Przelaczanie na PB - problem z temperatura
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
BTW jaka masz temp. gazu gdy na reduktorze masz te 16 st ?ÂŁukasz13 pisze:Kolego jakie masz wtryskiwcze i reduktor? jesli reduktor dobrze się grzeje to instalka wymaga dobrego dostrojenia ewentualnie wymiany wtryskiwaczy na normalne, u mnie temp. przełanczania jest na 16 st i da się normanie jechać wiadomo że nie z butem w podłodze bo nie o to chodzi, ale nie ma żadnego szarpania, jeśli gazownik nie potrafi sobie z tym poradzic najwyższy czas kupić interfejs i samemu zabrac sie za robote, wszak zakłądamy instalacje gazową aby oszczędzać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Jakos nigdy nie zwracalem na to uwagi ale na pewno powyzej zera, oczywiscie ja nikogo nie namawiam na ustawianie tak niskiej temp. Ja o swoje auto i instalacje dbam sam, i wiem co robie poprzednim autem przejezdzilem tak 5 lat i nie wplywa to trwalosc podzespolow, takze mysle ze temp. Przelaczania ustawiona na 20-25 st, jest wystarczajaca i podnoszenie temp. Do jakichs chorych wartosci to tylko pudrowanie syfa a nie zajmowanie sie wlasciwym problemem.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Jaką masz butlę Jeśli we wnęce zapasu to z której strony jest wielozawór
[ Dodano: 2013-12-31, 17:33 ]
[ Dodano: 2013-12-31, 17:33 ]
Tylko dłużej trzeba jeździć na pb A jak gazownik by się postarał to można by ustawić na 20 stopni i też by nie było czuć, tylko potrzebna jest odpowiednia korekta od temp gazu.GooRyL pisze:Gazownik dzwignol z 38 na 45 i przelancza sie idealnie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
No i dlatego jak jest mało gazu i przyspieszasz cała zawartość przepływa na drugą stronę. a brakuje przy wielozaworze i przełącza na pb, tzw montaż zbiornika "do jazdy na wstecznym". I dlatego przy autach powyżej 100KM i zbiorniku w miejscu koła zapasowego warto założyć wielozaworem od strony zderzaka, wtedy można wyjeżdżać praktycznie do końca.GooRyL pisze:wielozawór jest od wewnętrznej strony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Koledzy,
muszę u siebie przerobić podłączenie wody do reduktora. Wiem, że trzeba wpiąć się równolegle do nagrzewnicy, wiem również w którym miejscu. Mam natomiast pytanie, czy dobrze zaznaczyłem WEJŚCIE - WYJŚCIE nagrzewnicy (załączam zdjęcie). Rozumiem, że wejście nagrzewnicy należy podłączyć do wejścia reduktora, a wyjście do wyjścia reduktora Węże idące do nagrzewnicy mają fi 16, czy 19?
Z góry dzięki za pomoc
muszę u siebie przerobić podłączenie wody do reduktora. Wiem, że trzeba wpiąć się równolegle do nagrzewnicy, wiem również w którym miejscu. Mam natomiast pytanie, czy dobrze zaznaczyłem WEJŚCIE - WYJŚCIE nagrzewnicy (załączam zdjęcie). Rozumiem, że wejście nagrzewnicy należy podłączyć do wejścia reduktora, a wyjście do wyjścia reduktora Węże idące do nagrzewnicy mają fi 16, czy 19?
Z góry dzięki za pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga