[A6 C5] 2.7T Quattro Avant S-Line + Instalacja LPG + VIDEO
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Strojenie jak strojenie w każdym silniku wygląda tak samo, można na hamowni, ale to drogo, a można na drodze.
Chodzi o problemy z regulacją Staga? Omijaj takich ludzi z daleka, którzy twierdzą, że są problemy z regulacją Staga. Jeśli dla kogoś problemem jest Stag, nie ma wielkiego pojęcia o tym co robi...
Chodzi o problemy z regulacją Staga? Omijaj takich ludzi z daleka, którzy twierdzą, że są problemy z regulacją Staga. Jeśli dla kogoś problemem jest Stag, nie ma wielkiego pojęcia o tym co robi...
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
7 litrów to dużo?Dolej benzyny, odepnij na chwilę klemę akumulatora i wskaźnik ożyje. Poniżej rezerwy wskazówka spada i już się nie podnosi, chyba, że zalejesz ponad pół zbiornika. Zrobisz jak zechcesz, ale taka ilość to zalane dno zbiornika, pompka powinna być zanurzona w benzynie, bo nią jest chłodzona. Poza tym zalejesz raz i masz spokój na długi czas, szczególnie przy tych temperaturach.
-
Doc - Admin
Załóżmy, że wsadzili wszystko co mogli ze swoich półek (bez wtryskiwaczy, bo podobno są Hany). Ile tej marży mogą sklepy narzucać na sterowniku, reduktorze i butli? 400-500zł? Moim zdaniem i tak tanio. Pan Nowotczyński z Mławy za zagazowanie 2.7bT na 2xACR01, Hanach i STAGu 300-6 ISA2 (który jest tańszy niż Premium) zawołał coś koło 1-1.1k zł więcej (nie pamiętam dokładnie). KlinikaLPG z Warszawy wyceniła montaż podobnie.
Dobra, zmusiliście mnie
Zbiornik: BORMECH TW-250 specjalny, toroidalny 67 l
Wielozawór: TOMASETTO ACHILLE AT.02
Gazoszczelna obudowa: BORMECH DT-01.09
Filtr gazu: CERTOOLS F779 ABC (klasy 2)
Reduktor/Parownik: AC S.A. R 01
Zawór odcinający: VALTEK 07
Przewody: FARO typu H2 (klasy 1) wraz ze złączami
Wlew paliwa: TOMASETTO ACHILLE Mod. AT08
Urządzenie wtrysku gazu (wtryskiwacz): HANA H2000
Czujnik ciśnienia: AC S.A. PS-02 (klasy 2)
Elektroniczna jednostka sterująca: AC STAG-300-6 PREMIUM
[ Dodano: 2014-07-29, 20:58 ]
Karlos83, przejechałem ok 1300km - po tysiącu miałem pierwszy darmowy przegląd instalacji gazowej - szczelność, odczyty wszystko ok.
Porównując do jazdy na Shell V-Power Nitro+ czuć było różnicę na korzyść Pb. Ale porównując ze zwykłą 95 różnic brak.
Zbiornik: BORMECH TW-250 specjalny, toroidalny 67 l
Wielozawór: TOMASETTO ACHILLE AT.02
Gazoszczelna obudowa: BORMECH DT-01.09
Filtr gazu: CERTOOLS F779 ABC (klasy 2)
Reduktor/Parownik: AC S.A. R 01
Zawór odcinający: VALTEK 07
Przewody: FARO typu H2 (klasy 1) wraz ze złączami
Wlew paliwa: TOMASETTO ACHILLE Mod. AT08
Urządzenie wtrysku gazu (wtryskiwacz): HANA H2000
Czujnik ciśnienia: AC S.A. PS-02 (klasy 2)
Elektroniczna jednostka sterująca: AC STAG-300-6 PREMIUM
[ Dodano: 2014-07-29, 20:58 ]
Karlos83, przejechałem ok 1300km - po tysiącu miałem pierwszy darmowy przegląd instalacji gazowej - szczelność, odczyty wszystko ok.
Porównując do jazdy na Shell V-Power Nitro+ czuć było różnicę na korzyść Pb. Ale porównując ze zwykłą 95 różnic brak.


















