
[A6 C6] Elektryczny hamulec ręczny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Koło zrzucasz i oglądasz wtyczkę, można takowa kupić za 12 PLN
Tam są przewody dość grube więc lubią zaciągnąć wodę do siebie,
Ja musiałem obciąć aż przy połączeniu z przewodem poziomowania,
Kwas solny na wytrawienie, lutowanie koszulka termokurczliwa, i będzie działać,
Sprawdź sam silnik czy działa, 12v i ma dokręcić klocek do tarczy
Tam są przewody dość grube więc lubią zaciągnąć wodę do siebie,
Ja musiałem obciąć aż przy połączeniu z przewodem poziomowania,
Kwas solny na wytrawienie, lutowanie koszulka termokurczliwa, i będzie działać,
Sprawdź sam silnik czy działa, 12v i ma dokręcić klocek do tarczy
witam,
kilkukrotnie juz pojawial mi sie problem z recznym. tym razem objawy sa dziwne. nie mam komunikatu awarii na desce, jak zaciagne reczny to slychac ze silniczki pracuja ale nie zapala sie kontrolka na desce.
jak nie zaciagne recznego to lewy silniczek 30-40 sekund wydaje piszczace dzwieki, chyba caly czas pracuje.
czas na wymiane wtyczek
ktos podrzuci linka jakie wtyczki kupic ?
kilkukrotnie juz pojawial mi sie problem z recznym. tym razem objawy sa dziwne. nie mam komunikatu awarii na desce, jak zaciagne reczny to slychac ze silniczki pracuja ale nie zapala sie kontrolka na desce.
jak nie zaciagne recznego to lewy silniczek 30-40 sekund wydaje piszczace dzwieki, chyba caly czas pracuje.
czas na wymiane wtyczek

ktos podrzuci linka jakie wtyczki kupic ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 239
- Rejestracja: 15 paź 2016, 20:51
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polkowice
Ja podobnie także rzadko używam hamulca ręcznego, ale z doświadczenia wiem, że trzeba czasem użyć, żeby się nie zastał, tak więc średnio raz na tydzień załączę ze dwa razy. Wniosek jest prosty: nie używasz, to się może zapiec, jak używasz częściej, to szybciej się zużyją niektóre elementy, które ściśle ze sobą współpracują mechanicznie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Czyli sytuacja taka sama jak z ręcznym manualnym raz w czasie użyć żeby się prowadnice nie zastały. Czy jedyną wadą tego elektrycznego hamulca są gnijące przewody elektryczne
Jak z trwałością samych silniczków ?

2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
Trwałość silniczków jest przeciętna. Jeżeli słychać głośna pracę podczas pracy układu to znaczy problemy w niedalekiej przyszłości. Wymiana przewodów jest tymczasowym rozwiązaniem. Po jakimś czasie problem się nasila wyskakują błędy układu, czasami się blokuje . U siebie wymieniałem silniczki i przewody przy przebiegu ok 220 tys km, od dawna dosyć mocno piszczały przy zaciąganiu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 483
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
No to ok, bo myślałem, że trzeba raczej robić regenerację całych zacisków a nie mam za bardzo czasu na to. Silniczki kupowałeś TRW? Masz jakiegoś sprawdzonego dostawcę?
Dzięki za info
Pozdr
Dzięki za info
Pozdr
Temat na forum Audi A6 C5 AFN. Paliwa w zbiorniku.
Re: [A6 C6] Elektryczny hamulec ręczny
Panowie borykam się z problemem a mianowicie z błędem:
02443
012
czyli guzik/przycisk ręcznego.
Ogólnie na początku miałem problem z zaciskami ( błąd silników i guzika). Silniki zostały wymienione wraz z kostkami.
Błąd guzika dalej został, kupiłem drugi używany. Dalej błąd. Kupiłem nowy zamiennik. Dalej wyżej wymieniony błąd którego nie idzie usunąć. Zmieniłem sterownik, został zakodowany do auta. Dalej to samo. Ciągle wywala stały błąd który po kasowaniu od razu wyrzuca.
Ktoś miał podobny problem?
Gdzie szukać przyczyny?
02443
012
czyli guzik/przycisk ręcznego.
Ogólnie na początku miałem problem z zaciskami ( błąd silników i guzika). Silniki zostały wymienione wraz z kostkami.
Błąd guzika dalej został, kupiłem drugi używany. Dalej błąd. Kupiłem nowy zamiennik. Dalej wyżej wymieniony błąd którego nie idzie usunąć. Zmieniłem sterownik, został zakodowany do auta. Dalej to samo. Ciągle wywala stały błąd który po kasowaniu od razu wyrzuca.
Ktoś miał podobny problem?
Gdzie szukać przyczyny?