[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Bierz komplet textar klocki i tarcze montowalem juz w kilku autach i sa naprawde godne polecenia. Ja mam u siebie ate i piszcza jak sie skoncza to wezme klocki textar. A co do nacinanych to slyszalem gdzies ze klocki szybciej sie zuzywaja. Zteszta takie sa montowane w sportowych autach w celu lepszego chłodzenia itd a raczej Ty tak nie bedziesz jedzil to noe ma sensu. Z textar bedziesz zadowolony
Zgadza się,klocki szybciej znikają,miałem zestaw ate w poprzednim aucie i trochę szybciej klocków ubywało.repek92 pisze:A co do nacinanych to slyszalem gdzies ze klocki szybciej sie zuzywaja. Zteszta takie sa montowane w sportowych autach w celu lepszego chłodzenia itd a raczej Ty tak nie bedziesz jedzil to noe ma sensu. Z textar bedziesz zadowolony
Podpowiedz mi jeszcze w jakich wersjach silnikowych c5 montowana była tarcza 312/25?
177km/367nm
130TDI, dobrze mówisz,ale przy 320mm a tym bardziej przy 347mm trzeba już zająć się tyłem,żeby auto nie nurkowało przodem.A z przeróbką tyłu,z tego co się orientuje,nie jest tak prosto jeśli chodzi o c5.
mwx, dlatego zrezygnowałem z tarcz wierconych.Zamówiłem ATE Power Disc+klocki ATE.Wybrałem ten zestaw,bo miałem identyczną konfigurację w poprzednim aucie-BMW e46-i wszystko z hamulcami było ok.
mwx, dlatego zrezygnowałem z tarcz wierconych.Zamówiłem ATE Power Disc+klocki ATE.Wybrałem ten zestaw,bo miałem identyczną konfigurację w poprzednim aucie-BMW e46-i wszystko z hamulcami było ok.
177km/367nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Panowie tarcze są,klocki są,jarzma też.Jutro zamierzam wrzucić ten set na autko.
Tylko zaniepokoiło mnie jedno,przypadkiem trafiłem na ten post użytkownika Cristoforo z innego forum.
Cytuję:
Witam,
Pozostały mi jarzma 569 z audi a4b6 pod tarcze 312mm i chciałbym żonce zamontować trochę większy hebelek a tu zoonk
mimo zwrotnicy aluminiowej te jarzma nie pasują
rozstaw śrub jarzmo/zwrotnica jest ok ale jakby brakuje ok dobrego centymetra aby otwory się pokrywały na głębokość
pacjent to a6c5 1,8T 150KM multitronic
Od jakich wersji silnikowych mam szukać jarzm 312mm?
myślałem, że jarzmo 312mm/zwrotnica aluminiowa będzie P&P a tu czyżby a6 miały coś innego czy moja wersja robi psikusa
[ Dodano: 2016-10-22, 20:44 ]
Swap hebli przeszedł pomyślnie.Zestaw 312mm na aucie,obyło się bez niespodzianek.
Wszystkim,którzy służyli radami Wielkie dzięki
Pozdrawiam,majowy.
Tylko zaniepokoiło mnie jedno,przypadkiem trafiłem na ten post użytkownika Cristoforo z innego forum.
Cytuję:
Witam,
Pozostały mi jarzma 569 z audi a4b6 pod tarcze 312mm i chciałbym żonce zamontować trochę większy hebelek a tu zoonk
mimo zwrotnicy aluminiowej te jarzma nie pasują

rozstaw śrub jarzmo/zwrotnica jest ok ale jakby brakuje ok dobrego centymetra aby otwory się pokrywały na głębokość
pacjent to a6c5 1,8T 150KM multitronic
Od jakich wersji silnikowych mam szukać jarzm 312mm?
myślałem, że jarzmo 312mm/zwrotnica aluminiowa będzie P&P a tu czyżby a6 miały coś innego czy moja wersja robi psikusa
[ Dodano: 2016-10-22, 20:44 ]
Swap hebli przeszedł pomyślnie.Zestaw 312mm na aucie,obyło się bez niespodzianek.
Wszystkim,którzy służyli radami Wielkie dzięki

Pozdrawiam,majowy.