Allroad C5 -> coś nowego...
ale jest to część zamienna ? Z ładną używką pewnie będzie ciężko... Muszę podzwonić i popytać jak to jest i ile kosztuje metalizacja próżniowa tworzywa. 
choćby tutaj http://www.janmet.com.pl/oferta.html
A pomyślałem o tym gdyż nie ma chromowanych nakładek na lusterka do mojego allroada stąd zaciekawiłem się właśnie tym tematem.
			
			
									
									
						choćby tutaj http://www.janmet.com.pl/oferta.html
A pomyślałem o tym gdyż nie ma chromowanych nakładek na lusterka do mojego allroada stąd zaciekawiłem się właśnie tym tematem.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Oczywiście.Zerd pisze:ale jest to część zamienna ?
 
 Nie jest źle. Idzie dostać praktycznie idealną używkęZerd pisze:Z ładną używką pewnie będzie ciężko...
 
 Daj potem znać co Ci powiedzieliZerd pisze:Muszę podzwonić i popytać jak to jest i ile kosztuje metalizacja próżniowa tworzywa

Warsztat, naprawy Audi A6.
						Chęci są ale z czasem gorzej 
Dzisiaj zawitała brakująca maskownica zawiasu maski.
![Obrazek]() 
 
![Obrazek]() 
 
[ Dodano: 2015-08-26, 07:34 ]
Wczoraj w trakcie prac nad reverse help
![Obrazek]() 
 
Następny bajerek podłączony a więc po włączeniu wstecznego biegu doświetla mi przód auta poprzez włączenie halogenów, po wyłączeniu biegu oczywiście gasną.
[ Dodano: 2015-09-01, 15:14 ]
W trakcie prac nad mechaniką...
![Obrazek]() 
 
![Obrazek]()
			
			
									
									
						
Dzisiaj zawitała brakująca maskownica zawiasu maski.
 
  
 [ Dodano: 2015-08-26, 07:34 ]
Wczoraj w trakcie prac nad reverse help
 
 Następny bajerek podłączony a więc po włączeniu wstecznego biegu doświetla mi przód auta poprzez włączenie halogenów, po wyłączeniu biegu oczywiście gasną.
[ Dodano: 2015-09-01, 15:14 ]
W trakcie prac nad mechaniką...
 
 
Czy czemuś służy ? Montaż podyktowany pewnie tylko ze względów estetycznych ale jeśli producent przewidział taką zaślepkę to niech sobie tam będzie... 
[ Dodano: 2015-09-04, 13:56 ]
Ciąg dalszy prac mechanicznych...
![Obrazek]() 
 
[ Dodano: 2015-09-05, 07:40 ]
Ciężki to był tydzień z pracą po pracy ale coś tam się zrobiło.
1. Uszczelnienie pokrywy zaworów + nowe uszczelki + nowe broki wałków rozrządu
2. Wymiana oleju wraz z filtrem
3. Wymiana filtra kabinowego
4. Wymiana 6szt tuleji wahaczy przednich
5. Wymiana uszczelniacza prawej półosi
6. Czyszczenie wraz z przeglądem stanu kompresora zawieszenia
7. Auto trochę kucało lewą stroną ale jak się okazało poprzedni właściciel wymienił lewy przedni miech na jakiś nowy zamiennik i chyba zapomniał o adaptacji . Wprowadziłem mu nowe ustawienia i teraz jest już ok. Stoi równo, nie kuca, a pneumatyka działa jak należy (wcześniej działy się jakieś dziwne rzeczy).
. Wprowadziłem mu nowe ustawienia i teraz jest już ok. Stoi równo, nie kuca, a pneumatyka działa jak należy (wcześniej działy się jakieś dziwne rzeczy).
Podsumowując. Nic nie stuka, nic nie puka, nic się nie leję a vag nie pokazuje żadnych błędów Można brać się za następne rzeczy...
 Można brać się za następne rzeczy... 
[ Dodano: 2015-09-09, 14:28 ]
Doszła kolejna paczka z Niemiec.
![Obrazek]() 
 
Coś z tym moim znaczkiem było nie tak... Teraz jest to co przewidział producent.
![Obrazek]() 
 
![Obrazek]() 
 
![Obrazek]() 
 
![Obrazek]() 
 
No i osłona akumulatora była wypaczona wiekiem + ułamany jeden zaczep przez co w ogóle nie trzymała.
![Obrazek]() 
 
Teraz jest nowa OE.
![Obrazek]()
			
			
									
									
						[ Dodano: 2015-09-04, 13:56 ]
Ciąg dalszy prac mechanicznych...
 
