Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przelaczanie na PB - problem z temperatura

Silniki benzynowe
GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 27 gru 2013, 08:02

tak zrobie jak tylko dostane kabelek.. bo narazie mam tylko VAG Scana..
Wieczorem postaram sie wrazucic filmik z przyspieszenia od 0--100km jak byś mógł to rzuć okiem na niego i napisz co sądzisz :)

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 27 gru 2013, 22:03

ÂŁukasz13 pisze:Kolego jakie masz wtryskiwcze i reduktor? jesli reduktor dobrze się grzeje to instalka wymaga dobrego dostrojenia ewentualnie wymiany wtryskiwaczy na normalne, u mnie temp. przełanczania jest na 16 st i da się normanie jechać wiadomo że nie z butem w podłodze bo nie o to chodzi, ale nie ma żadnego szarpania, jeśli gazownik nie potrafi sobie z tym poradzic najwyższy czas kupić interfejs i samemu zabrac sie za robote, wszak zakłądamy instalacje gazową aby oszczędzać :)
BTW jaka masz temp. gazu gdy na reduktorze masz te 16 st ?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 28 gru 2013, 10:14

Jakos nigdy nie zwracalem na to uwagi ale na pewno powyzej zera, oczywiscie ja nikogo nie namawiam na ustawianie tak niskiej temp. Ja o swoje auto i instalacje dbam sam, i wiem co robie poprzednim autem przejezdzilem tak 5 lat i nie wplywa to trwalosc podzespolow, takze mysle ze temp. Przelaczania ustawiona na 20-25 st, jest wystarczajaca i podnoszenie temp. Do jakichs chorych wartosci to tylko pudrowanie syfa a nie zajmowanie sie wlasciwym problemem.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 28 gru 2013, 23:18

A mi pomogło w aucie jak podniosłem temperaturę przełączania z 30 na 40 stopni.
Więc to nie było pudrowanie syfa tylko fakt, który sprawił że od tamtej pory w ogóle nie mam problemów z gazem.

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 30 gru 2013, 11:24

Gazownik dzwignol z 38 na 45 i przelancza sie idealnie... :) Ale problem pozostał dalej z przelanczaniem na PB gdy butla sie konczy

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 30 gru 2013, 20:10

GooRyL pisze:Ale problem pozostał dalej z przelanczaniem na PB gdy butla sie konczy
Może wielozawór zamontowany "do jazdy na wstecznym" ??

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 31 gru 2013, 16:04

grzemo pisze:
GooRyL pisze:Ale problem pozostał dalej z przelanczaniem na PB gdy butla sie konczy
Może wielozawór zamontowany "do jazdy na wstecznym" ??


Niebardzo rozumiem..? jeszcze całkiem niedawno nei było z tym żadnego problemu..

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 31 gru 2013, 17:30

Jaką masz butlę ?? Jeśli we wnęce zapasu to z której strony jest wielozawór ??

[ Dodano: 2013-12-31, 17:33 ]
GooRyL pisze:Gazownik dzwignol z 38 na 45 i przelancza sie idealnie.
Tylko dłużej trzeba jeździć na pb :( A jak gazownik by się postarał to można by ustawić na 20 stopni i też by nie było czuć, tylko potrzebna jest odpowiednia korekta od temp gazu.

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 03 sty 2014, 09:57

wielozawór jest od wewnętrznej strony , postaram sie zrobić zdjęcie dziś. Wlasnie powiem ci szczerze że chwile zajmuje mu dojście do takiej temperatury..

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 03 sty 2014, 19:31

GooRyL pisze:wielozawór jest od wewnętrznej strony
No i dlatego jak jest mało gazu i przyspieszasz cała zawartość przepływa na drugą stronę. a brakuje przy wielozaworze i przełącza na pb, tzw montaż zbiornika "do jazdy na wstecznym". I dlatego przy autach powyżej 100KM i zbiorniku w miejscu koła zapasowego warto założyć wielozaworem od strony zderzaka, wtedy można wyjeżdżać praktycznie do końca.

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 06 sty 2014, 10:50

to co powiniem teraz zrobic ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 sty 2014, 17:38

GooRyL pisze:to co powiniem teraz zrobic ?
Albo zaakceptować i częściej tankować lub pomęczyć gazownika aby obrócił butlę. Niewielka praca.

Awatar użytkownika
marzol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: marzol » 25 cze 2014, 21:03

Koledzy,
muszę u siebie przerobić podłączenie wody do reduktora. Wiem, że trzeba wpiąć się równolegle do nagrzewnicy, wiem również w którym miejscu. Mam natomiast pytanie, czy dobrze zaznaczyłem WEJŚCIE - WYJŚCIE nagrzewnicy (załączam zdjęcie). Rozumiem, że wejście nagrzewnicy należy podłączyć do wejścia reduktora, a wyjście do wyjścia reduktora <mysli> Węże idące do nagrzewnicy mają fi 16, czy 19?
Z góry dzięki za pomoc <okok>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga