Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] 2.7T Quattro Avant S-Line + Instalacja LPG + VIDEO

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Taperson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 26 sty 2011, 20:59
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Taperson » 29 lip 2014, 09:02

no własnie też to słyszałem ze z regulacja problemy potem.

wiec tak naprawdę jak powinna wyglądać procedura regulacji na tym naszym silniku 2,7bi?
hamownia? czy jak?

cene instalacji przewiduje ze kolo 4 bedzie, ale wole dac 4,5 byle by bylo cacy i jeszcze zapas ewentualnie do motania

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 lip 2014, 09:15

Strojenie jak strojenie w każdym silniku wygląda tak samo, można na hamowni, ale to drogo, a można na drodze.
Chodzi o problemy z regulacją Staga? Omijaj takich ludzi z daleka, którzy twierdzą, że są problemy z regulacją Staga. Jeśli dla kogoś problemem jest Stag, nie ma wielkiego pojęcia o tym co robi...

rafau_aug
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 kwie 2014, 11:25
Lokalizacja: Augustów

Post autor: rafau_aug » 29 lip 2014, 13:00

Panowie z AC-Stag robili już bodaj 5 instalacji na 2.7 Bit i wszystko ok. Stroili podczas jazdy.
Reduktor mam w lewym przednim błotniku. Niestety, zapomniałem o spisaniu tych podzespołów (zmęczenie po 12h)

Obiecane fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
No i zegary nocą:
Obrazek

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 29 lip 2014, 13:16

rafau_aug pisze:zapomniałem o spisaniu tych podzespołów


Powinieneś mieć wypisane na Fakturze <okok>
Lektor.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 lip 2014, 13:16

dolej benzyny, bo zajedziesz pompkę paliwa <okok>

rafau_aug
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 kwie 2014, 11:25
Lokalizacja: Augustów

Post autor: rafau_aug » 29 lip 2014, 13:18

Paliwa jest ok 7 litrów. Wskaźnik nie chce współpracować.
Fakturę mam w aucie

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 lip 2014, 13:59

7 litrów to dużo?Dolej benzyny, odepnij na chwilę klemę akumulatora i wskaźnik ożyje. Poniżej rezerwy wskazówka spada i już się nie podnosi, chyba, że zalejesz ponad pół zbiornika. Zrobisz jak zechcesz, ale taka ilość to zalane dno zbiornika, pompka powinna być zanurzona w benzynie, bo nią jest chłodzona. Poza tym zalejesz raz i masz spokój na długi czas, szczególnie przy tych temperaturach.

Taperson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 26 sty 2011, 20:59
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Taperson » 29 lip 2014, 14:54

Zalewaj koniecznie 1/3 baku to mi umum. W moim b3 vw na zwykłej instalacj zdech mi jakiś tam przekaźnik co te pompke odlaczal aż w końcu kilka razy mi bak wessalo- to jest dopiero cyrk, plamane mocowania pompki w baku spalona pomka i od hu.... Roboty by to ogarnąć.

rafau_aug
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 kwie 2014, 11:25
Lokalizacja: Augustów

Post autor: rafau_aug » 29 lip 2014, 17:17

To mi zabiliscie gwozdzia z tym bakiem. Nie wiedziałem o takich rzeczach :o

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 29 lip 2014, 20:04

Cos strasznie tania ta Twoja instalacja LPG. Gdzie bym nie pytał o instalke do 2.7 bit to cena zaczynala sie od 3900.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 lip 2014, 20:07

Tanio, bo zakładane u samego producenta Staga, więc i bez marży za graty itd...

rafau_aug
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 kwie 2014, 11:25
Lokalizacja: Augustów

Post autor: rafau_aug » 29 lip 2014, 20:12

Wyjales mi to z ust metyoo

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 29 lip 2014, 20:37

Załóżmy, że wsadzili wszystko co mogli ze swoich półek (bez wtryskiwaczy, bo podobno są Hany). Ile tej marży mogą sklepy narzucać na sterowniku, reduktorze i butli? 400-500zł? Moim zdaniem i tak tanio. Pan Nowotczyński z Mławy za zagazowanie 2.7bT na 2xACR01, Hanach i STAGu 300-6 ISA2 (który jest tańszy niż Premium) zawołał coś koło 1-1.1k zł więcej (nie pamiętam dokładnie). KlinikaLPG z Warszawy wyceniła montaż podobnie.

Awatar użytkownika
Karlos83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 17 sie 2013, 20:55
Lokalizacja: Swidnica

Post autor: Karlos83 » 29 lip 2014, 20:54

Rafau a ile już na tej instalce przejechałeś? Jak wrażenia? Odczuwalne są jakieś spadki mocy? Jak spalanie miasto trasa?

Też jestem umówiony na robienie instalacji - kwota trochę wyższa ale zakład polecany w naszym rejonie lecz mimo to ciągle biję się z myślami czy to będzie jeździć jak powinno.

rafau_aug
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 kwie 2014, 11:25
Lokalizacja: Augustów

Post autor: rafau_aug » 29 lip 2014, 20:58

Dobra, zmusiliście mnie <lol>

Zbiornik: BORMECH TW-250 specjalny, toroidalny 67 l
Wielozawór: TOMASETTO ACHILLE AT.02
Gazoszczelna obudowa: BORMECH DT-01.09
Filtr gazu: CERTOOLS F779 ABC (klasy 2)
Reduktor/Parownik: AC S.A. R 01
Zawór odcinający: VALTEK 07
Przewody: FARO typu H2 (klasy 1) wraz ze złączami
Wlew paliwa: TOMASETTO ACHILLE Mod. AT08
Urządzenie wtrysku gazu (wtryskiwacz): HANA H2000
Czujnik ciśnienia: AC S.A. PS-02 (klasy 2)
Elektroniczna jednostka sterująca: AC STAG-300-6 PREMIUM

[ Dodano: 2014-07-29, 20:58 ]
Karlos83, przejechałem ok 1300km - po tysiącu miałem pierwszy darmowy przegląd instalacji gazowej - szczelność, odczyty wszystko ok.

Porównując do jazdy na Shell V-Power Nitro+ czuć było różnicę na korzyść Pb. Ale porównując ze zwykłą 95 różnic brak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga