Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Upgrade hampli w C5

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 17 paź 2016, 13:23

Bierz komplet textar klocki i tarcze montowalem juz w kilku autach i sa naprawde godne polecenia. Ja mam u siebie ate i piszcza jak sie skoncza to wezme klocki textar. A co do nacinanych to slyszalem gdzies ze klocki szybciej sie zuzywaja. Zteszta takie sa montowane w sportowych autach w celu lepszego chłodzenia itd a raczej Ty tak nie bedziesz jedzil to noe ma sensu. Z textar bedziesz zadowolony

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 17 paź 2016, 14:08

repek92 pisze:A co do nacinanych to slyszalem gdzies ze klocki szybciej sie zuzywaja. Zteszta takie sa montowane w sportowych autach w celu lepszego chłodzenia itd a raczej Ty tak nie bedziesz jedzil to noe ma sensu. Z textar bedziesz zadowolony
Zgadza się,klocki szybciej znikają,miałem zestaw ate w poprzednim aucie i trochę szybciej klocków ubywało.
Podpowiedz mi jeszcze w jakich wersjach silnikowych c5 montowana była tarcza 312/25?
177km/367nm

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 17 paź 2016, 14:21

Teraz nie jestem w stanie ci powiedziec ale mozliwe ze 2.5 fwd z skrzynia multi ewentualnie 1.9 tez automat

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 17 paź 2016, 16:23

żadnej chyba konkretnej reguły nie ma we wlepce kod 1LT - w mojej 2.4 w multi 312 z fabryki , u kolegi w A4 B6 1.8T BEX 190KM też , A4 B6 multi 1.8T BFB 163KM też

ale np. w 3.0 manualu która widziałem na szrocie to były 320 mm

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 17 paź 2016, 18:20

I mocniejszy silnik tym hamulce rez wieksze

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 17 paź 2016, 21:18

No to już wszystko wiem,bije się tylko z myślami jaką markę hebli wybrać.Jarzma już idą więc w tym tygodniu myślę wrzucić 312tki.Możecie polecić jakiś sklep internetowy,gdzie kupie tarcze i klocki?Może być na pw,żeby nie robić reklamy na forum.
177km/367nm

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 17 paź 2016, 23:02

lewian

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 19 paź 2016, 10:37

kupiłem tam tarcze nawiercane. popękały od razu. zostałem wysłany na drzewo.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 19 paź 2016, 13:13

Najlepiej kupić zwykłe gładkie tarcze, zainwestować w większe zaciski 320 mm lub 347 mm i będzie to hamować jak trzeba.

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 19 paź 2016, 14:08

130TDI, dobrze mówisz,ale przy 320mm a tym bardziej przy 347mm trzeba już zająć się tyłem,żeby auto nie nurkowało przodem.A z przeróbką tyłu,z tego co się orientuje,nie jest tak prosto jeśli chodzi o c5.

mwx, dlatego zrezygnowałem z tarcz wierconych.Zamówiłem ATE Power Disc+klocki ATE.Wybrałem ten zestaw,bo miałem identyczną konfigurację w poprzednim aucie-BMW e46-i wszystko z hamulcami było ok.
177km/367nm

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 20 paź 2016, 07:35

Tył w C5 jest bardzo słaby, trzeba by założyć od 2,7 T 269 mm . Ciekawe czy od B7 tył by podszedł, w mocniejszych wersjach jest tam 288 mm, a w S4 300 mm.

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 20 paź 2016, 17:46

130TDI, w 2.7T jest 255 mm.
269 mm jest w S6
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 21 paź 2016, 05:58

Majowy,

_link

Masz pare twoich postow do poprawy!

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 21 paź 2016, 09:19

Majowy pisze:.A z przeróbką tyłu,z tego co się orientuje,nie jest tak prosto jeśli chodzi o c5.
Nie jest tak źle - mam to ogarnięte.

Żeby do FWD założyć 269x20 z tłoczkiem 43mm trzeba dodać adapterki i warto wymienić przewody na customowe. Na oryginałąch można to poskręcać ale są naciągnięte.

Majowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Majowy » 22 paź 2016, 20:44

Panowie tarcze są,klocki są,jarzma też.Jutro zamierzam wrzucić ten set na autko.
Tylko zaniepokoiło mnie jedno,przypadkiem trafiłem na ten post użytkownika Cristoforo z innego forum.

Cytuję:

Witam,

Pozostały mi jarzma 569 z audi a4b6 pod tarcze 312mm i chciałbym żonce zamontować trochę większy hebelek a tu zoonk
mimo zwrotnicy aluminiowej te jarzma nie pasują :-o
rozstaw śrub jarzmo/zwrotnica jest ok ale jakby brakuje ok dobrego centymetra aby otwory się pokrywały na głębokość
pacjent to a6c5 1,8T 150KM multitronic

Od jakich wersji silnikowych mam szukać jarzm 312mm?
myślałem, że jarzmo 312mm/zwrotnica aluminiowa będzie P&P a tu czyżby a6 miały coś innego czy moja wersja robi psikusa

[ Dodano: 2016-10-22, 20:44 ]
Swap hebli przeszedł pomyślnie.Zestaw 312mm na aucie,obyło się bez niespodzianek.
Wszystkim,którzy służyli radami Wielkie dzięki <piwo>

Pozdrawiam,majowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja