Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG
Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG
Witajcie. Po trzech latach poszukiwań odpowiedniego egzemplarza nabyłem wreszcie co spędzało mi sen z powiek A6 C5 S-line Avant 1,8Turbo Quattro w wersji ShadowLine 2005rok. Niedługo zaczne w nim dłubanko na jakieś 400KM+, to powrzucam wam troche fotek i opisów. Na dzień dzisiejszy czysta seria, od pierwszego własciciela ze Szwecji z przelotem 276kkm.
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Co do modów pójdzie stroker na 2,0 odpreżony na szerokim kanale, TINP, zakuty oczywiscie, suszarka pewnie TD04HL-23T-11.0-9bC, wydech RS6 c5, fmic 300x550x76, kolektor ssący kustom na przepustnicy od 2,7BT albo 3,0, pompa 040, wtryski 630ccm, itp, itd napęd tez bedzie odpowiednio zmodyfikowany. Co do 2,7 nie trawie tych motorów, wszystko jest cacy dopóki jest, a jak pocieknie suszarka to wyjmuj silnik. Nie na moje nerwy to to :D co do silnka 1,8 AWT gdyby był odpowiedno serwisowany 500000km robi bez problemu, ale nie według zalecen producenta niestety to sie robi :Dmichal_bst pisze:MrcZk, trochę dużo jak na ten silnik i ten przebieg, chyba ze kolega planuje solidny remont itd Już szczerze mówiąc nie mam pojęcia co trzeba zrobić dokładnie żeby tyle wycisnąć Taniej byłoby byłoby 2.7bit zrobić.
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
300+ to jest tak na styk do tej mućki. Robiłem już taką na TD04 na 320KM+ dla znajomka i zamykać zegary juz styka odcinke na 5 bez problemu łapie sam mam teraz w A4 B6 300KM+ i powiem ci juz nawet miło się odpycha. Tu masz a6 c5 280KM 1,8T quattro przed wystrojeniem na 320+ a tu moja stara niunia na 300+ a tu masz tez ciekawy filmik z mojego ostatniego moduMrcZk pisze:Siema
400+ powiadasz?
[ Dodano: 2015-03-24, 23:23 ]
bedzie wszystko robione fotorelacje będa na bank pierwsze co idzie do autka to parapety na drzwi z S6, bo mi dzisiaj przyszły tylko idą do odmalowania w ciemny shadowgraphitte z dodatkiem ciemnego brokatu, amorki Bilstein B8 przód i tył bo dla mnie 1BV po 270kkm to juz za miekkie hamulec 320x30, suszarka hybra 2080h/k04, DP, wtryski 440ccm, pompa 040 i jakis tam wirus na jakies 240KM żeby dalo sie tym wogóle jeżdzićmichal_bst pisze:McGiver, no i spoko, zacna lista modów Liczę na jakaś fotorelację i streszczenia
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
- Krzysiek93ZS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
- Lokalizacja: Szczecin
To jest autko na codzień i na wyjazdy z rodzinką, 4 osoby na pokładzie plus bagaż, na dachu jeszcze dojdzie magazyn i weź wyprzedzaj TIRa a tak, to będzie 2 albo 3 do dołu i liczymy do 5 i łyknięty na naszych drogach kultura jazdy jest żenująca więc tylko mocny silnik i dobre hamulce mogą cie nie raz uratować, o czym sam się przekonałem naście razy. Będzie dobrze, a przy okazji będzie można naprostować jakiegoś cwaniaczka któremu się wydaje że rodzinne kombi to tylko do wożenia chleba się nadaje Ile ja miałem takich akcji jeżdżąc A4 to książkę pisać możnaMrcZk pisze:Widze sens tak grubego modzenia 1.8t ale nie w tej budzie wolalbym kupic drugie auto i zrobić wydmuszkę:)
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
Skąd ja to znam kolego :D a z tym kombi to już w ogóle
o ile dobrze widzę że typowo tiuny na 1.8t przeprowadzasz ?
Celowałem na początku w seata leona 1.8T w wersji Cupra (i generacja ) ale ciężko coś sensownego utrafić . Wmawiałem sobie potem że 2.2 silnik maks. A teraz bujam się 3.0 :P Ale nie żałuję bo zapas mocy do szybkiego wyprzedzania jest a przesiadka z silnika 1F Seata cordoby 55KW to kolosalna zmiana.
Pozdro
o ile dobrze widzę że typowo tiuny na 1.8t przeprowadzasz ?
Celowałem na początku w seata leona 1.8T w wersji Cupra (i generacja ) ale ciężko coś sensownego utrafić . Wmawiałem sobie potem że 2.2 silnik maks. A teraz bujam się 3.0 :P Ale nie żałuję bo zapas mocy do szybkiego wyprzedzania jest a przesiadka z silnika 1F Seata cordoby 55KW to kolosalna zmiana.
Pozdro
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga