[A6 C6] Elektryczny hamulec ręczny
Panowie proszę o pomoc, po wyjściu z marketu wsiadam do fury i zonk... ręczny świeci na pomarańczowo a mały miga na desce i przycisku. Brak mozliwosci rudszenia. Po kilku nastu próbach udało się zwolnic ręczny
wywala błedy:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 12:57:03
Freeze Frame:
Voltage: 12.42 V
Count: 87
02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 12:57:01
Freeze Frame:
Voltage: 12.73 V
Count: 89
01487 - System Function Test
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 12:56:52
Freeze Frame:
Voltage: 10.77 V
Count: 160
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111011
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 4
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 12:55:06
Freeze Frame:
Voltage: 11.28 V
Count: 103
00650 - Clutch Pedal Switch (F36)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 3
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 11:50:23
Freeze Frame:
Voltage: 12.73 V
Count: 70
Dziś podobnie ale bez zaciagnietego ręcznego- odpalam a tu alarm.
Po ponownym odpaleniu problem znikł
co to moze być??
pozdrawiam
wywala błedy:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 12:57:03
Freeze Frame:
Voltage: 12.42 V
Count: 87
02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 12:57:01
Freeze Frame:
Voltage: 12.73 V
Count: 89
01487 - System Function Test
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 12:56:52
Freeze Frame:
Voltage: 10.77 V
Count: 160
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111011
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 4
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 12:55:06
Freeze Frame:
Voltage: 11.28 V
Count: 103
00650 - Clutch Pedal Switch (F36)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 3
Reset counter: 246
Mileage: 213624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.10
Time: 11:50:23
Freeze Frame:
Voltage: 12.73 V
Count: 70
Dziś podobnie ale bez zaciagnietego ręcznego- odpalam a tu alarm.
Po ponownym odpaleniu problem znikł
co to moze być??
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Problem z przegniłą wiązka, uszkodzonymi pinami we wtyczce.
Wtyczka do wymiany, ostatecznie cała wiązka.
Temat omawiamy na forum.
Wtyczka do wymiany, ostatecznie cała wiązka.
Temat omawiamy na forum.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2014, 09:20 przez kamil666, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 61
- Rejestracja: 07 lut 2013, 08:19
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Eindhoven
Miałem to samo. Wiązka wydawała się być ok, ale gdy ściągnąłem gumkę zabezpieczającą z wtyku:
Był cały mokry i zasyfiony w środku a jeden przewód przerwany.
Można kupić nowy wtyk:
![Obrazek]()
Ale wiązka jest na tyle krótka, że jak chce się go założyć należy ją sztukować. Albo kupić całą wiązkę. Polecam to drugie
(byle by nie używkę
)
Był cały mokry i zasyfiony w środku a jeden przewód przerwany.
Można kupić nowy wtyk:
Ale wiązka jest na tyle krótka, że jak chce się go założyć należy ją sztukować. Albo kupić całą wiązkę. Polecam to drugie


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 21 sie 2010, 23:44
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Witajcie . Szperałem i szperałem i nie znalazłem w sieci odpowiedzi na moje pytanie.
Ja mam w sumie jedno do znawców tematu.
Jaki prąd pobiera silniczek elektrycznego hamulca i przy jakim natężeniu powinien być odcinany prąd przez sterownik?
Chciałbym pomierzyć te natężenia przy zacisku..
Już wiem ,że silniczek na luzie potrzebuje około 0,5-0,7A
Do zaciśnięcia szczęk potrzebny jest prąd rzędu 0,7-1A.
Tyle sprawdziłem doświadczalnie na bezpiecznikach polimerowych.
Ja mam w sumie jedno do znawców tematu.
Jaki prąd pobiera silniczek elektrycznego hamulca i przy jakim natężeniu powinien być odcinany prąd przez sterownik?
Chciałbym pomierzyć te natężenia przy zacisku..
Już wiem ,że silniczek na luzie potrzebuje około 0,5-0,7A
Do zaciśnięcia szczęk potrzebny jest prąd rzędu 0,7-1A.
Tyle sprawdziłem doświadczalnie na bezpiecznikach polimerowych.
Det blir bedre
Będzie lepiej. Silniczek Hamulca Recznego Audi A6 C6

- Cancer
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 96
- Rejestracja: 05 cze 2009, 21:25
- Imię: Wiesław
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: łódzkie
hamulec ręczny elektryczny bierze nie równo na koła
Witam, problem polega na tym, że na przeglądzie na hamowni okazało się, że podczas hamowania ręcznym, jest różnica w sile hamowania. Po podłączeniu komputera i teście hamulca ręcznego występuje różnica w poborze prądu. Nie pamiętam dokładnie tych wartości, ale różnica wynosi ok. 0,5 A. Co może być przyczyną? Czy można to wyregulować?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Witajcie. Mam problem z przegniłą wiązką hamulca ręcznego w lewym kole. Czy posiada ktoś schemat tego którędy i dokąd idzie ten przewód? Wiem że na początku idą dwa (od wtyczki), potem dołącza do nich 3 od absu, później idzie 4 od siłownika siły hamowania (chyba) problem w tym że moja wiązka do ręcznego przegniła aż pod samym wejściem do bagażnika auta. Posiada ktoś schemat jak idą te przewody?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 gru 2011, 17:43
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Wydaje mi się ze powinieneś tylko kupić nowy przewod z wtyczka i będzie ok. Taka wtyczka na olx nowa 30 zl.
To samo jako hamulec elektryczny Audi A6 EPB. Naprawdę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk