1.8T+ Avant Mrczk'a hybryda k04 , fmic kewlar itd
nie wywala zadnych bledow, jutro montuje TIP'a bo w koncu pogoda na to pozwala, kupilem tipa pod stozek ale jade do kumpla i dospawa mi tipa az pod seryjna puche:) no i tak samo jutro bede malowal dokladki na czarny mat,jutro wrzuce foty z calej akcji,
[ Dodano: 2014-04-07, 17:45 ]
pomalowane dokladki na czarno:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
dystanse(juz bylo ale w miare normalne zdjecia:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
oraz w koncu zamontowany TIP:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
w miedzy czasie przepolerowalem lampy przod tyl oraz wjechaly lusterka chrom inpro
[ Dodano: 2014-04-07, 21:37 ]
Mody z dzisiaj
Dla tych ktorzy nie wiedza mam seryjnego icka, a jak to w 1.8t jest on w nadkolu, wlot powietrza na icka jest przez fabryke zrobiony dosc dobrze(wlot prowadnica powietrza na icka). Natomiast jesli chodzi o "wylot" powietrza za ickiem to tak sie sklada ze w s4 w nadkolach byla seryjnie montowana kratka :
![Obrazek]()
natomiast w a6 oraz passatach wstawili oni typowe "pelne" nadkole.
caly patent jest zaczerpniety z innych for wiec nie bedzie tu nic nowego:) zaczynamy :
W pierwszej kolejnosci trzeba odwiedzic castorame i zakupic "kratke" (20zl) :
![Obrazek]()
jak widac "skrzela" sa ulozone pod katem:
![Obrazek]()
z drugiej strony jest siateczka ktora idealnie spelni role lapacza drobnych kamykow o ile sie tam dostana
![Obrazek]()
odkrecamy wewnetrzne nadkole i naszym oczom ukazuje sie z lekka zawstydzony intercooler:
![Obrazek]()
wstepna przymiarka:
![Obrazek]()
wycinamy otwor w odpowiednim miejscu(gumowka zalatwi sprawe):
![Obrazek]()
kolejna przymiarka juz kratka przykrecona(trzeba ja odpowiednio powyginac aby dobrze przylegala:
![Obrazek]()
wewnetrzna strona :
![Obrazek]()
Nastepnie malowanko:
![Obrazek]()
no i calosc:
![Obrazek]()
zdjecia na aucie nie mam bo zrobilo sie ciemno a tel byl na tyle rozladowany ze lampa blyskowa nie chciala sie wlaczyc :D
zabieg mega prosty i tani, jedni moga mowic ze to glupota druciarstwo i placebo, ale jesli tak wlasnie by bylo to nie byloby takiego rozwiazania w s4.
pozdro
[ Dodano: 2014-04-07, 17:45 ]
pomalowane dokladki na czarno:
dystanse(juz bylo ale w miare normalne zdjecia:
oraz w koncu zamontowany TIP:
w miedzy czasie przepolerowalem lampy przod tyl oraz wjechaly lusterka chrom inpro

[ Dodano: 2014-04-07, 21:37 ]
Mody z dzisiaj

Dla tych ktorzy nie wiedza mam seryjnego icka, a jak to w 1.8t jest on w nadkolu, wlot powietrza na icka jest przez fabryke zrobiony dosc dobrze(wlot prowadnica powietrza na icka). Natomiast jesli chodzi o "wylot" powietrza za ickiem to tak sie sklada ze w s4 w nadkolach byla seryjnie montowana kratka :
natomiast w a6 oraz passatach wstawili oni typowe "pelne" nadkole.
caly patent jest zaczerpniety z innych for wiec nie bedzie tu nic nowego:) zaczynamy :
W pierwszej kolejnosci trzeba odwiedzic castorame i zakupic "kratke" (20zl) :
jak widac "skrzela" sa ulozone pod katem:
z drugiej strony jest siateczka ktora idealnie spelni role lapacza drobnych kamykow o ile sie tam dostana
odkrecamy wewnetrzne nadkole i naszym oczom ukazuje sie z lekka zawstydzony intercooler:
wstepna przymiarka:
wycinamy otwor w odpowiednim miejscu(gumowka zalatwi sprawe):
kolejna przymiarka juz kratka przykrecona(trzeba ja odpowiednio powyginac aby dobrze przylegala:
wewnetrzna strona :
Nastepnie malowanko:
no i calosc:
zdjecia na aucie nie mam bo zrobilo sie ciemno a tel byl na tyle rozladowany ze lampa blyskowa nie chciala sie wlaczyc :D
zabieg mega prosty i tani, jedni moga mowic ze to glupota druciarstwo i placebo, ale jesli tak wlasnie by bylo to nie byloby takiego rozwiazania w s4.
pozdro

