Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[S6 C5] Jakość hamulców w S6 teraz vs po wyjeździe z salonu

Układ hamulcowy
Moreno
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 425
Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
Imię: Marcin
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Moreno » 26 cze 2016, 01:14

drookash pisze: większa wydajność na twoich zaciskach zdecydowanie poprawi hamowanie. Nie wiem tylko jak moduł ABS na to zareaguje.
Moim zdaniem odwrotnie - będzie musiał mocniej deptać w pedał żeby szybko wyhamować.
Hamulce będą miały szybką reakcję w przypadku folgowania, ale do zblokowania kół będziesz musiał dużo mocniej wciskać pedał. ...no chyba, że założyć mocniejsze servo.

Do autora:
Ja też zauważyłem duży "bieg jałowy" w pedale hamulca, ale przyczyna chyba tkwi w konstrukcji samej pompy.
Zauważ, że od momentu reakcji klocków trzeba jeszcze trochę wcisnąć pedał aby zacząć hamować "z pieca na łeb", ale za to precyzja w sile hamowania jest większa. ...i możesz hamować delikatnie bądź leciutko, bądź odrobinę mocniej, dość mocno, mocno, bardzo mocno itd., a nie w trybie 0-1, że albo jedziesz albo blokujesz koła. ;)

drookash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 07 sty 2015, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 29 cze 2016, 16:40

Tu się muszę zgodzić - jak pompa większa to i stosunek sił między tłoczkiem pompy a tłoczkiem w zacisku się zmieni. Pomocne jest większe serwo - to raczej obligatoryjnie. Większe są w A6C6 albo w S6C6... wsio idzie podpasować.
Audi 80 FWD 2.0 90PS - ex
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy :)

wysota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 06 sty 2013, 02:46
Lokalizacja: konin

Post autor: wysota » 29 cze 2016, 19:10

Nie mam "eSki" ale się wypowiem bo też jestem po swapie hamulców z S6. Z początku moje uczucia były mieszane auto szybciej stawało z większych prędkości ale miało późną reakcje na pedał hamulca, sytuacja się zmieniła po wymianie przewodów na przewody w stalowym oplocie, pedał niemal od samej góry jest twardy ale idzie go wyczuć bez problemu , więc idzie wyhamować delikatnie :> Dużo też dały nacinane tarcze ATE Power Disc :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja