[A6 C5] 2.7T Quattro Avant S-Line + Instalacja LPG + VIDEO
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Strojenie jak strojenie w każdym silniku wygląda tak samo, można na hamowni, ale to drogo, a można na drodze.
Chodzi o problemy z regulacją Staga? Omijaj takich ludzi z daleka, którzy twierdzą, że są problemy z regulacją Staga. Jeśli dla kogoś problemem jest Stag, nie ma wielkiego pojęcia o tym co robi...
Chodzi o problemy z regulacją Staga? Omijaj takich ludzi z daleka, którzy twierdzą, że są problemy z regulacją Staga. Jeśli dla kogoś problemem jest Stag, nie ma wielkiego pojęcia o tym co robi...
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
7 litrów to dużo?Dolej benzyny, odepnij na chwilę klemę akumulatora i wskaźnik ożyje. Poniżej rezerwy wskazówka spada i już się nie podnosi, chyba, że zalejesz ponad pół zbiornika. Zrobisz jak zechcesz, ale taka ilość to zalane dno zbiornika, pompka powinna być zanurzona w benzynie, bo nią jest chłodzona. Poza tym zalejesz raz i masz spokój na długi czas, szczególnie przy tych temperaturach.
Załóżmy, że wsadzili wszystko co mogli ze swoich półek (bez wtryskiwaczy, bo podobno są Hany). Ile tej marży mogą sklepy narzucać na sterowniku, reduktorze i butli? 400-500zł? Moim zdaniem i tak tanio. Pan Nowotczyński z Mławy za zagazowanie 2.7bT na 2xACR01, Hanach i STAGu 300-6 ISA2 (który jest tańszy niż Premium) zawołał coś koło 1-1.1k zł więcej (nie pamiętam dokładnie). KlinikaLPG z Warszawy wyceniła montaż podobnie.
Dobra, zmusiliście mnie
Zbiornik: BORMECH TW-250 specjalny, toroidalny 67 l
Wielozawór: TOMASETTO ACHILLE AT.02
Gazoszczelna obudowa: BORMECH DT-01.09
Filtr gazu: CERTOOLS F779 ABC (klasy 2)
Reduktor/Parownik: AC S.A. R 01
Zawór odcinający: VALTEK 07
Przewody: FARO typu H2 (klasy 1) wraz ze złączami
Wlew paliwa: TOMASETTO ACHILLE Mod. AT08
Urządzenie wtrysku gazu (wtryskiwacz): HANA H2000
Czujnik ciśnienia: AC S.A. PS-02 (klasy 2)
Elektroniczna jednostka sterująca: AC STAG-300-6 PREMIUM
[ Dodano: 2014-07-29, 20:58 ]
Karlos83, przejechałem ok 1300km - po tysiącu miałem pierwszy darmowy przegląd instalacji gazowej - szczelność, odczyty wszystko ok.
Porównując do jazdy na Shell V-Power Nitro+ czuć było różnicę na korzyść Pb. Ale porównując ze zwykłą 95 różnic brak.
![<lol> <lol>](https://a6klub.pl/images/smilies/haha.gif)
Zbiornik: BORMECH TW-250 specjalny, toroidalny 67 l
Wielozawór: TOMASETTO ACHILLE AT.02
Gazoszczelna obudowa: BORMECH DT-01.09
Filtr gazu: CERTOOLS F779 ABC (klasy 2)
Reduktor/Parownik: AC S.A. R 01
Zawór odcinający: VALTEK 07
Przewody: FARO typu H2 (klasy 1) wraz ze złączami
Wlew paliwa: TOMASETTO ACHILLE Mod. AT08
Urządzenie wtrysku gazu (wtryskiwacz): HANA H2000
Czujnik ciśnienia: AC S.A. PS-02 (klasy 2)
Elektroniczna jednostka sterująca: AC STAG-300-6 PREMIUM
[ Dodano: 2014-07-29, 20:58 ]
Karlos83, przejechałem ok 1300km - po tysiącu miałem pierwszy darmowy przegląd instalacji gazowej - szczelność, odczyty wszystko ok.
Porównując do jazdy na Shell V-Power Nitro+ czuć było różnicę na korzyść Pb. Ale porównując ze zwykłą 95 różnic brak.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga