Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 2.8Q] Czyszczenie przeplywomierza. Jak i czy warto?

Silniki benzynowe
jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 29 sie 2016, 21:56

A regulator ciśnienia paliwa sprawdzałeś? Jak nie to ,to może pompa paliwa?może jeszcze ktoś się wypowie.

okomariusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
Lokalizacja: Radziwiłłów

Post autor: okomariusz » 30 sie 2016, 06:42

A co dokładnie z nim zrobić? Odpiąć ten wężyk od podciśnienia i co?

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 30 sie 2016, 07:13

Odepnij ten wężyk i zobacz czy nie czuć benzyną albo czy jej tam nie ma.

okomariusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
Lokalizacja: Radziwiłłów

Post autor: okomariusz » 31 sie 2016, 21:29

A to jeśli chodzi o to to kiedyś to sprawdzałem i nic. Sucho i bez woni benzyny.

A może za małe ciśnienie jest wytwarzane z tego czujnika? Bo tak czytałem gdzieś dzisiaj że jak jest za małe ciśnienie to będą błędy ubogiej dawki. A takie błędy mam.

Sam raczej tego nie sprawdzę. Gdzie by mi to sprawdzili i czy to duży koszt?

[ Dodano: 2016-08-30, 20:31 ]
Przepustnicy jeszcze chyba tylko nie czyściłem. Jeśli jest zabrudzona to może mieć to wpływ na to odpalanie?

[ Dodano: 2016-08-31, 21:29 ]
Proszę kogoś o jeszcze jakąś podpowiedź bo mi się pomysły skończyły.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 02 wrz 2016, 23:19

A sprawdź czujnik temp. Vagiem może być uwalony.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

okomariusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
Lokalizacja: Radziwiłłów

Post autor: okomariusz » 03 wrz 2016, 01:17

Tak sprawdzałem i wychodzi że jest ok. Odpinałem go nawet przed odpaleniem i też nic się nie zmieniło podczas odpalania.

[ Dodano: 2016-09-03, 01:17 ]
Jak jest chłodniej to słabo temperatura wzrasta a jak jest gorąco to potrafi przekroczyć 90*C. Termostat pewnie do wymiany ale to raczej nie ma wpływu na odpalanie.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 03 wrz 2016, 01:22

To może być złożony powód.
Jak wiatraki się załączają?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

okomariusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
Lokalizacja: Radziwiłłów

Post autor: okomariusz » 03 wrz 2016, 01:27

Miałem jakiś ponad 1 miesiąc temu wymieniany. Chodził ale później wcale już się nie załączał. Jeden pracuje cały czas.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 03 wrz 2016, 01:31

Ktory chodzi? Eletryczny wisco czy od klimy?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

okomariusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
Lokalizacja: Radziwiłłów

Post autor: okomariusz » 03 wrz 2016, 01:38

Cały czas się kręci ten co jest napędzany paskiem czy jakoś tak. Po prawej stronie stojąc przed samochodem.

Po lewej jest elektryczny i on znowu się nie załącza.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 03 wrz 2016, 11:17

Sprawdź na zimnym vagiem czujnik temp cieczy czy temp płynu pokrywa się z temp otoczenia. Jak czujnik będzie uszkodzony to mogą być problemy z odpalaniem.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

okomariusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
Lokalizacja: Radziwiłłów

Post autor: okomariusz » 03 wrz 2016, 12:23

Temperatura na vagu jest podobna do temp. otoczenia.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 03 wrz 2016, 13:07

Błąd evap powraca czy po złaczeniu kabla masz spokuj?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

okomariusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 cze 2016, 23:39
Lokalizacja: Radziwiłłów

Post autor: okomariusz » 03 wrz 2016, 14:41

Obrazek

Zakleiłem przewód tak jak to widać na zdjęciu. Nie wiem czy dobrze że przy czujniku jest przelot ale błędu Evap teraz nie mam.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 03 wrz 2016, 14:58

Sprawdź jeszcze raz czy nie masz jakiś nieszczelności w podciśnieniach, benzyniak nie lubi lewego powietrza. Termostat jak najbardziej do sprawdzenia bo nagrzewać piwinien się szybko a jak temp jest za duża to wisko powinien wspomóc dodatkowy wiatrak elektryczny. Najprościej to podjechać do ogarniętego elektryka bo tak to możesz sobie nerwy zszarpac <rotfl>
Zdjęcie się nie wyświetla u mnie.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga