[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
Witam
Napisze coś ciekawego odnośnie drgania auta na wolnych biegach w 2.0 tdi.
Tez miałem tez problem w poprzedniej audi, problem nie ustapił po wymianie silnika BKD z pompa jak w 1.9.
Lecz jedynie jak wymieniłem pompki, w innym drgania powodowały poduszki.
Najpierw sprawdźcie osprzęt silnika, jeśli jedynie chodzi wam o drgania.
W mojej obecnej a6 c6 imbusik był na wykończeniu, wałki tez a drgań nie było żadnych.
Napisze coś ciekawego odnośnie drgania auta na wolnych biegach w 2.0 tdi.
Tez miałem tez problem w poprzedniej audi, problem nie ustapił po wymianie silnika BKD z pompa jak w 1.9.
Lecz jedynie jak wymieniłem pompki, w innym drgania powodowały poduszki.
Najpierw sprawdźcie osprzęt silnika, jeśli jedynie chodzi wam o drgania.
W mojej obecnej a6 c6 imbusik był na wykończeniu, wałki tez a drgań nie było żadnych.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 wrz 2014, 12:26
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Pod koniec mojej dzisiejszej jazdy, zaświeciła mi się lampka od oleju z napisem, aby sprawdzić stan oleju. O ciśnieniu nic nie było. I zastanawiam się co może być tego przyczyną? Poziom oleju jest ok, jakieś 5tys km temu przerobiona została pompa oleju. Dodam jeszcze, że po dłuższej jeździe, czuć jak czasami silnik lekko podryguje na biegu jałowym, ale to po co najmniej 80km jazdy. Auto jakie posiadam to Audi A6 C6 z 2005r.
Pod koniec mojej dzisiejszej jazdy, zaświeciła mi się lampka od oleju z napisem, aby sprawdzić stan oleju. O ciśnieniu nic nie było. I zastanawiam się co może być tego przyczyną? Poziom oleju jest ok, jakieś 5tys km temu przerobiona została pompa oleju. Dodam jeszcze, że po dłuższej jeździe, czuć jak czasami silnik lekko podryguje na biegu jałowym, ale to po co najmniej 80km jazdy. Auto jakie posiadam to Audi A6 C6 z 2005r.
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Jak Sam zauważyłeś poziom oleju to nie ciśnienie oleju. Nie wiem jak w 2.0 TDI ale w 1.9 były przypadki awarii czujnika oleju (pod miską oleju) - okresowo żółta kontrolka na desce pomimo prawidłowego stanu oleju.
W Transporterze z 2007 roku spotkałem się z żółtą kontrolką oleju gdy przez długi czas nie była podnoszona maska... w domyśle nie był sprawdzany poziom oleju.
W Transporterze z 2007 roku spotkałem się z żółtą kontrolką oleju gdy przez długi czas nie była podnoszona maska... w domyśle nie był sprawdzany poziom oleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 wrz 2014, 12:26
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 lip 2013, 18:17
- Imię: Audi
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 24 gru 2012, 06:29
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Irlandia
Jeżeli to komuś pozwoli złapać głębszy oddech, to u mnie też po wymianie czujnika w misce pomarańczowa kontrolka oleju zgasła. Kupiłem używkę, ale oryginał za 90zł. Mam auto z 2008 roku, a na wymienionym czujniku rok 2005
Ważne, że sprawna.
Co do drgań, to w moim aucie tragedia. Jak silnik się rozgrzeje to kiedy stoję buja nim jak w lunaparku. Mam duży przebieg, bo 280 tysięcy, ale według mechaników dwumas jeszcze jest ok. Auto podpięte pod komputer, który pokazuje padnięte poduszki, ale ponoć nawet kiedy się je wymieni to drgania nie ustają. Nie wiem od czego zacząć zabawę, żeby nie okazało się, że stracę fortunę, a kołysać furą będzie tak samo jak teraz...

Co do drgań, to w moim aucie tragedia. Jak silnik się rozgrzeje to kiedy stoję buja nim jak w lunaparku. Mam duży przebieg, bo 280 tysięcy, ale według mechaników dwumas jeszcze jest ok. Auto podpięte pod komputer, który pokazuje padnięte poduszki, ale ponoć nawet kiedy się je wymieni to drgania nie ustają. Nie wiem od czego zacząć zabawę, żeby nie okazało się, że stracę fortunę, a kołysać furą będzie tak samo jak teraz...
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Ciężko powiedzieć od czego masz zacząć...
Ja bym zaczął właśnie od poduszek zwłaszcza że komp wskazuje awarię. Obejrzyj je od spodu czy nie mają żadnych wycieków - ewentualnie wymontuj (miałem uszkodzoną poduszkę prawą - nie było praktycznie widać wycieku tylko jakąś smużkę brudu - po wymontowaniu widać było że guma była cała ale poduszka ważyła 1/2 tego co druga sprawna; ponadto chlupotało się w niej w przeciwieństwie do sprawnej).
Kiedy kupiłem auto to też mi drżał - najpierw ustawiłem rozrząd na "zero".
Następnie wymieniłem poduszkę i jest dobrze (no troszeczkę mi kierownica i lewarek mrowi na wolnych obrotach - ale mówią że tak ma być
)
Ja bym zaczął właśnie od poduszek zwłaszcza że komp wskazuje awarię. Obejrzyj je od spodu czy nie mają żadnych wycieków - ewentualnie wymontuj (miałem uszkodzoną poduszkę prawą - nie było praktycznie widać wycieku tylko jakąś smużkę brudu - po wymontowaniu widać było że guma była cała ale poduszka ważyła 1/2 tego co druga sprawna; ponadto chlupotało się w niej w przeciwieństwie do sprawnej).
Kiedy kupiłem auto to też mi drżał - najpierw ustawiłem rozrząd na "zero".
Następnie wymieniłem poduszkę i jest dobrze (no troszeczkę mi kierownica i lewarek mrowi na wolnych obrotach - ale mówią że tak ma być

neimaD pisze:No i wróciłem od mechanika okazuje się, że wtryski 1 i 2 szalejątermin mam na 27 grudnia na przekładkę i dalszą diagnozę, powiedział, że jest cień szansy...
![]()
Zapytałem też o przekładkę pompy i całej reszty ale tak jak bym nic nie wiedział oczywiście w sensie teoretycznym" okazało się, że siedzi w temacie i też robi takie usługi :D co najlepsze 40km ode mnietrzeba tylko zrobić konkretniejszy wywiad 8-)
Witam,zrobiłeś tą modyfikację w tych okolicach cieszyna?możesz dać namiar na ten warsztat?ile sobie życzą za taką przeróbkę?
- pieniek812
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 gru 2014, 18:21
- Lokalizacja: POZNAŃ and NEDERLAND