kilka postów do tyłu pisałem jakie warunki muszą być spełnioneszczerba2 pisze:a temperatura jset osiągnięta tzn min 80 stopni ?
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Powiem tak swoje audi juz sprzedalem i kupil je ode mnie pracownik serwisu
Moj problem z kolektorami rozwiazelm wymiana samych ciegielek, efekt?
Od momentu wymiany zrobione 40 tys km przeze mnie i kilka tys przez nastepce, bez ZADNYCH PROBLEMOW. Podkresle jeszcze raz ze firmy robiace tzw regeneracje robia Was w balona. Chca wasze kolektory a wciskaja Wam zregenerowane ktore ktos wczesniej im odeslal, (nie zdziwcie sie jak sasiad dostanie za tydzien wasz kolektor). Kasuja niebotyczne pieniadze za banalna naprawe, wystarczy zainstalowac ciegielka i blad znika i nie jest to naprawa krotkoterminowa tylko jest wystarczajacym rozwiazaniem. Oczywsicie we wlansym zakresie mozna kupic uszczelki i czyscic bebechy ale podstawa sa wadliwe ciegielka na nasadzie. Teraz w eksploatacji juz drugie audi z tym ze a4 z silnikiem 190 KM, tam mocniejsze ciegielka wiec na razie wogole tego nie musialem ruszac. Pozdrawiam i nie dac sie cwaniakom fantastom. Zreszta Piotrus jak jeszcze tu pisal tez potwierdzil moja opinie.

Moj problem z kolektorami rozwiazelm wymiana samych ciegielek, efekt?
Od momentu wymiany zrobione 40 tys km przeze mnie i kilka tys przez nastepce, bez ZADNYCH PROBLEMOW. Podkresle jeszcze raz ze firmy robiace tzw regeneracje robia Was w balona. Chca wasze kolektory a wciskaja Wam zregenerowane ktore ktos wczesniej im odeslal, (nie zdziwcie sie jak sasiad dostanie za tydzien wasz kolektor). Kasuja niebotyczne pieniadze za banalna naprawe, wystarczy zainstalowac ciegielka i blad znika i nie jest to naprawa krotkoterminowa tylko jest wystarczajacym rozwiazaniem. Oczywsicie we wlansym zakresie mozna kupic uszczelki i czyscic bebechy ale podstawa sa wadliwe ciegielka na nasadzie. Teraz w eksploatacji juz drugie audi z tym ze a4 z silnikiem 190 KM, tam mocniejsze ciegielka wiec na razie wogole tego nie musialem ruszac. Pozdrawiam i nie dac sie cwaniakom fantastom. Zreszta Piotrus jak jeszcze tu pisal tez potwierdzil moja opinie.
thrill ma racje te regeneracja to pic na wode sam sie na to dalem nabrac w oslawionym az serwisie. i jeden z kolektorow do wymiany po 3 tys kilometrow.wstawilem kolektor z nowszego auta z 2012. kolektor po ich regeneracji ciagle mam lezec pozniej moge zrobic fotki i wstawie je do tego tematu tam takich wielkich zmian zeby sie tak podniec deniro nie ma.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 28 sty 2012, 21:51
- Lokalizacja: ramsgate uk
koledzy, u mnie wystarczyla wymiana samego ciegna, zestaw kupilem na ebayu za 17 funtow.
w polsce mozna dorwac caly zestaw za 350 zł ale wiekszy kosz i wiecej zabawy
wymiana w obu przypadkach nie jest skomplikowana na youtobe duzo filmow jak to zrobic.
pozdrawiam
bez robienia zadnej adaptacji.
w polsce mozna dorwac caly zestaw za 350 zł ale wiekszy kosz i wiecej zabawy
wymiana w obu przypadkach nie jest skomplikowana na youtobe duzo filmow jak to zrobic.
pozdrawiam

bez robienia zadnej adaptacji.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2014, 11:05 przez ciamajda01, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Witam,
niestety dołączam do wątku
.
Przypadek - wydaje się po lekturze wątku klasyczny - błąd BANK 2.
Sprawdziłem ciągiełka/luzy - wszystko wydaje się ok (przynajmniej ja nie jestem w stanie organoleptycznie wielkiego luzu/oporu zaobserwować).
Nastawiłem się juz na zakup zestawu naprawczego, ale spróbowałem jeszcze jednego rozwiązania.
Wymontowałem silniczek (zdjęte cięgno) - nagrałem co się dzieje po włączeniu zapłonu:
Widać, że silniczek dość powoli 2 razy wykonuje ruch dół-góra, po czym przy włączonym zapłonie nadal można nim ręcznie sterować.
Dodam, że drugi silniczek (bank 1) wykonuje tylko jeden ruch po włączeniu zapłonu i to znacznie szybciej. Dodatkowo nie można nim ręcznie sterować, dy zapłon jest włączony.
Spodziewam się zatem, że silniczek do wymiany, ale prośba o Was o rzucenie fachowym okiem i potwierdzenie - z góry dziękuję.
Czy ktoś próbował taki silniczek rozebrać/naprawiać??
niestety dołączam do wątku

Przypadek - wydaje się po lekturze wątku klasyczny - błąd BANK 2.
Sprawdziłem ciągiełka/luzy - wszystko wydaje się ok (przynajmniej ja nie jestem w stanie organoleptycznie wielkiego luzu/oporu zaobserwować).
Nastawiłem się juz na zakup zestawu naprawczego, ale spróbowałem jeszcze jednego rozwiązania.
Wymontowałem silniczek (zdjęte cięgno) - nagrałem co się dzieje po włączeniu zapłonu:
Widać, że silniczek dość powoli 2 razy wykonuje ruch dół-góra, po czym przy włączonym zapłonie nadal można nim ręcznie sterować.
Dodam, że drugi silniczek (bank 1) wykonuje tylko jeden ruch po włączeniu zapłonu i to znacznie szybciej. Dodatkowo nie można nim ręcznie sterować, dy zapłon jest włączony.
Spodziewam się zatem, że silniczek do wymiany, ale prośba o Was o rzucenie fachowym okiem i potwierdzenie - z góry dziękuję.
Czy ktoś próbował taki silniczek rozebrać/naprawiać??
p,
tomju
tomju