https://zapodaj.net/64db353a918f4.jpg.htmlEvap
Przewody od podciśnienia niedawno ktoś wymieniał. Chodź niedawno jak odkręcałem plastik z przewodami podciśnienia nad przepustnicą to tam jest taki krótki który wchodzi w silnik i on nie był wymieniany bo ta otulina się kruszy. Nic niby nie słychać żeby tam coś leciało.
[A6 2.8Q] Czyszczenie przeplywomierza. Jak i czy warto?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
- Lokalizacja: Radziwiłłów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
- Lokalizacja: Radziwiłłów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
- Lokalizacja: Radziwiłłów
Ktoś pozamieniał przewody ale z pomocą forum już z tym się uporałem.
Wstawiałem zdj. i tylko to było zamienione.
Jutro postaram się wymienić ten przewód.
[ Dodano: 2016-09-07, 15:01 ]
Wczoraj wymieniłem ten krótki przewód podciśnienia. I odpaliłem samochód żeby sobie trochę pochodził.
Rano po 5 odpalił za 2 razem.
Po pracy po 14 odpalił może nie idealnie, ale za pierwszym razem. Zobaczę Jak przez kolejne dni będzie się to zachowywało.
[ Dodano: 2016-09-09, 17:46 ]
Jak na razie samochód odpala za pierwszym razem rano i popołudniu.
Aż dziwne że taki krótki i nie dziurawy przewód miał na to wpływ.
Wstawiałem zdj. i tylko to było zamienione.
Jutro postaram się wymienić ten przewód.
[ Dodano: 2016-09-07, 15:01 ]
Wczoraj wymieniłem ten krótki przewód podciśnienia. I odpaliłem samochód żeby sobie trochę pochodził.
Rano po 5 odpalił za 2 razem.
Po pracy po 14 odpalił może nie idealnie, ale za pierwszym razem. Zobaczę Jak przez kolejne dni będzie się to zachowywało.
[ Dodano: 2016-09-09, 17:46 ]
Jak na razie samochód odpala za pierwszym razem rano i popołudniu.
Aż dziwne że taki krótki i nie dziurawy przewód miał na to wpływ.
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tutaj nowym szczęśliwym posiadaczem a6 c 5 2.4. Od pewnego czasu borykam sie z problemem szarpania autka na Lpg na beni tez chociaż mniej uciążliwe. Co sprawdzalem i robilem:
-czyszczenie przepływomierza troszke moze pomogło
- wymienione kable WN na bremi
-świeczki Bosch irydowo platynowe 0.7 prześwitu
- cewki podmieniane sprawne od kolegi
-przewody ciśnieniowe te w otulinie wydaje mi sie ze wszystkie wymienione
- autko lało olejem na pokrywach klawiatury- zrobione
-rozrząd wymieniony był źle złożony o jeden ząbek przestawiony myślałem ze to jest problemem jednak nie.
-filtr powietrza wymieniony.
Na vag-u pokazuje jedynie zbyt ubogą mieszanke sporadycznie. Nic więcej.
Jak pojawia sie problem to wyskakuje caly czas pierwszy garnek z zapłonu.
Ręce opadają
Dodam jeszcze że powyżej 2tys obrotów wszystkie problemy ustają
Macie Panowie jeszcze jakieś sugestie. Proszę o pomoc
-czyszczenie przepływomierza troszke moze pomogło
- wymienione kable WN na bremi
-świeczki Bosch irydowo platynowe 0.7 prześwitu
- cewki podmieniane sprawne od kolegi
-przewody ciśnieniowe te w otulinie wydaje mi sie ze wszystkie wymienione
- autko lało olejem na pokrywach klawiatury- zrobione
-rozrząd wymieniony był źle złożony o jeden ząbek przestawiony myślałem ze to jest problemem jednak nie.
-filtr powietrza wymieniony.
Na vag-u pokazuje jedynie zbyt ubogą mieszanke sporadycznie. Nic więcej.
Jak pojawia sie problem to wyskakuje caly czas pierwszy garnek z zapłonu.
Ręce opadają
Dodam jeszcze że powyżej 2tys obrotów wszystkie problemy ustają
Macie Panowie jeszcze jakieś sugestie. Proszę o pomoc
Witam, mogę prosić o analizę logów przepływki, wydaje mi sie ze fura nie śmiga jak powinna. max na przepływomierzu wyskakuje 114g/s z tego co wyczytałem to powinno być ok 136 dla silnika BDV.
Rozrząd jest świerzy( ustawienie rozrządu 3 stopnie różnicy) , napinacze łańcówków też pracują poprawnie, silnik uszczelniony odmy zrobione, założone pojedyńcze cewki.
http://vaglog.pl/log-003_031_033_0ZSHp.html
Nie wiem czy przepływomierz jest do wymiany, czy sądy.
dla max otwartej przepustnicy max wskazanie przepływki to 114g/s a napiecie są 0,78V wiec niby bogato ale pytanie czy wystarczająco?
dzięki za podpowiedzi.
Rozrząd jest świerzy( ustawienie rozrządu 3 stopnie różnicy) , napinacze łańcówków też pracują poprawnie, silnik uszczelniony odmy zrobione, założone pojedyńcze cewki.
http://vaglog.pl/log-003_031_033_0ZSHp.html
Nie wiem czy przepływomierz jest do wymiany, czy sądy.
dla max otwartej przepustnicy max wskazanie przepływki to 114g/s a napiecie są 0,78V wiec niby bogato ale pytanie czy wystarczająco?
dzięki za podpowiedzi.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga