Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
ale ten projekt o dziwo się rozwija, bo 90% postów brzmi "chciałbym do swojego wolnossaka założyć kompresor/podnieść moc" i po informacji dot. kosztów temat umiera, a tutaj są zdjęcia - kompresor na motorze, wstępnie wystrojony, ale pojawiają się problemy - jak w każdym nowatorskim projekcie.Apophis pisze:No fakt faktem że tyle czasu to ja bym ogarnął juz to 3razy...ale to na forach te projekty tak mają że szum na starcie potem 2lata cisza
może odrobina cierpliwości?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Jestem tego samego zdania co metyoo, większość tematów kończy się na tym "co należy mieć żeby uturbić". Tutaj jest konkret w postaci zamontowanego kompresora na silniku. A to że nie idzie wszystko z górki i w pół roku nie jest ogarnięte, pokazuje tylko że żyć też trzeba a wolny czas to luksus dla nielicznych.
Panowie spróbujcie poradzić co może być przyczyną wyskakującego błędu.
Po zagrzaniu się silnika wyskakuje po lewej trójkąt ostrzegawczy i po prawej ABS.
W tym momencie auto nie chce jechać. Gdy przeturlam tak się po postoju na gorącym silniku i ''bolida'' - silnik obwieje chłodzące powietrze błąd znika i można ''deptać''.
Odłączałem wtyczkę przepływomierza, temperatury powietrza dolotowego, rozłączałem przewody od hamulców, złączałem, kombinowałem w tej materii i nie mogę dojść co może być przyczyną wchodzenia w tryb awaryjny. Podejrzewam, że jest coś z powietrzem ale jak problem rozwiązać by przejechać 800kaemów???
Któryś czujnik musi być odpowiedzialny za ten stan.....zbyt duża temperatura w okolicach dolotu powietrza i włącza błąd...po schłodzeniu wyłącza tryb zagrażający życiu..... tylko nie wiem czy mojemu czy auta... :shock:
Po zagrzaniu się silnika wyskakuje po lewej trójkąt ostrzegawczy i po prawej ABS.
W tym momencie auto nie chce jechać. Gdy przeturlam tak się po postoju na gorącym silniku i ''bolida'' - silnik obwieje chłodzące powietrze błąd znika i można ''deptać''.
Odłączałem wtyczkę przepływomierza, temperatury powietrza dolotowego, rozłączałem przewody od hamulców, złączałem, kombinowałem w tej materii i nie mogę dojść co może być przyczyną wchodzenia w tryb awaryjny. Podejrzewam, że jest coś z powietrzem ale jak problem rozwiązać by przejechać 800kaemów???

Któryś czujnik musi być odpowiedzialny za ten stan.....zbyt duża temperatura w okolicach dolotu powietrza i włącza błąd...po schłodzeniu wyłącza tryb zagrażający życiu..... tylko nie wiem czy mojemu czy auta... :shock:
bendzji - czy taki interfejs będzie dobry, wraz z programem. Mam windows 10.
http://allegro.pl/program-polski-vag-in ... 96170.html
W gorszym przypadku może ten napisane, że działa na 10- http://allegro.pl/show_item.php?item=5727449280
W połączeniu - powinno to chodzić.
Ten program ewentualnie z drugim kablem...
http://allegro.pl/program-polski-vag-in ... 96170.html
W gorszym przypadku może ten napisane, że działa na 10- http://allegro.pl/show_item.php?item=5727449280

W połączeniu - powinno to chodzić.

Ten program ewentualnie z drugim kablem...
Ostatnio zmieniony 17 cze 2016, 09:53 przez Jarek-LT, łącznie zmieniany 1 raz.
- CykCyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 15 gru 2014, 17:09
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój
Takim kabelkiem powinieneś wszystko ogarnąć:
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-niebieski.html
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-niebieski.html