1.8T MrcZk'a hybryda itd
witam, bardzo ładne autko
Pare dni temu też kupiłem takie tylko w sedanie i mam pytanie czy po wycięciu kata i włożeniu tego blow off (psst :D ) w środku jest względna cisza czy dużo głośniej pytam ponieważ zastanawiam się nad montażem u mnie, ale dziecko w drodze i nie chciał bym robić z drugiego samochodu czołgu 


bboykoti,
w ciagu kilku dni spotkam sie z kumplem ktory dobrze ogarnia 1.8t podepniemy kompa i sprawdzimy wszystkie wazniejsze wartosci podczas jazdy na kazdym biegu. Ma on bowiem wtryski z BEX'a do sprzedania i calkiem mozliwe ze je lykne bo moje pewnie po programie sa juz na wyczerpaniu,potem bede szukal k03s jesli sie znajdzie to moze kupie ale cisnienie nie mam.
Quchi, w aucie jest nadal cicho(reszta wydechu jest seryjna) , blow off nie jest meczacy wiec mozesz smialo zakladac:)
egoonn, dziekuje Bardzo i pozdrawiam:)
w ciagu kilku dni spotkam sie z kumplem ktory dobrze ogarnia 1.8t podepniemy kompa i sprawdzimy wszystkie wazniejsze wartosci podczas jazdy na kazdym biegu. Ma on bowiem wtryski z BEX'a do sprzedania i calkiem mozliwe ze je lykne bo moje pewnie po programie sa juz na wyczerpaniu,potem bede szukal k03s jesli sie znajdzie to moze kupie ale cisnienie nie mam.
Quchi, w aucie jest nadal cicho(reszta wydechu jest seryjna) , blow off nie jest meczacy wiec mozesz smialo zakladac:)
egoonn, dziekuje Bardzo i pozdrawiam:)
1.8T MrcZk'a hybryda itd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
No mi udało się już kupić K03s z BEX za jedyne 650zł :D Śmieszna cena jak na to że wszędzie piszą że ta turbina jest nie do kupienia
hehe
Ja będę szukał wtrysków od SAAB'a 2.0T lub 2,2T AAN bo do AEB tylko te pasują p&p.
Pozdro

Ja będę szukał wtrysków od SAAB'a 2.0T lub 2,2T AAN bo do AEB tylko te pasują p&p.
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
Dolne listwy pomalowalem w czarny mat i wyglada to o niebo lepiej niz szare plastiki. I jak dla mnie bardzo ladnie to wyglada. Lakierowac raczej nie bede.jesli chodzi o chromy na okolo szyb to nie planowalem ich malowac na czarno. Natomiast w planach jest przyciemka szyb i czujniki parkowania.no i calkiem mozliwe ze wpadna 18"
1.8T MrcZk'a hybryda itd
46 litrow gazu robie srednio 360-400 km cykl mieszany bez butowania z normalna dynamiczna jazda kiedy jest to potrzebne. Natomiast raz zdazylo sie jechac tylko i wylacznie w trasie bez pospiechu dobre warunki pogodowe i drogowe(czyt bez zamulatorow na drodze) i jadac praktycznie ciagle predkoscia 80-140 zrobilem na butli 460 km
1.8T MrcZk'a hybryda itd