Wkrótce będę zmieniał licznik w swojej starej
Czy zegary z oznaczeniem 4B0 919 881 będą pasować? ...wiem, że to od diesla, ale chyba da się to ogarnąć, prawda? Czy nie da rady?
Ok. Fajnie.
A czy można wymienić cały środek, a zewnętrzna obudowa zostałaby ta sama? ...czy wszystkie zaczepy pasują?
Bo wyszukałem taki jeden co ma ułamane jedno mocowanie na śrubkę.
A skąd bierzecie tą czerwoną kostkę?:) nie można jej z czegoś przerobić, bo to jest mój problem w tym całym zamieszaniu..np. uciąc kostkę zieloną licznika(oczywiście ze szrotu- przeleciałem kilka nie ma czerwonej)?:)
hej, chce tez zrobić u siebie pełnego fisa i mam jeszcze watpliwości dlatego chciałbym dopytać:
- czyli licznik od polifta do przedlifta można podpiąć ale będzie ciężko z wsadem, kodowaniem itp dlaego żeby nie było problemu lepiej z przed lifta i jak jest zegar analogowy to też z analogowym kupić?
- licznik od diesla i od anglika da się przerobić bez większych trudności? przekładam tarcze i koduje vag com-em?
- jak mam silnik aga to który dokładnie pin z kompa muszę pociągnąć? bo widzę że są różne piny dla różnych kompów
- te liczniki wszystkie były wadliwe tzn te wyświetlacze? czy są może jakieś które pracują bez zarzutu(np polift, półlift)? bo nie wiem czy kupić licznik za 50 zł z uwalonym wyświetlaczem i go wymienić co da koszt do 300zł czy szukać ze sprawnym wyświetlaczem ?( chodzi własnie o to czy są jakieś nie wadliwe)
- tak do przedlifta podepniesz licznik z półlifta/polifta - należy unikać liczników z softem nowszym niż d10 ( nie mają komunikacji analogowej , tylko po CAN )
- w grę wchodzi przeróbka wsadu a nie zwykłe kodowanie - ale do zrobienia , w poliftowych może byc trudniej
- w silniku AGA ( sterownik Motronik M3.8.2 ) - pin 18
- im licznik starszy tym wieksza szansa ze FIS bedzie kiepski - mi si udalo trafic na licznik w numerze z koncowka X czyli z fabrycznej regeneracji z roku 2009 , fis idealny
oto mi chodziło, dzięki za szybką odpowiedź czyli szukam w miarę możliwości licznika z końcówka X z przed lifta ( o taką odpowiedz mi chodziło dobrze wiedzieć ze z x o po fabrycznej regeneracji) a gdzieś taki widziałem w dobrej cenie
Dla potomnych kostka klimatyzacji z a4 to ta sama co ta czerwona przy liczniku, pozostało mi tylko zrobić montaż, wcześniej przygotuje wiązkę:) ostatnie głupie pytanie:) nie ma różnicy w dużym fis czy auto jest a manualu czy automacie??bo podpinam ze starej małej kostki pin skrzyni tak?
PodlacZylem wszystko, ale: opis malej czarnej kostki 10 pinowej bedacej juz w aucie totalnie nie pokrywa sie, pod pinem 3 nie mam nic a miala byc temp. Na starym liczniku pokazywal:( natomiast pin skrzyni tiptronic - tez nie wiem co znim podlaczylem wg pinu z opisu i jadac na d pokazuje N:/ pozatym czesto miga wyswietlanie skrzyni wogole. Czyli nie wyswietla mi tiptronica jak nalezy i temp. Wogole. Moze ktos pomoc jak z czarnej 10 pinowej podlaczyc sie w czerwona?? Jakis schemat ?
Podłączyłem licznik, udało mi się kupić idealny fis podłączyłem dzisiaj sam licznik ( bez manetki i sygnału ecu). Mam pytanie do kodowania kluczyków, mam w sumie 3 kluczyki
- plastikowy ( to chyba tylko do otwierania zamykania samochodu)
- serwisowy bez pilota
- scyzoryk
wcześniej miałem coś takiego, że jak otwierałem auto kluczykiem serwisowym to nie dało się otworzyć bagażnika( takie zabezpieczenie na serwis..). Jak do tego wrócić, bo po zakodowaniu w grupie 21 ten serwisowy działa jak scyzoryk ?
darkmen21 pisze:oze ktos pomoc jak z czarnej 10 pinowej podlaczyc sie w czerwona?? Jakis schemat ?
też w tej 10 pinowej (czarnej) mam wszystko inaczej może masz połączenie takie jak ja:
1 pin - czarno czerwony
4 pin- żółto-szary
5 pin - brązowy
10 pin żółto brązowy
-żółto brązowy to własnie temp jak w pierwszym poście i jego podłaczyłem pod 5 pin czerwonej wtyczki ( działa jak należy)
-brązowy to masa (do niego podłączyłem te przewody od świateł, sprysków)
i zostaje pin 1 ( czarno czerwony) i 4 ( żółto szary) pomógł by ktoś w odszyfrowaniu od czego one są?
Myślałem, że może któryś jest od klapy bagażnika ( otwarcie) ale o dziwo wszystko działa łącznie z drzwiami.