ja akurat katy wyrzucałem z innego powodu a nie z chęci zagłuszania dźwięku silnika wydechem i chciałem tylko napisać, że po wspawaniu prostej rury nie ma żadnych problemów z rezonansowaniem jak to bywa przy zastosowaniu różnych zamienników i tłumików przelotowych. dźwięk zmienił się odrobinę na bardziej basowy ale do zniesienia. wg. mnie a6 nie jest autem gdzie wydech powinien hałasować.dawid018 pisze:i tym samym zabić dżwięk silnika.grzałka pisze:zamiast katów polecam wspawać zwykłą rurę,
jeśli o mnie chodzi to wycięcie katalizatorów było najgłupszą rzeczą jaką zrobiłem w audi.nic to nie dało poza hoojowym dźwiękiem i 250zł w kieszeni.![]()
jeśli ktoś chce poprawiać dźwięk to napewno nie przez usunięcie katalizatorów.lepiej wywalić końcowy tłumik i wtedy auto bardzo ładnie mruczy.
[A6 C5] poprawienie dźwięku
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
wg. mnie a6 nie jest autem gdzie wydech powinien hałasować.[/quote]
co przez to rozumiesz? a co powiesz np o s6 czy rs6? to też mają być ciche pszczółki? my tu nie mówimy o jakimś warkocie czy rzężeniu bo wydech jest dziurawy itp, no i nie chodzi o to żeby na wolnych obrotach czy przy spacerowej jeździe nie szło posłuchać własnych myśli.. ale ja bym chciał czasami posłuchać ładnego basu z mojej v6, i proszę mi nie mówić że mam sobie kupić v8 bo to sam wiem
, muszę spróbować wywalić końcowy i wstawić jakąś rurę, koszt praktycznie żaden (wystarczy kanał ) i można samemu sprawdzić, a jak coś będzie nie tak to powrót do oryginału. ale gdyby się okazało że to ciekawie brzmi to w tedy zamiast zwykłej rury jakaś kwasówka z ładnym zakończeniem 
co przez to rozumiesz? a co powiesz np o s6 czy rs6? to też mają być ciche pszczółki? my tu nie mówimy o jakimś warkocie czy rzężeniu bo wydech jest dziurawy itp, no i nie chodzi o to żeby na wolnych obrotach czy przy spacerowej jeździe nie szło posłuchać własnych myśli.. ale ja bym chciał czasami posłuchać ładnego basu z mojej v6, i proszę mi nie mówić że mam sobie kupić v8 bo to sam wiem


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
tyle ze to masz R4 w dodatku z turbo a ja piszę cały czas o V6.charakterystyka dzwięku silnika R4 jest trochę inna i wycięcie katalizatora i wspawanie samej rury nie powoduje jakichś większych zmian.sam wycinałem w wielu silnikach R4 katalizatory i w żadnym nie było takiej tragedii jak w v6 po wycięciu katów.grzałka pisze:ja akurat katy wyrzucałem z innego powodu a nie z chęci zagłuszania dźwięku silnika wydechem i chciałem tylko napisać, że po wspawaniu prostej rury nie ma żadnych problemów z rezonansowaniem
napewno bedziesz zadowolonykrzysiek-lex pisze:muszę spróbować wywalić końcowy i wstawić jakąś rurę,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie porównywał bym tego co mam w tej chwili z tym o czym piszesz, wcześniej jeździłem kilka lat a6 z silnikiem 2,4 więc wiem jak brzmi v6 i piszę właśnie o tymdawid018 pisze: tyle ze to masz R4 w dodatku z turbo a ja piszę cały czas o V6.charakterystyka dzwięku silnika R4 jest trochę inna i wycięcie katalizatora i wspawanie samej rury nie powoduje jakichś większych zmian.sam wycinałem w wielu silnikach R4 katalizatory i w żadnym nie było takiej tragedii jak w v6 po wycięciu katów.
aby było jasne wycinałem katy w mojej audi a6 2,4 i w ich miejsce wstawiałem prostą rurę przelotową, dźwięk był trochę niższy, bardziej basowy ale nie było dużo głośniej niż przed usunięciem katów, moja wypowiedź w tym temacie miała na celu tylko info, że zamiast wstawiać zamienniki kata, które mocno rezonansują i dźwięk nie jest zbyt przyjemny lepiej zastąpić je prostą rurą i nie będzie tego problemu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
w/g mnie warto.na chwile obecną mam znów serie bo rura wpadnie razem ze zderzakiem poliftowym i ładną podwójną końcówką. jeździłem kilka dni bez końcowego i było bardzo przyjemnie ale nie chciałem ciąć zderzaka pod końcówki.krzysiek-lex pisze: czyli warto się pobawić i zobaczyć co z tego wyjdzie. tak masz teraz zrobione? jaka końcówka wydechu?
no to nie wiem.albo mamy inne odczucia albo silnik 2,4 wydobywa z siebie inny dźwięk.u mnie po wspawaniu rur auto chodziło jak kalibra z pustym wydechem albo duży fiat.po wspawaniu przelotowych tłumików jest lepiej ale nie idealnie.po głowie chodzi mi wspawanie jednego katalizatora przez środkowym tłumikiem.grzałka pisze:wcześniej jeździłem kilka lat a6 z silnikiem 2,4 więc wiem jak brzmi v6 i piszę właśnie o tym
aby było jasne wycinałem katy w mojej audi a6 2,4 i w ich miejsce wstawiałem prostą rurę przelotową, dźwięk był trochę niższy, bardziej basowy ale nie było dużo głośniej niż przed usunięciem katów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Ponawieracaj układ wydechowy i pod remizealbundyV6 pisze:oledzy a ja bym chciał uzyskać taki rasowy dżwięk, myśle że jest troche inny od seryjnego 2,4 V6 w A6 C5
Pytanie jak

Nie ma jak mułem 160 konnym brzmieć jak odrzutowiec

"paczta ludzie...ciekawe co to jedzie? "
Panie ,ale to nie jedzie,to się toczy

Nie róbcie wiochy w mieście
