3.0 tdi wymiana filtra paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp
weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
To moze napisz jak "fabryka kaze"Lewdorek pisze:Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp
weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Instrukcje wymiany filtra paliwa w silnikach przed i po lifcie: wymiana filtra paliwa. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko jasne.
rclmati pisze:To moze napisz jak "fabryka kaze"Lewdorek pisze:Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp
weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
wszystko jest na forum , wystarczy trochę chęci
[ Dodano: 2016-11-14, 11:43 ]
mat1324 pisze:Instrukcje wymiany filtra paliwa w silnikach przed i po lifcie: wymiana filtra paliwa. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko jasne.
w/g mnie jest to błędne bo silniki ASB i BMK mają praktycznie identyczny układ paliwowy co seria C*** z pompą wyskoiego ciśnienia i istnieje to samo ryzyko co w poliftach "Niebezpieczeństwo zniszczenia pompy wysokiego ciśnienia na skutek pracy „na sucho”.
cała procedura do silników CR 2.7TDI i 3.0TDI jest opisana na forum , nie ma co powielać tematu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Czytałeś w ogóle to dokładnie? Nie sądzę
. Plik 'Odpowietrzanie układu paliwowego' znajduje się w dziale napraw ogólnych. Dlatego zamieściłem go w obu folderach, ponieważ dotyczy silników przed i po lifcie. Reszta instrukcji opisuje wymianę w danych silnikach. Chciałem, aby ktoś wybierając dany folder wiedział czy musi odpowietrzać układ. Folder 'silniki przedliftowe' bez podanego powyżej pliku jest niekompletny, ponieważ nie wiadomo co zrobić, a tak jasno jest napisane, że nie ma potrzeby odpowietrzania układu. Mam nadzieję, że teraz zrozumiałeś
.


U mnie to było tak:
Wyjalem stary ffilter , włożyłem nowy,nie zalany ani nic.
VCDS , odpowietrzanie , próba odpalenia, pochodził 5 sekund zgasł. Znów VCDS odpowietrzanie, odpalił i jest git.
Wyjalem stary ffilter , włożyłem nowy,nie zalany ani nic.
VCDS , odpowietrzanie , próba odpalenia, pochodził 5 sekund zgasł. Znów VCDS odpowietrzanie, odpalił i jest git.
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Nie udzielaj rad na forum jak nie masz pojęcia do czego służy ta śrubka, po odkręceniu śrubki można się pozbyć wody z dna filtra a nie powietrza z góry.Maciek1995 pisze:Masz śrubkę na filtrze paliwa?
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
ale śrubka jest u góryarczi0044 pisze:po odkręceniu śrubki można się pozbyć wody z dna filtra a nie powietrza z góry.

Wymieniałem u siebie filtr trzy razy - zalany i założony. Następnie odpalenie i lekkie dodanie gazu

za każdym razem bez problemu. Zawsze filtry z górnej półki aby uniknąć problemów.
Może uszczelka na przelewie nie trzyma i powietrze zasysa
