Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przelaczanie na PB - problem z temperatura

Silniki benzynowe
zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

lpg

Post autor: zbynekpik » 28 lis 2013, 17:56

kolego miałem podobny problem, zapowietrzony układ, początkowo nie był reduktor podpięty pod przewody od nagrzewnic, gaz zapalał mi się po paru kilometrach, po podłączaniu poprawiło się jednak musiał mi gazownik odpowietrzyć układ:)

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 29 lis 2013, 09:12

Witam,

Reduktor jest ponizej zbiorniczka wyrownawczego przy pompie abs, reduktor jest wpiety gdzies po lewej stronie silnika patrzac na niego z przodu, gdy probowałem go odpowietrzyć to woda prawie wogle cisnienia nie miala.. ledwo co leci !!
Czy możliwe jest że został wpiety w duży obieg, a przy wymianie termostatu silnik nie został odpowietrzony poprawnie?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 29 lis 2013, 12:21

Poniżej masz schemat układu chłodzenia i sprawdź dokładnie, czy jest OK.

Obrazek

Reduktor zdecydowanie powinien być zasilany równolegle z nagrzewnicą i to powinno być pierwsze do zrobienia. Jak gazownikowi za ciasno za silnikiem, to może próbować wpiąć się na podszybiu - łatwiejszy dostęp i w razie ew. awarii złącz/wężyków można szybciej interweniować. Jedyny i niemały problem to przejście przez przegrodę.
Pozdrawiam,
Krisker

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 05 gru 2013, 13:49

Witam

Przepraszam za opoźnienie ale natłok spraw spowodował że nie mam tylko czasu dla auta ile bym chciał :)
A wiec auto w środe jedzie do mechanika ( nie do gazownika ) który będzie wpinał sie reduktorem w nagrzewnice.. a przy okazji zrobi uszczelki pod pokrywami..od strony technicznej instalacja jest sprawna i wszystko ustawione tak jak ma być..
Co do zimnego płynu w zbiorniczku mechanik powiedział że ja odrazu startuje na trasie autem i przy dzisiejszych temperaturach to nie ma bata żeby duży obieg się włączył, i rzeczywiście stoje w korkach na miescie - duży obieg idzie i reduktor ciepły, na trasie lodowaty jednak gdy naprawde przycisne to duzy obieg się włączy co niezmiernie mnie uspokoiło.
Dam znać jak sprawa wygląda po zabiegu w środe.
Mam jeszcze jedno pytanie.. wskaźnik poziomu gazu w kabinie ciągle pokazuje że jest pełny..na butli jest zupełnie inaczej, gazownik mówił że komp uwalony.. ale w jego bajki już nie wierze..

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 05 gru 2013, 20:32

GooRyL pisze:wskaźnik poziomu gazu w kabinie ciągle pokazuje że jest pełny..na butli jest zupełnie inaczej, gazownik mówił że komp uwalony.
Nie koniecznie tak czarny scenariusz. Prawdopodobnie wskaźnik w butli uszkodzony.
A jeśli już to i tak nie są to za dokładne wskazania i można obyć się bez niego i jeździć na km przejechane.

c18nz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:07
Lokalizacja: Żary/Lubuskie

Post autor: c18nz » 09 gru 2013, 22:47

Witam. Czy mógłbyś zaznaczyć na rysunku dokładnie gdzie się wpiąć reduktorem ( wej. wyj. )

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 23 gru 2013, 13:01

Witam!,

Przepraszam za opoznioną odpowiedź ale sami wiecie.. swieta idą.. :)
A więc wpięcie w nagrzewnice rozwiązało problem..! ale nie dokońca... temp przełaczania jest ustawiona na 38 stopni ( nie za mało przy obecnych warunkach?) i przy przechodzniu na gaz gaśnie.. musi sie chwile dluzej zagrzać i dopiero ladnie chodzi.. problem pojawił się równierz gdy gaz się kończy.. wcześniej poprostu przelanczal się na pb i byl spokój a teraz szarpie gaśnie itd..
Przy okazji zrobione zostały wszystkie uszczelki na dwóch głowicach :)

c18nz wszystko zależy od tego jaki masz reduktor.. przewody z nagrzewnicy masz 2..

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 23 gru 2013, 13:17

Kolego jakie masz wtryskiwcze i reduktor? jesli reduktor dobrze się grzeje to instalka wymaga dobrego dostrojenia ewentualnie wymiany wtryskiwaczy na normalne, u mnie temp. przełanczania jest na 16 st i da się normanie jechać wiadomo że nie z butem w podłodze bo nie o to chodzi, ale nie ma żadnego szarpania, jeśli gazownik nie potrafi sobie z tym poradzic najwyższy czas kupić interfejs i samemu zabrac sie za robote, wszak zakłądamy instalacje gazową aby oszczędzać :)
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

c18nz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:07
Lokalizacja: Żary/Lubuskie

Post autor: c18nz » 23 gru 2013, 20:54

Reduktor ac r01. Czyli wejście do reduktora podłączyć do wejścia nagrzewnicy a powrót do wyjścia z nagrzewnicy ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 23 gru 2013, 21:45

Obrazek
Najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie równoległe do nagrzewnicy.

c18nz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:07
Lokalizacja: Żary/Lubuskie

Post autor: c18nz » 24 gru 2013, 10:09

Dzięki. Miałem podłączony parownik do chłodniczki oleju i bardzo długo musiałem czekać aż ciepło popłynie z tamtego miejsca. Ostatnio poprosiłem zwykłego mechanika żeby przełożył przewody w inne miejsce i chyba wpiął się wejściem do nagrzewnicy ale wyjściem gdzieś indziej bo od razu grzeje chłodnicę. Bardzo długo kabina się nagrzewa a o roztopieniu lodu na szybie mogę pomarzyć.

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 26 gru 2013, 20:13

tez mialem instalacje wpieta w chlodniczke oleju... masakra. Panowie czy jak wcisne pedal do podlogi to opony powinny zapiszczec? nigdy nie mialem Q.. Wogle wydaje mi się że auto jest jakieś słabe zarówno na gazie i PB.. ktoś mógłby powiedzieć w jakich blokach zrobic logi?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 26 gru 2013, 20:49

GooRyL, dla Twojego rocznika logi z grup 002 do 010

GooRyL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 12 lis 2013, 14:36
Lokalizacja: Żory

Post autor: GooRyL » 26 gru 2013, 21:02

i jak dlugo je logowac?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 26 gru 2013, 21:27

Loguj po trzy grupy na raz. Chwilę na jałowych, a grupy związane ze wskazaniami z przepływomierza i sond to zapnij drugi bieg i tak do czerwonego pola na obrotomierzu.
Tylko rób to na rozgrzanym silniku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl