[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Tak jak mowilem kazdy ma inne ceny rozne rabaty , ale wiele jest tutaj takich co niema zadnych i placi to co mechanik powie czyli cene detaliczna wg katatalogu w IC na czesciach Febi 2900 wychodzi za same czesci bez uszczelek , uszczelniaczy srubek itp. na swagu pewnie taniej wiec jako przecietny kowalski nie majacy zadnych znizek wolalbym aso niz ic za 2900
pzdr
pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Pewnie, ASO bez rabatu dla przecietnego Kowalskiego jak piszesz to kwota 5600 z łplus wymiana i nie każdy ASO sie podejmie razem od 12-15 tys, groszowe sprawy, acha wspominałes jeszcze cos plus uszczelki, uszczelniacze i śrubki, zapomniałes o simmeringu na wale i skrzyni biegów, i płyny wspomagania, chłodniczy i olej z filtrami.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dokladnie , te ceny lancuchow nawet troszke stare tutaj bardziej aktualniejsze
1081,98 - lancuchy ASO
reszta -2637 ASO
razem masz nie cale 3800 zl. moze jak uprosisz lub brales/bierzesz cos w aso to te 3400-3500 utargujesz taniej nieda rady..
co do IC..
Komplet 3227zl (na Febim) na Swagu wyjdzie taniej ale to juz kwestia gustu co kto chce miec w aucie.
I teraz ja jako przecietny kowalski majac do wyboru
IC-3300zl
ASO-3700-3800 z faktura i gwarancja na numer VIN wolalbym mimo wszystko ASO
A kwestia rabatow , znajomosci , itp to juz inna sprawa . Jeden moze miec ojca mechanika lub byc mechanikiem i dostac komplet w IC za 2500zl a drugi moze byc kierownikiem ASO i dostac za 2200..
takze ceny macie kto jak na czym posklada kwestia gustu mnie meczy tylko temat moich napinaczy wymienianych nie potrzebnie czy zostawic je czy mimo wszystko znow zakupic nowe do kompletu rozrzadu...
1081,98 - lancuchy ASO
reszta -2637 ASO
razem masz nie cale 3800 zl. moze jak uprosisz lub brales/bierzesz cos w aso to te 3400-3500 utargujesz taniej nieda rady..
co do IC..
Komplet 3227zl (na Febim) na Swagu wyjdzie taniej ale to juz kwestia gustu co kto chce miec w aucie.
I teraz ja jako przecietny kowalski majac do wyboru
IC-3300zl
ASO-3700-3800 z faktura i gwarancja na numer VIN wolalbym mimo wszystko ASO
A kwestia rabatow , znajomosci , itp to juz inna sprawa . Jeden moze miec ojca mechanika lub byc mechanikiem i dostac komplet w IC za 2500zl a drugi moze byc kierownikiem ASO i dostac za 2200..
takze ceny macie kto jak na czym posklada kwestia gustu mnie meczy tylko temat moich napinaczy wymienianych nie potrzebnie czy zostawic je czy mimo wszystko znow zakupic nowe do kompletu rozrzadu...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Gwarantuje Ci że duża wiekszość wybierze taniej z fakturą i gwarancja z IC, bo dla przecietnego kowalskiego cena gra dużą rolę, tym bardziej, że febi robi dla Audi tu dowód zeszlifowana nazwa producenta
Tak samo jak kupowałem wahacze Lemforder, zeszlifowany znaczek producenta.
Podejrzewam, że łatwiej też o rabat w IC podajac kolegi nr klienta który ma warsztat sam. i tam sie zaopatruje niz zniżka w ASO.
W kwestii Twoich napinaczy jeżeli kasa nie gra roli i zaopatrujesz sie w ASO to bym wymienil, bo nie wiadomo jak sie naciagneły przez wypracowany lańców, w koncu pare kilometrów zrobiły w wiekszym zakresie pracy niż na krótszym łańcuchu.
Tak samo jak kupowałem wahacze Lemforder, zeszlifowany znaczek producenta.
Podejrzewam, że łatwiej też o rabat w IC podajac kolegi nr klienta który ma warsztat sam. i tam sie zaopatruje niz zniżka w ASO.
W kwestii Twoich napinaczy jeżeli kasa nie gra roli i zaopatrujesz sie w ASO to bym wymienil, bo nie wiadomo jak sie naciagneły przez wypracowany lańców, w koncu pare kilometrów zrobiły w wiekszym zakresie pracy niż na krótszym łańcuchu.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
PANOWIE o jakich wy tu kosztach gadacie miałem objaw grzecotania łańcucha na zimnym przy odpalaniu prze jakieś 2-3 sek ,mój mechanik kazał kupić mi jeden górny napinacz prawy !, Febi Bilstein koszt 399zł ,koszt robocizny 150zł ,autko zawiozłem wieczorem a rano już było do odbioru .Teraz przy odpalaniu cisza ,spokój autko jak nowe ciągnie jak rakieta.ŁĄCZNY KOSZT 650ZŁ jak słysze o kosztach jakich wy tu mówicie 8 tys -10tyś to mi się jaja przękręcają
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 123
- Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz