Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG
cały setup TD04 na 300+ wyjąłem, autko wróciło do oryginału z małym plusem suszarka nóweczka 2080H, DP od BizonGarage, sofcik od turbodiesel.pl, heble przód 320x30 załozone nówka w listopadzie, dodatkowo głowice zdjąłem sprawdzić jak silnik w środku po takim setupie wygląda + odrazu kapitalka głowicy żeby było cycus glancuś, nowy rozrząd z pompa wody, nówka oleje silnik+skrzynia+dyfer+wspoma , filtry oleju i powietrza, przegląd LPG, tył nowe łaczniki stabilizatora i tuleje, gajgery zostawiłem i schowki pod fotelami od exeo sporta. Teraz stoi autko u lakiernika i ten bok co miałem porysowany chłopaki robią, dwoje drzwi nowe i błotnik przód poszły żeby nie gipsowali tego niepotrzebnie, tylko lewy tylny rant błotnika wytynkowany, bo jego mieniac to nie bedePicia192 pisze:kupił z całym pakietem mocy czy powyciągałeś wszystko?
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
czy ja wiem troche zabawy jest, ale tragedii nie ma kilka fotek z modzenia pewnego A6 C5 Q AWT ++ na TD04HL-19T-7.0-12Bbboykoti pisze:Patrzyłem z ciekawości i jest to dość fajna opcja na Stage 3 bo jest dość tania i dostępna, ale pewnie dużo przeróbek się z tym wiąże
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
200KM to żaden wynik z 1,8T 350KM+ to jest już fajnie obejrzyj sobie ten filmik, AWT stroker 2,0 na td04-23T nie wystrojone jeszcze bylo, na mokrym, na zimówce na dzień dzisiejszy M3 e90 pociśnietePatryk1981 pisze:no jestem w szoku , niech mi ktoś da w pysk , takie moce z 1.8t :shock: :shock:
A już myślałem że ja mam całkiem fajnie ,a tu wychodzi że może być bardzo lepiej
Chcę więcej mocy
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pięknie to idzie , ale pewnie na seryjnych gratach jak u mnie to już więcej się nie da zrobić i te 200hp to max , żeby korby bokiem nie poszły , podrzuć info czy jeszcze można coś więcej podkręcić na seryjnych gratach i jak ,jeśli się da
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
seria AWT wytrzyma bez problemu 350KM, warunki sa dwa: nie prekroczyc 350-360niuta ponizej 3000RPM i zrobic program musi ktoś kto ma o tym pojecie. Na dniach bede stroil swoja starą A4 B6 BEX na hybrydzie 2080H P&P, to wtryski 320ccm zapetla na 1,0 bara przy 5500rpm na dobrym AFR. 0,9bara wystarcza na styk 2200RPM ładuje 1,0bara ta zabawka i 250KM da rade na loozie zrobicPatryk1981 pisze:Pięknie to idzie , ale pewnie na seryjnych gratach jak u mnie to już więcej się nie da zrobić i te 200hp to max , żeby korby bokiem nie poszły , podrzuć info czy jeszcze można coś więcej podkręcić na seryjnych gratach i jak ,jeśli się da
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D