Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
marek38
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:25
Lokalizacja: LęBORK

Post autor: marek38 » 08 lut 2016, 20:29

Musisz poszukać na forum-było to opisane i podana nazwa firmy-cena za wałki to chyba 550zł

karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 09 lut 2016, 09:37

Flex 78 pisze:Kolego, ja ostatnio wymieniałem wałek z imbusem 100 mm, panweki zostały stare, nie było na nich widać śladów zużycia (panewek w zestawie nie miałem). Polecam kupić regenerowany wałek od chłopaków z Imielina (doradzą jak i co) - firma regenerująca turbo i inne
Cięzko było sie dobrać do pompy oleju ? Będę robił rozrząd i chciałem i napęd pompy zrobić. Coś oprócz nowego wałka będę potrzebował, uszczelki etc ?

Ja bede zamawiał z firmy spod Gdańska. Z tego co obserwuje zajmuja się tym najdłużej i polecili mi ich znajomi

Flex 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
Imię: Artur
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: Flex 78 » 09 lut 2016, 16:55

Oprócz wałka z imbusem to będzie jeszcze potrzebny silikon do uszczenienia miski i bloku, nie ma tam uszczelek.
pozdro

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 483
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Rocznik: 2008
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 09 lut 2016, 17:32

Ja wysyłałem do Rumii cały moduł. Przysyłają swojego kuriera, który zabiera moduł razem z pompą oleju. Kurier jest na drugi dzień i masz moduł razem z pompą złożony, czysty i gotowy do montażu w cenie regeneracji wałka. Trzeba tylko pamiętać o synchronizacji wałków z wałem korbowym.

Pozdr...

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 24 kwie 2016, 18:59

Panowie, mam takie pytanie. Chcę kupić Audi z takim silnikiem 2.0tdi BLB i sprzedawca twierdzi, że pompę ma przerobioną na 1.9tdi, i że jest ona poza misa olejową, na wierzchu. Czy to normalne przy takiej operacji?

karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 24 kwie 2016, 19:18

Jak pompa olejowa moze być poza miską ? :>

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 24 kwie 2016, 22:21

karolsieradz pisze:Jak pompa olejowa moze być poza miską ? :>
Tego to ja nie wiem.
A można w jakiś sposób stwierdzić, że jest po przeróbce?

karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 25 kwie 2016, 07:32

wojciech007 pisze:
karolsieradz pisze:Jak pompa olejowa moze być poza miską ? :>
Tego to ja nie wiem.
A można w jakiś sposób stwierdzić, że jest po przeróbce?
Trzeba zdjąć miskę :] Generalnie jeśli nie jeździłeś wcześniej blb to nie zauważysz różnicy

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 28 kwie 2016, 18:26

Kupiłem to auto. Zaufałem sprzedawcy, że pompa jest przerobiona.
Mam natomiast pytanie do Was. Czy po przeróbce pompy na układ z 1.9tdi wyczuwalne są drgania w samochodzie na biegu jałowym? Audi, które kupiłem ma właśnie taki objaw, a sprzedający twierdzi, że to jest od czasu przeróbki pompy. Jak to wygląda u Was?

dudas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 lis 2012, 14:25
Lokalizacja: wien

Post autor: dudas » 06 maja 2016, 21:40

1. Oil level o ktorym wspominalem - rozwiazany
Możesz coś więcej? Mam u siebie to samo.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 06 maja 2016, 21:47

nawet po zmianie na bkd sa drgania. Wiec bajki ze to głownie wada wałków.
Pierwsze co to rozrzad do ustawienia.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Jeziorko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2015, 08:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jeziorko » 05 lip 2016, 23:40

Witam

mam silnik BRE 2.0 TDI z 2008 roku.
Auto ma około 70 tys i na razie z silnikiem wszystko ok.

Czy już powinienem "serwisować" pompę i/lub ewentualnie co jeszcze z tym związanego?

Pozdrawiam

Jesaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 15 sie 2016, 20:43
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: Jesaj » 15 sie 2016, 20:55

Moge za 30 tysiecy kupic audi a6 c6 2.0 diesel kod silnika bre, moge go zabrac od siostry, auto sprowadzone niecaly rok temu z belgii z przebiegiem 115 tysiecy, auto bylo lekko uszkodzone z boku. Teraz ma przejechane 137 tysiecy, wszystko chodzi w nim ok., auto naprawde zadbane, na zewnatrz i wewnatrz jak nowka, nie malowana, uszkodzenie blotnika bylo wymieniane pod kolor bez malowania. Siostra sprzedaje bo dla niej auto jednak za duze. Znam historie auta.
Chcialbym pojezdzic nim z 2 lata, ja robie ok 15 tysiecy rocznie. Nic nigdy nie bylo w niej grzebane oprocz rozrzadu jak siostra kupila. Co myslicie, warto? Czy powinienem sprawdzic ten imbusik przy takim przebiegu? Czy mozna w miare bezpiecznie przelatac te 30-40 tysiecy i ewentualnie wtedy sie tym zajac?

Dzieki za odpowiedz

janusz362
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 28 lip 2015, 13:30
Lokalizacja: Nottingham

Post autor: janusz362 » 14 paź 2016, 14:37

Akurat ja do końca nie zgadzam się z przerabianiem pompy oleju,mam kod silnika BRE i u mnie pin czyli ten imbus po 110 tyś mil był w stanie dobrym,oczywiście wymieniłem na nowy bo koszt śmieszny ale nie panikował bym z pompą oleju,zreszta można kupić za 160 funtów cały napęd i mamy spokój.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja