 . Swoje auto oczywiście przedstawię po weekendzie jak zrobię pare ładniejszych fotek.
 . Swoje auto oczywiście przedstawię po weekendzie jak zrobię pare ładniejszych fotek. Mam następujący problem. Dwa lata temu były robione błotniki. Na błotnikach zaczęły delikatnie wychodzić purchle. Auto pojechało do lakiernika i było wszystko cacy. Ostatnio na jednym błotniku pojawiło się znów małe wybrzuszenie
 Sprawdziłem, że od środka blacha jest skorodowana i niestety ale lakiernik poprawił błotniki tylko z zewnątrz. Od wewnętrznej strony czuć pod palcami rdze
  Sprawdziłem, że od środka blacha jest skorodowana i niestety ale lakiernik poprawił błotniki tylko z zewnątrz. Od wewnętrznej strony czuć pod palcami rdze  Żeby tego było mało to zauważyłem, że na drzwiach przy samej listwie dolnej, także zaczyna pojawiać się korozja
  Żeby tego było mało to zauważyłem, że na drzwiach przy samej listwie dolnej, także zaczyna pojawiać się korozja  Nie wiem jak najlepiej wybrnąć z tego problemu. Postaram się dorzucić dziś wieczorem jakieś zdjęcia poglądowe jak wrócę z pracy. Dodatkowo chciałbym podmalować progi i zderzaki w kolor nadwozia. Auto jest w kolorze prawie czarnym. Ja to określam grafit, a zderzaki są takie ciemno szare. Ogólnie to pojawiły mi się w głowie takie opcje:
  Nie wiem jak najlepiej wybrnąć z tego problemu. Postaram się dorzucić dziś wieczorem jakieś zdjęcia poglądowe jak wrócę z pracy. Dodatkowo chciałbym podmalować progi i zderzaki w kolor nadwozia. Auto jest w kolorze prawie czarnym. Ja to określam grafit, a zderzaki są takie ciemno szare. Ogólnie to pojawiły mi się w głowie takie opcje:1) wymiana błotników na nowe zamienniki w kolorze auta z allegro
2) wymiana błotników na nowe zamienniki przygotowane do malowania
3) Naprawa starych, ale pewnie bez cięcia i wstawiania nowej blachy długo nie posłużą
+ podmalowanie progów i dokładek
+ naprawienie pęcherzyków na drzwiach.
Jeżeli miałbym wymieniać błotniki to może od razu się szarpnąć na wersje poliftowe i dodatkowo wsadzić zderzak poliftowy? tylko czy nie trzeba będzie też i maski wymieniać i czy wszystko będzie pasowało? Czy błotniki poliftowe są mocniejsze i nie występował tam problem rdzy? to może bym dorwał coś z używanych? Jaki może być koszt takich prac?
 Postaram się dziś wrzucić jeszcze zdjęcia z ognisk rdzy. Jakie radzicie rozwiązanie?
 Postaram się dziś wrzucić jeszcze zdjęcia z ognisk rdzy. Jakie radzicie rozwiązanie? [ Dodano: 2014-07-17, 17:55 ]
a więc jak obiecałem wrzucam zdjęcia. Pęcherzyki są na obu błotnikach oraz obu drzwiach od strony kierowcy






 
							










 chodziło mi o SAI - czyli o system powietrza wtórnego
  chodziło mi o SAI - czyli o system powietrza wtórnego  



 
 
