Moim zdaniem odwrotnie - będzie musiał mocniej deptać w pedał żeby szybko wyhamować.drookash pisze: większa wydajność na twoich zaciskach zdecydowanie poprawi hamowanie. Nie wiem tylko jak moduł ABS na to zareaguje.
Hamulce będą miały szybką reakcję w przypadku folgowania, ale do zblokowania kół będziesz musiał dużo mocniej wciskać pedał. ...no chyba, że założyć mocniejsze servo.
Do autora:
Ja też zauważyłem duży "bieg jałowy" w pedale hamulca, ale przyczyna chyba tkwi w konstrukcji samej pompy.
Zauważ, że od momentu reakcji klocków trzeba jeszcze trochę wcisnąć pedał aby zacząć hamować "z pieca na łeb", ale za to precyzja w sile hamowania jest większa. ...i możesz hamować delikatnie bądź leciutko, bądź odrobinę mocniej, dość mocno, mocno, bardzo mocno itd., a nie w trybie 0-1, że albo jedziesz albo blokujesz koła.
