Wieczorem postaram sie wrazucic filmik z przyspieszenia od 0--100km jak byś mógł to rzuć okiem na niego i napisz co sądzisz
Przelaczanie na PB - problem z temperatura
- 
				
				matelek
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 665
 - Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
 - Imię: Henryk
 - Rocznik: 1996
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T AEB 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: myszków
 - Kontakt:
 
BTW jaka masz temp. gazu gdy na reduktorze masz te 16 st ?ÂŁukasz13 pisze:Kolego jakie masz wtryskiwcze i reduktor? jesli reduktor dobrze się grzeje to instalka wymaga dobrego dostrojenia ewentualnie wymiany wtryskiwaczy na normalne, u mnie temp. przełanczania jest na 16 st i da się normanie jechać wiadomo że nie z butem w podłodze bo nie o to chodzi, ale nie ma żadnego szarpania, jeśli gazownik nie potrafi sobie z tym poradzic najwyższy czas kupić interfejs i samemu zabrac sie za robote, wszak zakłądamy instalacje gazową aby oszczędzać
- 
				
				Łukasz13
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 476
 - Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
 - Imię: Łukasz
 - Rocznik: 1999
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Radomsko
 - Kontakt:
 
Jakos nigdy nie zwracalem na to uwagi ale na pewno powyzej zera, oczywiscie ja nikogo nie namawiam na ustawianie tak niskiej temp. Ja o swoje auto i instalacje dbam sam, i wiem co robie poprzednim autem przejezdzilem tak 5 lat i nie wplywa to trwalosc podzespolow, takze mysle ze temp. Przelaczania ustawiona na 20-25 st, jest wystarczajaca i podnoszenie temp. Do jakichs chorych wartosci to tylko pudrowanie syfa a nie zajmowanie sie wlasciwym problemem.
			
			
									
									A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
						Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- 
				
				Forum Audi A7
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1663
 - Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
 - Imię: A6 Forum
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.4 ARJ 165KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Mazowsze
 
- 
				
				Forum Audi A7
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1663
 - Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
 - Imię: A6 Forum
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.4 ARJ 165KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Mazowsze
 
Jaką masz butlę 
 Jeśli we wnęce zapasu to z której strony jest wielozawór 
 
[ Dodano: 2013-12-31, 17:33 ]
 A jak gazownik by się postarał to można by ustawić na 20 stopni i też by nie było czuć, tylko potrzebna jest odpowiednia korekta od temp gazu.
			
			
									
									
						[ Dodano: 2013-12-31, 17:33 ]
Tylko dłużej trzeba jeździć na pbGooRyL pisze:Gazownik dzwignol z 38 na 45 i przelancza sie idealnie.
- 
				
				Forum Audi A7
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1663
 - Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
 - Imię: A6 Forum
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.4 ARJ 165KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Mazowsze
 
No i dlatego jak jest mało gazu i przyspieszasz cała zawartość przepływa na drugą stronę. a brakuje przy wielozaworze i przełącza na pb, tzw montaż zbiornika "do jazdy na wstecznym". I dlatego przy autach powyżej 100KM i zbiorniku w miejscu koła zapasowego warto założyć wielozaworem od strony zderzaka, wtedy można wyjeżdżać praktycznie do końca.GooRyL pisze:wielozawór jest od wewnętrznej strony
- 
				
				Forum Audi A7
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1663
 - Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
 - Imię: A6 Forum
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.4 ARJ 165KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Mazowsze
 
Koledzy,
muszę u siebie przerobić podłączenie wody do reduktora. Wiem, że trzeba wpiąć się równolegle do nagrzewnicy, wiem również w którym miejscu. Mam natomiast pytanie, czy dobrze zaznaczyłem WEJŚCIE - WYJŚCIE nagrzewnicy (załączam zdjęcie). Rozumiem, że wejście nagrzewnicy należy podłączyć do wejścia reduktora, a wyjście do wyjścia reduktora
 Węże idące do nagrzewnicy mają fi 16, czy 19?
Z góry dzięki za pomoc
			
			
						muszę u siebie przerobić podłączenie wody do reduktora. Wiem, że trzeba wpiąć się równolegle do nagrzewnicy, wiem również w którym miejscu. Mam natomiast pytanie, czy dobrze zaznaczyłem WEJŚCIE - WYJŚCIE nagrzewnicy (załączam zdjęcie). Rozumiem, że wejście nagrzewnicy należy podłączyć do wejścia reduktora, a wyjście do wyjścia reduktora
Z góry dzięki za pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						
							









