3.0 tdi wymiana filtra paliwa
- 
				
				Maciek1995
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 253
 - Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp 
weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
			
			
									
									
						weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
To moze napisz jak "fabryka kaze"Lewdorek pisze:Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp
weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
- 
				
				mat1324
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 15143
 - Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
 - Imię: Mateusz
 - Rocznik: 2011
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 CDYA 239KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Nowy Tomyśl
 - Kontakt:
 
Instrukcje wymiany filtra paliwa w silnikach przed i po lifcie: wymiana filtra paliwa. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko jasne.
			
			
									
									
						rclmati pisze:To moze napisz jak "fabryka kaze"Lewdorek pisze:Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp
weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
wszystko jest na forum , wystarczy trochę chęci
[ Dodano: 2016-11-14, 11:43 ]
mat1324 pisze:Instrukcje wymiany filtra paliwa w silnikach przed i po lifcie: wymiana filtra paliwa. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko jasne.
w/g mnie jest to błędne bo silniki ASB i BMK mają praktycznie identyczny układ paliwowy co seria C*** z pompą wyskoiego ciśnienia i istnieje to samo ryzyko co w poliftach "Niebezpieczeństwo zniszczenia pompy wysokiego ciśnienia na skutek pracy „na sucho”.
cała procedura do silników CR 2.7TDI i 3.0TDI jest opisana na forum , nie ma co powielać tematu
- 
				
				Maciek1995
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 253
 - Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- 
				
				mat1324
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 15143
 - Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
 - Imię: Mateusz
 - Rocznik: 2011
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 CDYA 239KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Nowy Tomyśl
 - Kontakt:
 
Czytałeś w ogóle to dokładnie? Nie sądzę 
. Plik 'Odpowietrzanie układu paliwowego' znajduje się w dziale napraw ogólnych. Dlatego zamieściłem go w obu folderach, ponieważ dotyczy silników przed i po lifcie. Reszta instrukcji opisuje wymianę w danych silnikach. Chciałem, aby ktoś wybierając dany folder wiedział czy musi odpowietrzać układ. Folder 'silniki przedliftowe' bez podanego powyżej pliku jest niekompletny, ponieważ nie wiadomo co zrobić, a tak jasno jest napisane, że nie ma potrzeby odpowietrzania układu. Mam nadzieję, że teraz zrozumiałeś 
.
			
			
									
									
						U mnie to było tak:
Wyjalem stary ffilter , włożyłem nowy,nie zalany ani nic.
VCDS , odpowietrzanie , próba odpalenia, pochodził 5 sekund zgasł. Znów VCDS odpowietrzanie, odpalił i jest git.
			
			
									
									Wyjalem stary ffilter , włożyłem nowy,nie zalany ani nic.
VCDS , odpowietrzanie , próba odpalenia, pochodził 5 sekund zgasł. Znów VCDS odpowietrzanie, odpalił i jest git.
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
						Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
- 
				
				arczi0044
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 362
 - Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
 - Imię: Artur
 - Rocznik: 2013
 - Moje auto: A6 C7
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Witkowo
 
Nie udzielaj rad na forum jak nie masz pojęcia do czego służy ta śrubka, po odkręceniu śrubki można się pozbyć wody z dna filtra a nie powietrza z góry.Maciek1995 pisze:Masz śrubkę na filtrze paliwa?
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
						- 
				
				daniel1997
 
ale śrubka jest u góryarczi0044 pisze:po odkręceniu śrubki można się pozbyć wody z dna filtra a nie powietrza z góry.
Wymieniałem u siebie filtr trzy razy - zalany i założony. Następnie odpalenie i lekkie dodanie gazu
za każdym razem bez problemu. Zawsze filtry z górnej półki aby uniknąć problemów.
Może uszczelka na przelewie nie trzyma i powietrze zasysa
- 
				
				daniel1997
 
							








