Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AML 2.4 165 KM] WYPADANIE ZAPŁONU CYLINDER 1,3,5

Silniki benzynowe
ARTUROO27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 25 cze 2015, 19:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: ARTUROO27 » 16 mar 2017, 12:10

Czyli wymiane tego czujnika darować sobie? Nie miałby wpływu na te wypadanie zaplonow?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 mar 2017, 12:17

no bez logów i stwierdzenia faktycznie czy cos źle pokazuje to strzelanie na ślepo

łatwiej zamienić stronami - są te same

ARTUROO27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 25 cze 2015, 19:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: ARTUROO27 » 16 mar 2017, 18:29

Tu już u mnie lenistwo wychodzi :-P najpierw logi , a później będę się martwić bo w sumie z rok już Tak jeżdżę . Dodam, że rozrząd pracuje cicho, fazerów nie słychać

[ Dodano: 2017-03-16, 18:26 ]
http://vaglog.pl/log-093_090_033_WY0dK8.html

[ Dodano: 2017-03-16, 18:28 ]
takie oto logi mi wyszły , robione z trzeciego biegu

[ Dodano: 2017-03-16, 18:29 ]
w grupie 90 te wartosci na postoju zaczynały sie od zer i rosły wraz z obrotami

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 mar 2017, 23:12

jak dla mnie ok

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 17 mar 2017, 07:16

Nastawnik na głowicy 1 słabszy. A gdzie logi 015+016, 032, sprawdzenie świec? Albo się ogarnij i zrób wszystko jak trzeba jeśli faktycznie mamy pomóc, albo oddaj do mechanika, bo szkoda naszego czasu.

ARTUROO27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 25 cze 2015, 19:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: ARTUROO27 » 17 mar 2017, 07:44

bendzji, To skąd ten błąd się bierze? Do tego wypadanie zaplonow na 4,5,6 . Powiem, że te zaplony wypadają sporadycznie, ale często potrafi szarpnac. Warto wymienić ten czujnik położenia wałka rozrządu? Czy lepiej świece i przewody chociaż były wymienione 2 lata temu . Może i cewka szwankuje już...

[ Dodano: 2017-03-17, 07:44 ]
Dobra jeszcze postaram się zrobić dziś te pozostałe logi jeżeli kolega będzie miał czas

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 17 mar 2017, 07:54

Wymień ten czujnik bo widzę ,że strasznie chcesz to zrobić <olaboga>

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 17 mar 2017, 08:03

ARTUROO27 pisze:Mazdomania, dam sobie radę, z twojej strony dziękuję za pomoc
Powodzenia.

ARTUROO27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 25 cze 2015, 19:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: ARTUROO27 » 17 mar 2017, 09:22

jakubczyk_7, sam nie wiem dlaczego tak mi się on nabil w głowę . Zamówiłem nowe przewody na początek . Może faktycznie szlak je strzelił ;-) Swoją drogą to od czego ty byś zaczął szukać?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 17 mar 2017, 10:07

ja pitole , drugi raz mam pisać skąd błąd

17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground
P1530 - 35-10 - - - Intermittent


nie ma nic wspólnego z czujnikiem halla na głowicy , to cewka napinacza/nastawnika!!

ARTUROO27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 25 cze 2015, 19:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: ARTUROO27 » 17 mar 2017, 10:50

Ok to przejrze kable które do niej idą, a ta cewka jest wymienna?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 17 mar 2017, 12:32

jest przykrecona , tak wymienna

ARTUROO27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 25 cze 2015, 19:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: ARTUROO27 » 17 mar 2017, 13:00

Ok dzięki

wegrzyn6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 20 lip 2016, 12:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wegrzyn6 » 18 mar 2017, 01:15

Po logach wydaje mi sie ze na stronie Bank 2 napinacz padł i nie zmienia napięcia. Logi przedstawiają od samego początku do końca przyspieszania niezmienną wartość a ona normalnie powinna się zmieniać na około 22.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 18 mar 2017, 08:14

wegrzyn6 pisze:Po logach wydaje mi sie ze na stronie Bank 2 napinacz padł i nie zmienia napięcia. Logi przedstawiają od samego początku do końca przyspieszania niezmienną wartość a ona normalnie powinna się zmieniać na około 22
Patrząc po tym logu co wrzucił idealnie przestawia w banku 2. Gorzej jest z bankiem 1, gdzie nastawnik w trzeciej fazie nie wraca do pozycji wyjściowej i pracuje słabiej niż ten w banku 2, ale to z bankiem 2 są problemy, więc patrząc po logach to nie wina ani nastawnika, ani ustawienia rozrządu (który jak na PL warunki ładnie ustawiony), więc trzeba dalej sprawdzać i eliminować, aby nie utopić worka kasy lub silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja