku do końca przyspieszania niezmienną wartość a ona normalnie powinna się zmieniać na około 22