
Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG
Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG
Witajcie. Po trzech latach poszukiwań odpowiedniego egzemplarza nabyłem wreszcie co spędzało mi sen z powiek
A6 C5 S-line Avant 1,8Turbo Quattro w wersji ShadowLine 2005rok. Niedługo zaczne w nim dłubanko na jakieś 400KM+, to powrzucam wam troche fotek i opisów. Na dzień dzisiejszy czysta seria, od pierwszego własciciela ze Szwecji z przelotem 276kkm.

Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Co do modów pójdzie stroker na 2,0 odpreżony na szerokim kanale, TINP, zakuty oczywiscie, suszarka pewnie TD04HL-23T-11.0-9bC, wydech RS6 c5, fmic 300x550x76, kolektor ssący kustom na przepustnicy od 2,7BT albo 3,0, pompa 040, wtryski 630ccm, itp, itdmichal_bst pisze:MrcZk, trochę dużo jak na ten silnik i ten przebieg, chyba ze kolega planuje solidny remont itdJuż szczerze mówiąc nie mam pojęcia co trzeba zrobić dokładnie żeby tyle wycisnąć
Taniej byłoby byłoby 2.7bit zrobić.

Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
300+ to jest tak na styk do tej mućki. Robiłem już taką na TD04 na 320KM+ dla znajomka i zamykać zegary juz stykaMrcZk pisze:Siema
400+ powiadasz?



[ Dodano: 2015-03-24, 23:23 ]
bedzie wszystko robionemichal_bst pisze:McGiver, no i spoko, zacna lista modówLiczę na jakaś fotorelację i streszczenia




Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
- Krzysiek93ZS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
- Lokalizacja: Szczecin
To jest autko na codzień i na wyjazdy z rodzinką, 4 osoby na pokładzie plus bagaż, na dachu jeszcze dojdzie magazynMrcZk pisze:Widze sens tak grubego modzenia 1.8t ale nie w tej budziewolalbym kupic drugie auto i zrobić wydmuszkę:)






Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
Skąd ja to znam kolego :D a z tym kombi to już w ogóle
o ile dobrze widzę że typowo tiuny na 1.8t przeprowadzasz ?
Celowałem na początku w seata leona 1.8T w wersji Cupra (i generacja ) ale ciężko coś sensownego utrafić . Wmawiałem sobie potem że 2.2 silnik maks. A teraz bujam się 3.0 :P Ale nie żałuję bo zapas mocy do szybkiego wyprzedzania jest a przesiadka z silnika 1F Seata cordoby 55KW to kolosalna zmiana.
Pozdro

o ile dobrze widzę że typowo tiuny na 1.8t przeprowadzasz ?
Celowałem na początku w seata leona 1.8T w wersji Cupra (i generacja ) ale ciężko coś sensownego utrafić . Wmawiałem sobie potem że 2.2 silnik maks. A teraz bujam się 3.0 :P Ale nie żałuję bo zapas mocy do szybkiego wyprzedzania jest a przesiadka z silnika 1F Seata cordoby 55KW to kolosalna zmiana.
Pozdro
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp