Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.8T+ Avant Mrczk'a hybryda k04 , fmic kewlar itd

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 24 lut 2015, 13:00

Graty do FMIC kompletujesz z postu, o ile dobrze pamiętam pavliq'a na naszym forum?

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 24 lut 2015, 14:21

Wiem wiem czytalem ale jednak bede bral wieksze srednice a mianowicie calosc na 60mm szlak przetarty wiec nie bede dawal mniejszych. Poprostu napisalem ze jestem na etqpie kompletowania. Chcialem brac w jednej firmie ale sa straszne rozbierznosci cen. Za taka sama redukcje/lacznik jedna firma wola 25zl a inna 55. 18 marca zaczynam urlop i modze napewnk bedzie obszerna relacja ze zdjeciami tak aby mozna bylo to podwiesic bo u nas na forum jednak bedzie to przydatne.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

user

Post autor: user » 24 lut 2015, 15:31

chetnie na to popatrze
a tak z czystej ciekawosci -gdzie bedziesz brał "silikony"?

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 24 lut 2015, 23:25

Dlaczego piszesz "60mm szlak przetarty"?
To sprawdzone rozwiązanie?

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 25 lut 2015, 10:18

Tak. Zaglebilem sie wlasnie w to bo logika mowi ze mniejsza srednica to wieksze cisnsienie ale to o przeplyw chodzi a nie o cisnienie i potwierdzilo sie to gdy zaczalem pytac o modzenie 1.8t na a4klub bez urazy dla naszego forum ale tam jest naprawde sporo informacji ktore smialo moznabybylo zastosowac w naszych autkach.tak wic po calosci zrobie 60mm. Szczerze to chcialbym juz zaczac dzialac ze wszystkim bo drazni mnie to ze mijam codziennie czekajaca turbine i reszte gratow.; p
1.8T MrcZk'a hybryda itd

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 25 lut 2015, 22:57

Jakie masz wymiary intercoolera? 550x140x65mm?

Jaka średnica wlotu/wylotu? 57mm?

Pozdro
Ostatnio zmieniony 25 lut 2015, 23:00 przez bboykoti, łącznie zmieniany 1 raz.
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 26 lut 2015, 15:05

bboykoti, dokladnie tak
1.8T MrcZk'a hybryda itd

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 26 lut 2015, 22:50

Ok dzięki. To pochwal się później jak już założysz FMIC listą co i jak jest potrzebne. Przyda się dla potomnych.

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

krts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 23 lut 2013, 15:27
Lokalizacja: piaseczusets

Post autor: krts » 27 lut 2015, 00:11

MrcZk, ja jak robiłem fmic w dawnym aucie to kolanka silikonowe kupiłem w sklepie z częściami do TIRów, uwierz mi że cena była atrakcyjna , budowa to samo co na allegro tylko bez "tjuningowego" logo;)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 27 lut 2015, 09:18

Wersja na fmic z rurami jakos 530 zl
wersja kolegi z forum pavliq 230 plus koszt rur ale to grosse wiec jak widac polowa ceny

Mam u siebie taki sklep z czesciami do tirow podjade i zapytam. Dzieki
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Awatar użytkownika
bartek123438
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 02 paź 2009, 19:10
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bartek123438 » 04 mar 2015, 19:25

<rotfl> fajna

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 06 mar 2015, 13:34

krts, spedzilem troche czasu na szukaniu silikonow i najwieksza ciekawostka okazalo sie ze znalazlem na allegro silikony w dobrych cenach("racespec") , napsialem 2 maile ale nikt nie raczyl odpisac, poszukalem nr tel a zamiast tego znalazlem adres firmy...okazalo sie ze taki sam jak fmic.pl :D zamowilem co chcialem paczka przyszla na nastepny dzien <okok> za wszystkie silikony zaplacilem niecale 200 zl. oczywiscie bez loga fmic ale zakladam ze to to samo. Malo tego po dlugich walkach z samym soba postanowilem isc sladami Pavliq'a czyli 51mm od turbo do ic oraz 57 mm od ic do przepustnicy. Kolejnym tematem byla decyzja czy na rurach z alu czy nierdzewka. Ile for tyle teorii. W stanach robia wszystko na alu, u nas sie uparli na nierdzewke. Po zaglebieniu sie w temat alu szybciej oddaje cieplo niz nierdzewka czyli na chlopski rozum jest lepszym rozwiazaniem bo nawet jak zlapie temp to odda ja szybciej natomiast nierdzewka bedzie niczym kaloryfer. Wiadomo ze z pewnoscia sie ktos tutaj nie zgodzi ale z drugiej strony przy takim szybkim przeplywie powietrza nie powinno robic to roznicy, natomiast roznica jest w cenie.A nie mam zamiaru przeplacac:)
1.8T MrcZk'a hybryda itd

krts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 23 lut 2013, 15:27
Lokalizacja: piaseczusets

Post autor: krts » 06 mar 2015, 23:47

no to czekać aż wszytko poskładasz... zrobisz obszerną foto relację z prac "dla potomnych" i na twarzy pojawi się znów budyń;)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 21 mar 2015, 11:44

Obrazek
kumpel mial do sprzedania wiec dlugo sie nie zastanawialem mimo zajechanych rantow. made in poland ronal 18" 8 cali et 43 opony 225/45 wiec nie najfajniejszy rozmiar ale na jeden sezon ujdzie. na nastepny sezon dam do regeneracji i wjada nowe opony.

w poniedzialek fotostory:) stay tuned:)
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Picia192
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2012, 21:02
Lokalizacja: Barczewo

Post autor: Picia192 » 22 mar 2015, 17:07

MrcZk pisze:[url=http://images68.fotosik.pl/725/489b11e64e5511c6med.jpg]Obrazek[/URL]
kumpel mial do sprzedania wiec dlugo sie nie zastanawialem mimo zajechanych rantow. made in poland ronal 18" 8 cali et 43 opony 225/45 wiec nie najfajniejszy rozmiar ale na jeden sezon ujdzie. na nastepny sezon dam do regeneracji i wjada nowe opony.

w pon iedzialek fotostory:) stay tuned:)


[ Dodano: 2015-03-22, 17:07 ]
czekamy na dalszy ciąg :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga