[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
Cięzko było sie dobrać do pompy oleju ? Będę robił rozrząd i chciałem i napęd pompy zrobić. Coś oprócz nowego wałka będę potrzebował, uszczelki etc ?Flex 78 pisze:Kolego, ja ostatnio wymieniałem wałek z imbusem 100 mm, panweki zostały stare, nie było na nich widać śladów zużycia (panewek w zestawie nie miałem). Polecam kupić regenerowany wałek od chłopaków z Imielina (doradzą jak i co) - firma regenerująca turbo i inne
Ja bede zamawiał z firmy spod Gdańska. Z tego co obserwuje zajmuja się tym najdłużej i polecili mi ich znajomi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Kupiłem to auto. Zaufałem sprzedawcy, że pompa jest przerobiona.
Mam natomiast pytanie do Was. Czy po przeróbce pompy na układ z 1.9tdi wyczuwalne są drgania w samochodzie na biegu jałowym? Audi, które kupiłem ma właśnie taki objaw, a sprzedający twierdzi, że to jest od czasu przeróbki pompy. Jak to wygląda u Was?
Mam natomiast pytanie do Was. Czy po przeróbce pompy na układ z 1.9tdi wyczuwalne są drgania w samochodzie na biegu jałowym? Audi, które kupiłem ma właśnie taki objaw, a sprzedający twierdzi, że to jest od czasu przeróbki pompy. Jak to wygląda u Was?
Moge za 30 tysiecy kupic audi a6 c6 2.0 diesel kod silnika bre, moge go zabrac od siostry, auto sprowadzone niecaly rok temu z belgii z przebiegiem 115 tysiecy, auto bylo lekko uszkodzone z boku. Teraz ma przejechane 137 tysiecy, wszystko chodzi w nim ok., auto naprawde zadbane, na zewnatrz i wewnatrz jak nowka, nie malowana, uszkodzenie blotnika bylo wymieniane pod kolor bez malowania. Siostra sprzedaje bo dla niej auto jednak za duze. Znam historie auta.
Chcialbym pojezdzic nim z 2 lata, ja robie ok 15 tysiecy rocznie. Nic nigdy nie bylo w niej grzebane oprocz rozrzadu jak siostra kupila. Co myslicie, warto? Czy powinienem sprawdzic ten imbusik przy takim przebiegu? Czy mozna w miare bezpiecznie przelatac te 30-40 tysiecy i ewentualnie wtedy sie tym zajac?
Dzieki za odpowiedz
Chcialbym pojezdzic nim z 2 lata, ja robie ok 15 tysiecy rocznie. Nic nigdy nie bylo w niej grzebane oprocz rozrzadu jak siostra kupila. Co myslicie, warto? Czy powinienem sprawdzic ten imbusik przy takim przebiegu? Czy mozna w miare bezpiecznie przelatac te 30-40 tysiecy i ewentualnie wtedy sie tym zajac?
Dzieki za odpowiedz