 [ Dodano: 2015-09-05, 07:40 ]
Ciężki to był tydzień z pracą po pracy ale coś tam się zrobiło.
1. Uszczelnienie pokrywy zaworów + nowe uszczelki + nowe broki wałków rozrządu
2. Wymiana oleju wraz z filtrem
3. Wymiana filtra kabinowego
4. Wymiana 6szt tuleji wahaczy przednich
5. Wymiana uszczelniacza prawej półosi
6. Czyszczenie wraz z przeglądem stanu kompresora zawieszenia
7. Auto trochę kucało lewą stroną ale jak się okazało poprzedni właściciel wymienił lewy przedni miech na jakiś nowy zamiennik i chyba zapomniał o adaptacji
 . Wprowadziłem mu nowe ustawienia i teraz jest już ok. Stoi równo, nie kuca, a pneumatyka działa jak należy (wcześniej działy się jakieś dziwne rzeczy).
. Wprowadziłem mu nowe ustawienia i teraz jest już ok. Stoi równo, nie kuca, a pneumatyka działa jak należy (wcześniej działy się jakieś dziwne rzeczy).Podsumowując. Nic nie stuka, nic nie puka, nic się nie leję a vag nie pokazuje żadnych błędów
 Można brać się za następne rzeczy...
 Można brać się za następne rzeczy... [ Dodano: 2015-09-09, 14:28 ]
Doszła kolejna paczka z Niemiec.
 
 Coś z tym moim znaczkiem było nie tak... Teraz jest to co przewidział producent.
 
  
  
  
 No i osłona akumulatora była wypaczona wiekiem + ułamany jeden zaczep przez co w ogóle nie trzymała.
 
 Teraz jest nowa OE.

- 
				
				Piotrek_85
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Jesli moge cos czysto subiektywnego zasugerowac   allroad z zalozenia jest robiony na cos w rodzaju malego SUVa.......stad te wszystkie dokladki plastikowe i masywne nakladki na blotniki. Do tego duze kola i podwyzszony przeswit i auto nabiera wygladu malej zgrabnej terenowki.
 allroad z zalozenia jest robiony na cos w rodzaju malego SUVa.......stad te wszystkie dokladki plastikowe i masywne nakladki na blotniki. Do tego duze kola i podwyzszony przeswit i auto nabiera wygladu malej zgrabnej terenowki.
Jakakolwiek proba obnizania go na a`la "sportowy" wyglada conajmiej komicznie .....zupelnie, jakby padlo zawieszenie pneumatyczne.
 .....zupelnie, jakby padlo zawieszenie pneumatyczne.
Raczej tym obnizeniem nie dodales mu charakteru, a wrecz odwrotnie.
Wszystko inne z czym dzialasz.....rewelka
PS....chyba ze to obnizenie to tylko ustawienia programowe w zawiasie to wtedy co innego
 to wtedy co innego
			
			
									
									
						 allroad z zalozenia jest robiony na cos w rodzaju malego SUVa.......stad te wszystkie dokladki plastikowe i masywne nakladki na blotniki. Do tego duze kola i podwyzszony przeswit i auto nabiera wygladu malej zgrabnej terenowki.
 allroad z zalozenia jest robiony na cos w rodzaju malego SUVa.......stad te wszystkie dokladki plastikowe i masywne nakladki na blotniki. Do tego duze kola i podwyzszony przeswit i auto nabiera wygladu malej zgrabnej terenowki.Jakakolwiek proba obnizania go na a`la "sportowy" wyglada conajmiej komicznie
 .....zupelnie, jakby padlo zawieszenie pneumatyczne.
 .....zupelnie, jakby padlo zawieszenie pneumatyczne.Raczej tym obnizeniem nie dodales mu charakteru, a wrecz odwrotnie.
Wszystko inne z czym dzialasz.....rewelka

PS....chyba ze to obnizenie to tylko ustawienia programowe w zawiasie
 to wtedy co innego
 to wtedy co innego- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Obniżenie przy fabrycznym zawieszeniu oczywiście tylko samym programowaniem. Przy obecnych kołach wygląda komicznie ale przy 19" lub 20" z niskim profilem bez obniżenia będzie wyglądał jeszcze gorzej. Obecnie wygląda jakby padło zawieszenie albo miałby założony gwintowany zawias i taki był cel a jak go kto postrzega to już inna sprawa. Założenie że ma być wysoki to założenie producenta a nie użytkownika. Ja zdecydowałem się na allroada właśnie ze względu na poszerzenia tj. może być szeroko i ze względu na pneumatykę bo zarazem może być nisko kiedy potrzebuję a kiedy nie to nie. Z założenia producenta ma być wysoko... to po co ktoś kupuje Q7 i robi to w ten sposób ? 
![Obrazek]() 
 
Przecież te auto z założenia ma być wysokim autem...
A no robi się takie rzeczy jak przykład wyżej i te poniżej
![Obrazek]() 
 
![Obrazek]() 
 
żeby nie być przysłowiowym kowalskim, żeby mieć inne auto niż wszystkie pozostałe, żeby mieć takie auto jak się podoba właścicielowi itd., itp...
A tymczasem ciąg dalszy prac nad mechaniką
![Obrazek]()
			
			
									
									
						 
 Przecież te auto z założenia ma być wysokim autem...
A no robi się takie rzeczy jak przykład wyżej i te poniżej
 
  
 żeby nie być przysłowiowym kowalskim, żeby mieć inne auto niż wszystkie pozostałe, żeby mieć takie auto jak się podoba właścicielowi itd., itp...
A tymczasem ciąg dalszy prac nad mechaniką


- 
				
				patryks
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 49
- Rejestracja: 15 gru 2014, 13:36
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2002
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jak to mówią "wolność Tomku w sowim domku"   chociaż mnie osobiście Allroad bardziej podoba się podniesiony (dlatego jeżdżę na level 2), chociaż inne auta lubię niskie i szerokie zwykle te o bardziej sportowej charakterystyce
 chociaż mnie osobiście Allroad bardziej podoba się podniesiony (dlatego jeżdżę na level 2), chociaż inne auta lubię niskie i szerokie zwykle te o bardziej sportowej charakterystyce
Jakie planujesz felgi założyć? masz jakiś konkretny pomysł? ja myślałem o założeniu chociaż na próbę Rial Daytona skręcanych (mam takie na stanie 8,5 i 9,5 cala 18) tylko nie wiem czy zmiana ET oraz różne szerokości to nie jest "cios" w zawieszenie i quattro... macie jakieś doświadczenia z takimi modyfikacjami? Dodatkowo podobają mi się w chromie felgi na wzór AMG 18' lub 19' (może to nawet AMG) na pięciu dosyć cienkich ramionach - widziałem kiedyś takiego Allroada w sieci w USA i wyglądał wg mnie super 
 
Jeszcze pytanie techniczne - czy mogę sobie komputerem ustawiać dowolnie, np. poziom 2 lub 1 będzie wyżej niż ustawienia fabryczne, zaś 3 i 4 pozostają bez zmian?
Jeśli tak to chętnie obniżyłbym poziom 1 np. o 20mm (u mnie właściwie to zwykle autostrada, itp), zaś poziom 2 podniósłbym o jakąś wartość - jazda praktycznie w 95% (miasto, drogi podmiejskie, chodniki żony, itp) Czy to może w jakiś sposób negatywnie wpłynąć na eksploatację?
			
			
									
									
						 chociaż mnie osobiście Allroad bardziej podoba się podniesiony (dlatego jeżdżę na level 2), chociaż inne auta lubię niskie i szerokie zwykle te o bardziej sportowej charakterystyce
 chociaż mnie osobiście Allroad bardziej podoba się podniesiony (dlatego jeżdżę na level 2), chociaż inne auta lubię niskie i szerokie zwykle te o bardziej sportowej charakterystyceJakie planujesz felgi założyć? masz jakiś konkretny pomysł? ja myślałem o założeniu chociaż na próbę Rial Daytona skręcanych (mam takie na stanie 8,5 i 9,5 cala 18) tylko nie wiem czy zmiana ET oraz różne szerokości to nie jest "cios" w zawieszenie i quattro... macie jakieś doświadczenia z takimi modyfikacjami? Dodatkowo podobają mi się w chromie felgi na wzór AMG 18' lub 19' (może to nawet AMG) na pięciu dosyć cienkich ramionach - widziałem kiedyś takiego Allroada w sieci w USA i wyglądał wg mnie super
 
 Jeszcze pytanie techniczne - czy mogę sobie komputerem ustawiać dowolnie, np. poziom 2 lub 1 będzie wyżej niż ustawienia fabryczne, zaś 3 i 4 pozostają bez zmian?
Jeśli tak to chętnie obniżyłbym poziom 1 np. o 20mm (u mnie właściwie to zwykle autostrada, itp), zaś poziom 2 podniósłbym o jakąś wartość - jazda praktycznie w 95% (miasto, drogi podmiejskie, chodniki żony, itp) Czy to może w jakiś sposób negatywnie wpłynąć na eksploatację?
- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
 
							







 
 






 
 
