[A6 C6] Czyszczenie Cylinderków klimy
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Problem powrócił. Czyszczenie a następnie przycięcie sprężynek pomogło lecz tylko czasowo ehhhh... Musze wymienić całą część. Mam pytanko - jaka jest różnica pomiędzy zespołem zaworów o nr 4F1 95 96 17B a 4F2 95 96 17B ? Może ktoś się z tym spotkał. Dla mnie wyglądają tak samo tyle że 4F2 są montowane w anglikach ?
4F1 95 96 17B - Audi Wrocław 1172 zł. Kupiłem na Allegro 4F2 95 96 17B - 180 zł. Przy montażu okazało się ze część została wyprodukowana we wrześniu 2013 . Było trochę kłopotów przy wymianie, poleciało parę @#$%& ale się udało
Różnica pomiędzy częścią starą 4F1 95 96 17A a nową 4F2 95 96 17B to mocowanie do nadwozia auta, które można łatwo przełożyć....
4F1 95 96 17B - Audi Wrocław 1172 zł. Kupiłem na Allegro 4F2 95 96 17B - 180 zł. Przy montażu okazało się ze część została wyprodukowana we wrześniu 2013 . Było trochę kłopotów przy wymianie, poleciało parę @#$%& ale się udało
Różnica pomiędzy częścią starą 4F1 95 96 17A a nową 4F2 95 96 17B to mocowanie do nadwozia auta, które można łatwo przełożyć....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 30 gru 2013, 08:04
- Imię: Przemek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kielce
koledzy, czeka mnie naprawa klimy, wieje po stronie kierowcy ciepłym powietrzem, czasami jak włączę i wyłączę ECON to po chwili wieje zimnym powietrzem w sumie ze wszystkich wylotów i tak już zostaje. Czytałem cały post i trochę zastanawia mnie fakt, że pomaga to na chwilę i problem wraca. Podejrzewam, że u mnie dopiero zaczyna zacinać się zawór i może faktycznie pomoże czyszczenie.
Mam pytanie, czyścimy tą pokrywę - cylinderek, trzpień, ale co w tym gnieździe gdzie pracuje trzpień? Może tu też trzeba jakoś to wyczyścić?
Mam pytanie, czyścimy tą pokrywę - cylinderek, trzpień, ale co w tym gnieździe gdzie pracuje trzpień? Może tu też trzeba jakoś to wyczyścić?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 30 gru 2013, 08:04
- Imię: Przemek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kielce
to oki, rozumiem, ale chodzi mi o to zdjęcie gdzie są pokazane cewki i w nich pracujące trzpienie (tłoczki) je wyjmujemy, polerujemy na glanc, ale co z tym powiedzmy gniazdem, gdzie jest cewka, tam chyba też w środku trzeba by było oczyścić?
Czy pod nimi idą jeszcze te elementy co kolega szuwarek1912 napisał stronę wcześniej?
Czy pod nimi idą jeszcze te elementy co kolega szuwarek1912 napisał stronę wcześniej?
Auto A6 C6 Avant 3.0TDI v6 BMK 2007r przebiego 200tys
1. Co powiecie na temat taki że na postoju silnik gorący, leci zimne. Dam obroty około 2,5tys i trzymam tak to z nawiewów leci gorące powietrze.
2. Na postoju silnik gorący podam zasilanie na pompę obiegowa(V50) obok zaworków i w aucie leci gorące, a obroty jak na postuju.
Brak błędów. Zaworki wyczyszczone. Moim zdaniem pompa wody nie daj rady z podniesieniem tych grzybków
Spotykany problem z uszkodzoną pompą wody?
[ Dodano: 2014-11-29, 20:05 ]
Mogłby ktoś sprawdzić czy pompa obiegowa pracuje cały czas? VCDS-> Klimatyzacja-> bloki pomiarowe-> kanał 040-> ostatnia kolumna będzie ON/OFF. Czy podczas jazdy jest ON?
1. Co powiecie na temat taki że na postoju silnik gorący, leci zimne. Dam obroty około 2,5tys i trzymam tak to z nawiewów leci gorące powietrze.
2. Na postoju silnik gorący podam zasilanie na pompę obiegowa(V50) obok zaworków i w aucie leci gorące, a obroty jak na postuju.
Brak błędów. Zaworki wyczyszczone. Moim zdaniem pompa wody nie daj rady z podniesieniem tych grzybków
Spotykany problem z uszkodzoną pompą wody?
[ Dodano: 2014-11-29, 20:05 ]
Mogłby ktoś sprawdzić czy pompa obiegowa pracuje cały czas? VCDS-> Klimatyzacja-> bloki pomiarowe-> kanał 040-> ostatnia kolumna będzie ON/OFF. Czy podczas jazdy jest ON?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 13:40
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 lut 2015, 08:00
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wejherowo
pozwólcie,że lekko odgrzebie temat…
żeby nie było za łatwo problem spotkał również i mnie
OBSERWACJE PROBLEMU
klima działa normalnie, ale tylko podczas jazdy-----problem ciepłego powietrza następuje dopiero, gdy zatrzymam sie np w korku
zaznaczę ze podczas jazdy z każdego nawiewu leci zimne powietrze
diagnoza mechanika kod usterki P1950 wentylator chlodzący-zablokowany
spotkał kogoś tego typu problem?
żeby nie było za łatwo problem spotkał również i mnie
OBSERWACJE PROBLEMU
klima działa normalnie, ale tylko podczas jazdy-----problem ciepłego powietrza następuje dopiero, gdy zatrzymam sie np w korku
zaznaczę ze podczas jazdy z każdego nawiewu leci zimne powietrze
diagnoza mechanika kod usterki P1950 wentylator chlodzący-zablokowany
spotkał kogoś tego typu problem?
To mi nie wygląda na problem z cylinderkami, a problem z wydajnością chłodzenia, której przyczyną może być wiatrak... nie daje rady na postoju, za to podczas jazdy, jest lepiej... warto to sprawdzić... może samo sprzęgło wiatraka... nie wiem tylko, czy da się to naprawić, a kupowanie zestawu wiatraków z układem sterującym tanie niestety nie jest...diagnoza mechanika kod usterki P1950 wentylator chlodzący-zablokowany
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- grzesiek1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
- Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 lut 2015, 08:00
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wejherowo
lekka zmiana planów, wczoraj wybyłem na fuchę do Szwecji do 5 wrześniagrzesiek1990 pisze:Ustaw temperature na minimum i dotknij reka cylinderkow (uwaga cieple) wez kogos do pomocy i niech zmieni temperature na maxa, powinienes pod reka wyczuc jak zawory sie otwieraja i plynie woda
jak tylko wroce biore sie za testowanie i mechanika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga