Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Allroad C5 -> coś nowego...

Prezentacja w/w aut.
8aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 13 sie 2015, 21:41
Lokalizacja: TSK

Post autor: 8aron » 23 sie 2015, 16:13

Ja swoja zmatowiłem papierem 2000 i wypolerowałem mechaniczna polerka i wygląda lepiej niż oryginał
Jak nie wlejesz to nie pojedziesz

Awatar użytkownika
Zerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:05
Lokalizacja: Warszawa / Leszno

Post autor: Zerd » 23 sie 2015, 20:19

ale jest to część zamienna ? Z ładną używką pewnie będzie ciężko... Muszę podzwonić i popytać jak to jest i ile kosztuje metalizacja próżniowa tworzywa.

choćby tutaj http://www.janmet.com.pl/oferta.html

A pomyślałem o tym gdyż nie ma chromowanych nakładek na lusterka do mojego allroada stąd zaciekawiłem się właśnie tym tematem.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 23 sie 2015, 20:27

Zerd pisze:ale jest to część zamienna ?
Oczywiście. <okok>
Zerd pisze:Z ładną używką pewnie będzie ciężko...
Nie jest źle. Idzie dostać praktycznie idealną używkę <luzik>
Zerd pisze:Muszę podzwonić i popytać jak to jest i ile kosztuje metalizacja próżniowa tworzywa
Daj potem znać co Ci powiedzieli :)
Warsztat, naprawy Audi A6.

8aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 13 sie 2015, 21:41
Lokalizacja: TSK

Post autor: 8aron » 23 sie 2015, 22:46

Wybierak jest wykonany z aluminium nie z tworzyw sztucznych, polecam wypolerować
jeśli masz czas i chęci :)
Jak nie wlejesz to nie pojedziesz

Awatar użytkownika
Zerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:05
Lokalizacja: Warszawa / Leszno

Post autor: Zerd » 01 wrz 2015, 15:14

Chęci są ale z czasem gorzej :/

Dzisiaj zawitała brakująca maskownica zawiasu maski.

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2015-08-26, 07:34 ]
Wczoraj w trakcie prac nad reverse help

Obrazek

Następny bajerek podłączony a więc po włączeniu wstecznego biegu doświetla mi przód auta poprzez włączenie halogenów, po wyłączeniu biegu oczywiście gasną.

[ Dodano: 2015-09-01, 15:14 ]
W trakcie prac nad mechaniką...

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 01 wrz 2015, 15:40

Zerd pisze:
Dzisiaj zawitała brakująca maskownica zawiasu maski.
To czemuś służy? Maskuje jakąś szczelinę, zapobega dostawaniu się brudu pod machę?

Awatar użytkownika
Zerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:05
Lokalizacja: Warszawa / Leszno

Post autor: Zerd » 09 wrz 2015, 14:28

Czy czemuś służy ? Montaż podyktowany pewnie tylko ze względów estetycznych ale jeśli producent przewidział taką zaślepkę to niech sobie tam będzie...

[ Dodano: 2015-09-04, 13:56 ]
Ciąg dalszy prac mechanicznych...

Obrazek

[ Dodano: 2015-09-05, 07:40 ]
Ciężki to był tydzień z pracą po pracy ale coś tam się zrobiło.

1. Uszczelnienie pokrywy zaworów + nowe uszczelki + nowe broki wałków rozrządu
2. Wymiana oleju wraz z filtrem
3. Wymiana filtra kabinowego
4. Wymiana 6szt tuleji wahaczy przednich
5. Wymiana uszczelniacza prawej półosi
6. Czyszczenie wraz z przeglądem stanu kompresora zawieszenia
7. Auto trochę kucało lewą stroną ale jak się okazało poprzedni właściciel wymienił lewy przedni miech na jakiś nowy zamiennik i chyba zapomniał o adaptacji ;). Wprowadziłem mu nowe ustawienia i teraz jest już ok. Stoi równo, nie kuca, a pneumatyka działa jak należy (wcześniej działy się jakieś dziwne rzeczy).

Podsumowując. Nic nie stuka, nic nie puka, nic się nie leję a vag nie pokazuje żadnych błędów :) Można brać się za następne rzeczy...

[ Dodano: 2015-09-09, 14:28 ]
Doszła kolejna paczka z Niemiec.

Obrazek


Coś z tym moim znaczkiem było nie tak... Teraz jest to co przewidział producent.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i osłona akumulatora była wypaczona wiekiem + ułamany jeden zaczep przez co w ogóle nie trzymała.

Obrazek

Teraz jest nowa OE.

Obrazek

patryks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2014, 13:36
Imię: Patryk
Rocznik: 2002
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: patryks » 09 wrz 2015, 14:44

Kurcze super Allroad, świetnie wyposażony i bardzo fajny wkład pracy :) , obserwuję temat od początku i jestem pod wrażeniem, sam też planuję wprowadzić kilka modyfikacji które wykonałeś (zwłaszcza kierunki a'la USA).
Powodzenia i czekam na kolejne relacje <lol> pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Zerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:05
Lokalizacja: Warszawa / Leszno

Post autor: Zerd » 14 wrz 2015, 16:00

Wstępne przygotowania do letniego zestawienia na przyszły rok. Tak wygląda autko obniżone o 40mm względem fabrycznych ustawień.

Obrazek

Obrazek

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 14 wrz 2015, 20:38

Jesli moge cos czysto subiektywnego zasugerowac :p allroad z zalozenia jest robiony na cos w rodzaju malego SUVa.......stad te wszystkie dokladki plastikowe i masywne nakladki na blotniki. Do tego duze kola i podwyzszony przeswit i auto nabiera wygladu malej zgrabnej terenowki.
Jakakolwiek proba obnizania go na a`la "sportowy" wyglada conajmiej komicznie <lol> .....zupelnie, jakby padlo zawieszenie pneumatyczne.
Raczej tym obnizeniem nie dodales mu charakteru, a wrecz odwrotnie.
Wszystko inne z czym dzialasz.....rewelka :)

PS....chyba ze to obnizenie to tylko ustawienia programowe w zawiasie :) to wtedy co innego

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 14 wrz 2015, 21:17

Piotrek_85, pięknie napisane <okok> Allroad z założenia musi być wysoki, a jak trzeba to sam się obniży <figielek>
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
Zerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:05
Lokalizacja: Warszawa / Leszno

Post autor: Zerd » 15 wrz 2015, 08:29

Obniżenie przy fabrycznym zawieszeniu oczywiście tylko samym programowaniem. Przy obecnych kołach wygląda komicznie ale przy 19" lub 20" z niskim profilem bez obniżenia będzie wyglądał jeszcze gorzej. Obecnie wygląda jakby padło zawieszenie albo miałby założony gwintowany zawias i taki był cel a jak go kto postrzega to już inna sprawa. Założenie że ma być wysoki to założenie producenta a nie użytkownika. Ja zdecydowałem się na allroada właśnie ze względu na poszerzenia tj. może być szeroko i ze względu na pneumatykę bo zarazem może być nisko kiedy potrzebuję a kiedy nie to nie. Z założenia producenta ma być wysoko... to po co ktoś kupuje Q7 i robi to w ten sposób ?

Obrazek

Przecież te auto z założenia ma być wysokim autem...

A no robi się takie rzeczy jak przykład wyżej i te poniżej

Obrazek

Obrazek

żeby nie być przysłowiowym kowalskim, żeby mieć inne auto niż wszystkie pozostałe, żeby mieć takie auto jak się podoba właścicielowi itd., itp...

A tymczasem ciąg dalszy prac nad mechaniką ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 15 wrz 2015, 09:03

No to co powiecie na wszyzstkie S/RS Q?

One są fabrycznie niższe a ludzie płacą za nie więcej niż za zwykłe Q3 i Q5 <lol>

patryks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2014, 13:36
Imię: Patryk
Rocznik: 2002
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: patryks » 15 wrz 2015, 09:24

Jak to mówią "wolność Tomku w sowim domku" <lol> chociaż mnie osobiście Allroad bardziej podoba się podniesiony (dlatego jeżdżę na level 2), chociaż inne auta lubię niskie i szerokie zwykle te o bardziej sportowej charakterystyce

Jakie planujesz felgi założyć? masz jakiś konkretny pomysł? ja myślałem o założeniu chociaż na próbę Rial Daytona skręcanych (mam takie na stanie 8,5 i 9,5 cala 18) tylko nie wiem czy zmiana ET oraz różne szerokości to nie jest "cios" w zawieszenie i quattro... macie jakieś doświadczenia z takimi modyfikacjami? Dodatkowo podobają mi się w chromie felgi na wzór AMG 18' lub 19' (może to nawet AMG) na pięciu dosyć cienkich ramionach - widziałem kiedyś takiego Allroada w sieci w USA i wyglądał wg mnie super :)

Jeszcze pytanie techniczne - czy mogę sobie komputerem ustawiać dowolnie, np. poziom 2 lub 1 będzie wyżej niż ustawienia fabryczne, zaś 3 i 4 pozostają bez zmian?
Jeśli tak to chętnie obniżyłbym poziom 1 np. o 20mm (u mnie właściwie to zwykle autostrada, itp), zaś poziom 2 podniósłbym o jakąś wartość - jazda praktycznie w 95% (miasto, drogi podmiejskie, chodniki żony, itp) Czy to może w jakiś sposób negatywnie wpłynąć na eksploatację?

Awatar użytkownika
Kamilson100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
Imię: Damian
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilson100 » 15 wrz 2015, 18:46

mwx, z tą różnicą że 90% osób kupuje je ze względu na osiągi ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl