Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 26 mar 2015, 23:03

Przyszły graty do suszarki :) bedzie koksu co nie miara :) W takim setupie jeszcze nikt nie budował u nas w polsce :) TD04HL-23T-11.0-9bC
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek powoli zbieram graty do kupy :]
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Picia192
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2012, 21:02
Lokalizacja: Barczewo

Post autor: Picia192 » 27 mar 2015, 11:05

Oj będzie się działo aż miło się śledzi temat :)

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 08 kwie 2015, 22:40

no wreszcie od wtorku zaczne się grzebac przy nowym nabytku, bo A4 odjezdza do nowego wlasciciela
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Picia192
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2012, 21:02
Lokalizacja: Barczewo

Post autor: Picia192 » 09 kwie 2015, 21:39

kupił z całym pakietem mocy czy powyciągałeś wszystko?

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 10 kwie 2015, 23:58

Picia192 pisze:kupił z całym pakietem mocy czy powyciągałeś wszystko?
cały setup TD04 na 300+ wyjąłem, autko wróciło do oryginału z małym plusem :) suszarka nóweczka 2080H, DP od BizonGarage, sofcik od turbodiesel.pl, heble przód 320x30 załozone nówka w listopadzie, dodatkowo głowice zdjąłem sprawdzić jak silnik w środku po takim setupie wygląda + odrazu kapitalka głowicy żeby było cycus glancuś, nowy rozrząd z pompa wody, nówka oleje silnik+skrzynia+dyfer+wspoma , filtry oleju i powietrza, przegląd LPG, tył nowe łaczniki stabilizatora i tuleje, gajgery zostawiłem i schowki pod fotelami od exeo sporta. Teraz stoi autko u lakiernika i ten bok co miałem porysowany chłopaki robią, dwoje drzwi nowe i błotnik przód poszły żeby nie gipsowali tego niepotrzebnie, tylko lewy tylny rant błotnika wytynkowany, bo jego mieniac to nie bede ;)
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 12 kwie 2015, 12:26

TD04 to sprężarki od SAAB'ów? Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 12 kwie 2015, 23:24

bboykoti pisze:TD04 to sprężarki od SAAB'ów? Pozdro
Ta TD04 to akurat hybryda dwóch sprezarek volvo i jednej saaba <rotfl> ma to szybko wstawać i 320KM około wydmuchać. Obrazek
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 13 kwie 2015, 22:36

Patrzyłem z ciekawości i jest to dość fajna opcja na Stage 3 bo jest dość tania i dostępna, ale pewnie dużo przeróbek się z tym wiąże ;)
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 19 kwie 2015, 22:49

bboykoti pisze:Patrzyłem z ciekawości i jest to dość fajna opcja na Stage 3 bo jest dość tania i dostępna, ale pewnie dużo przeróbek się z tym wiąże ;)
czy ja wiem :) troche zabawy jest, ale tragedii nie ma :) kilka fotek z modzenia pewnego A6 C5 Q AWT ++ na TD04HL-19T-7.0-12B
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 19 kwie 2015, 23:31

no jestem w szoku , niech mi ktoś da w pysk , takie moce z 1.8t :shock: :shock:
A już myślałem że ja mam całkiem fajnie ,a tu wychodzi że może być bardzo lepiej :[
Chcę więcej mocy :[
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 20 kwie 2015, 09:46

Patryk1981 pisze:no jestem w szoku , niech mi ktoś da w pysk , takie moce z 1.8t :shock: :shock:
A już myślałem że ja mam całkiem fajnie ,a tu wychodzi że może być bardzo lepiej :[
Chcę więcej mocy :[
200KM to żaden wynik z 1,8T :> 350KM+ to jest już fajnie <rotfl> obejrzyj sobie ten filmik, AWT stroker 2,0 na td04-23T nie wystrojone jeszcze bylo, na mokrym, na zimówce :) na dzień dzisiejszy M3 e90 pociśniete <radocha>
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 20 kwie 2015, 10:08

Pięknie to idzie , ale pewnie na seryjnych gratach jak u mnie to już więcej się nie da zrobić i te 200hp to max , żeby korby bokiem nie poszły , podrzuć info czy jeszcze można coś więcej podkręcić na seryjnych gratach i jak ,jeśli się da <rotfl>
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 20 kwie 2015, 15:28

Patryk1981 pisze:Pięknie to idzie , ale pewnie na seryjnych gratach jak u mnie to już więcej się nie da zrobić i te 200hp to max , żeby korby bokiem nie poszły , podrzuć info czy jeszcze można coś więcej podkręcić na seryjnych gratach i jak ,jeśli się da <rotfl>
seria AWT wytrzyma bez problemu 350KM, warunki sa dwa: nie prekroczyc 350-360niuta ponizej 3000RPM i zrobic program musi ktoś kto ma o tym pojecie. Na dniach bede stroil swoja starą A4 B6 BEX na hybrydzie 2080H P&P, to wtryski 320ccm zapetla na 1,0 bara przy 5500rpm na dobrym AFR. 0,9bara wystarcza na styk :) 2200RPM ładuje 1,0bara ta zabawka :) i 250KM da rade na loozie zrobic
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 20 kwie 2015, 18:39

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ale kosa. Nawet nie chcę myśleć jak to może zwijać asfalt. Normalnie budzisz respekt za ten mod. Czekam aż wstawisz jakiś filmik z jazdy. <okok> <okok> <okok> <okok> <okok> <okok>

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 22 kwie 2015, 23:14

z mojej byłej A4 tylko jakosc tragiczna na prostej, to juz troche lepszym sprzetem nagrane ale pod lekką górke

[ Dodano: 2015-04-22, 23:14 ]
Pytanie za 100punktów :) czy zderzaki przód i tył z allroada C5 pasuja do zwykłej C5 Avanta??? <mysli> <mysli>
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl