Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
dokładnie tak samo, bo to chodzi o prędkość obrotowa silnika na każdym biegu dla opon w rozmiarze 205/55/16 w tym wypadku akurat. Im większe koło, tym wieksza predkość na każdym biegu, wprost proporcjonalnie do zwiększania obwodu.Mazdomania pisze:McGiver, a mógłbyś powiedzieć jakby taki manual obrotowo wyglądał czysto teoretycznie w przypadku 4.2 ?
[ Dodano: 2015-06-23, 00:18 ]
rdzeń na FMICka już jest jutro przymiarki do zbudowania mocowań, zbiorników i wlotów. 180x620x63 NISSENS super flow.
[ Dodano: 2015-06-25, 00:57 ]
fotki wydechu od suszarki na dół
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 09:20
- Lokalizacja: Kraków
Fajnie grzebiesz w poczciwym avancie. Ale musze spytać skąd wziołeś c5 z 2005 roku skoro produkcje zakończono w 2004? No i jeśli to nie pierwsze Twoje modzone auto to na pewno wiesz że jak założysz taką skrzynie to owszem przy mocach które planujesz będzie osiągać spore prędkości maksymalne ale za to nie będzie się chciało rozpędzać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 09:20
- Lokalizacja: Kraków
bboykoti, w takim razie uprzejmie poproszę wytłumacz mi dlaczego się myle, póki co to Twój post nie wniósł nic do tematu....nie wciągniesz mnie w głupie zaczepki
"Zmusiłeś" mnie do przemyślenia tematu i sam zaczynam gubić się w zeznaniach.
Więc skrzynia od diesla ma dłuższe przełożenia czy krótsze od skrzyni z beznyniaka?
Jeśli dłuższe to jest tak jak napisałem wcześniej, a jeśli krótsze to będzie rozpędzać się lepiej tylko skąd wtedy tak duże v max?
Editbboykoti pisze:skąd się urwałeś?
"Zmusiłeś" mnie do przemyślenia tematu i sam zaczynam gubić się w zeznaniach.
Więc skrzynia od diesla ma dłuższe przełożenia czy krótsze od skrzyni z beznyniaka?
Jeśli dłuższe to jest tak jak napisałem wcześniej, a jeśli krótsze to będzie rozpędzać się lepiej tylko skąd wtedy tak duże v max?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
panowie, kobieta zmiażdżyła was wiedzą i logiką pełen szacun GosiuMazdomania pisze:Z tego co szukałam jakiś czas temu to 1,2,3 są jak w benzynie, a 4,5,6 są dłuższe od benzyniaka, więc auto będzie z miejsca jechać i jednocześnie będzie ekonomiczne przy dużych prędkościach.
[ Dodano: 2015-06-27, 13:01 ]
a tu projekt kolektora
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 09:20
- Lokalizacja: Kraków
Kurde naprawdę zacny projekt ją to tylko mogę sobie pomarzyc o takich modach hehe
LPG zostaje przy takich modach ? Jak to się w ogóle ma do całej reszty ? Ją ostatnio u siebie zakladalem BRC niby do 200 km powinno styknac, czyli w przypadku virusa na 180 km powinno hulac ale gaziarz z góry mnie uprzedził że mogą być problemy bo jeden taki już przypadek mieli, chociaż mam ciut większy reduktor krzesajacy przeszło 1700mbar
LPG zostaje przy takich modach ? Jak to się w ogóle ma do całej reszty ? Ją ostatnio u siebie zakladalem BRC niby do 200 km powinno styknac, czyli w przypadku virusa na 180 km powinno hulac ale gaziarz z góry mnie uprzedził że mogą być problemy bo jeden taki już przypadek mieli, chociaż mam ciut większy reduktor krzesajacy przeszło 1700mbar
powiem ci tak co do LPG, jak dla mnie BRC to przereklamowany gruz. Na dzien dzisiejszy najlepsze co jest to sterowniki LPGTECHa, wtryski dragony BF, parownik KME gold turbo lub twin. 300KM wykarmia bez problemu na boostach do 1,3bara totale zero problemów. A co projktu to taki wzmocniony cywil bedzie, żeby było czym po trasie wyprzedzać, bo poszaleć to tym bedzie ciężko bo okolice 260-270KM zrobie i basta. Do killowania to ja mam inne sprzety, bardziej hardkoroweDud3k pisze:Kurde naprawdę zacny projekt ją to tylko mogę sobie pomarzyc o takich modach hehe
LPG zostaje przy takich modach ? Jak to się w ogóle ma do całej reszty ? Ją ostatnio u siebie zakladalem BRC niby do 200 km powinno styknac, czyli w przypadku virusa na 180 km powinno hulac ale gaziarz z góry mnie uprzedził że mogą być problemy bo jeden taki już przypadek mieli, chociaż mam ciut większy reduktor krzesajacy przeszło 1700mbar
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
Ja poki co tez Moze i przereklamowany ale w mpich okolicach to jedyny sensowny LPG, w hondzie kiedys mialem brc i brak problemow, natomiast w passacie mialem staga i szczerze ? Albo taki gazownik alo taki gaz do dupy bo ewidentnie byla opozniona reakcja na pedal gazu na lpg, no i jeszcze ford mondeo ale to zloo to bylo na KING, niby najtansze lpg, jakos to chodzilo ale czesto na regulacje trzeba bylo latac