Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 16 lut 2014, 15:33

szczerba2 pisze:a temperatura jset osiągnięta tzn min 80 stopni ?
kilka postów do tyłu pisałem jakie warunki muszą być spełnione

Karolczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 12 lip 2012, 21:17
Imię: Marek
Rocznik: 2013
Moje auto: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Karolczak » 16 lut 2014, 16:50

szczerba2 pisze:a temperatura jset osiągnięta tzn min 80 stopni ?
Tak temp. mam w okolicach 90 stopni, także to nie to.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 16 lut 2014, 20:19

Karolczak pisze:Tak temp. mam w okolicach 90 stopni, także to nie to.
to może spróbuj kanał 055 / drugi kolektor
lub 003 - recyrkulacja spalin

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 23 lut 2014, 18:58

koledzy a ja mam takie pytanie...gdzie i w jakiej kasie można dorwać zestaw naprawczy do kolektorów...czyli klapy,tulejki itd.
Dzięki z góry...

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 23 lut 2014, 21:09

Koledzy a po co wy chcecie adoptowac te kolektory.kolektory ktore wymienilem chodza bez adaptacji.pozdro

Karolczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 12 lip 2012, 21:17
Imię: Marek
Rocznik: 2013
Moje auto: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Karolczak » 02 mar 2014, 18:11

camelllcamelll pisze:
Karolczak pisze:Tak temp. mam w okolicach 90 stopni, także to nie to.
to może spróbuj kanał 055 / drugi kolektor
lub 003 - recyrkulacja spalin
W końcu zrobiłem to jak należy i zadziałało. Dzięki za pomoc kolego.

thrill7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 mar 2011, 03:42
Lokalizacja: Poznan

Post autor: thrill7 » 05 cze 2014, 15:59

Powiem tak swoje audi juz sprzedalem i kupil je ode mnie pracownik serwisu <lol>

Moj problem z kolektorami rozwiazelm wymiana samych ciegielek, efekt?

Od momentu wymiany zrobione 40 tys km przeze mnie i kilka tys przez nastepce, bez ZADNYCH PROBLEMOW. Podkresle jeszcze raz ze firmy robiace tzw regeneracje robia Was w balona. Chca wasze kolektory a wciskaja Wam zregenerowane ktore ktos wczesniej im odeslal, (nie zdziwcie sie jak sasiad dostanie za tydzien wasz kolektor). Kasuja niebotyczne pieniadze za banalna naprawe, wystarczy zainstalowac ciegielka i blad znika i nie jest to naprawa krotkoterminowa tylko jest wystarczajacym rozwiazaniem. Oczywsicie we wlansym zakresie mozna kupic uszczelki i czyscic bebechy ale podstawa sa wadliwe ciegielka na nasadzie. Teraz w eksploatacji juz drugie audi z tym ze a4 z silnikiem 190 KM, tam mocniejsze ciegielka wiec na razie wogole tego nie musialem ruszac. Pozdrawiam i nie dac sie cwaniakom fantastom. Zreszta Piotrus jak jeszcze tu pisal tez potwierdzil moja opinie.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 05 cze 2014, 23:26

Nie wiem gdzie regenerowales i co regenerowali , ja widzialem ori kolektory i kolektory od AZ roznica ogromna

masud

Post autor: masud » 06 cze 2014, 08:04

thrill ma racje te regeneracja to pic na wode sam sie na to dalem nabrac w oslawionym az serwisie. i jeden z kolektorow do wymiany po 3 tys kilometrow.wstawilem kolektor z nowszego auta z 2012. kolektor po ich regeneracji ciagle mam lezec pozniej moge zrobic fotki i wstawie je do tego tematu tam takich wielkich zmian zeby sie tak podniec deniro nie ma.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 06 cze 2014, 09:38

masud, Moze i tak ale z tego co wiem pozniej zmieniali technologie regeneracji zalezy kto kiedy kupil , ale wiadomo najlepiej kupic nowe kolektory po liftowe tylko cena...

masud

Post autor: masud » 06 cze 2014, 11:27

no tak nie sa tanie fakt ze mi sie udalo dostac kolektor z 2012 roku praktycznie nowke za 500zl wiec nie najgorzej ale to akurat byl zloty strzal

ciamajda01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 28 sty 2012, 21:51
Lokalizacja: ramsgate uk

Post autor: ciamajda01 » 05 sie 2014, 14:31

koledzy, u mnie wystarczyla wymiana samego ciegna, zestaw kupilem na ebayu za 17 funtow.

w polsce mozna dorwac caly zestaw za 350 zł ale wiekszy kosz i wiecej zabawy

wymiana w obu przypadkach nie jest skomplikowana na youtobe duzo filmow jak to zrobic.
pozdrawiam :)
bez robienia zadnej adaptacji.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2014, 11:05 przez ciamajda01, łącznie zmieniany 1 raz.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 09 sie 2014, 21:34

ciamajda01 pisze:w polsce mozna dorwac caly zestaw za 350 zł
na jedną stronę

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 11 sie 2014, 12:55

ciamajda01,

_link
Warsztat, naprawy Audi A6.

tomju
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 22 maja 2010, 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomju » 17 sie 2014, 14:36

Witam,
niestety dołączam do wątku ;-/.

Przypadek - wydaje się po lekturze wątku klasyczny - błąd BANK 2.
Sprawdziłem ciągiełka/luzy - wszystko wydaje się ok (przynajmniej ja nie jestem w stanie organoleptycznie wielkiego luzu/oporu zaobserwować).
Nastawiłem się juz na zakup zestawu naprawczego, ale spróbowałem jeszcze jednego rozwiązania.
Wymontowałem silniczek (zdjęte cięgno) - nagrałem co się dzieje po włączeniu zapłonu:
Widać, że silniczek dość powoli 2 razy wykonuje ruch dół-góra, po czym przy włączonym zapłonie nadal można nim ręcznie sterować.
Dodam, że drugi silniczek (bank 1) wykonuje tylko jeden ruch po włączeniu zapłonu i to znacznie szybciej. Dodatkowo nie można nim ręcznie sterować, dy zapłon jest włączony.

Spodziewam się zatem, że silniczek do wymiany, ale prośba o Was o rzucenie fachowym okiem i potwierdzenie - z góry dziękuję.

Czy ktoś próbował taki silniczek rozebrać/naprawiać??
p,
tomju

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja