Przelaczanie na PB - problem z temperatura
lpg
kolego miałem podobny problem, zapowietrzony układ, początkowo nie był reduktor podpięty pod przewody od nagrzewnic, gaz zapalał mi się po paru kilometrach, po podłączaniu poprawiło się jednak musiał mi gazownik odpowietrzyć układ:)
Witam,
Reduktor jest ponizej zbiorniczka wyrownawczego przy pompie abs, reduktor jest wpiety gdzies po lewej stronie silnika patrzac na niego z przodu, gdy probowałem go odpowietrzyć to woda prawie wogle cisnienia nie miala.. ledwo co leci
Czy możliwe jest że został wpiety w duży obieg, a przy wymianie termostatu silnik nie został odpowietrzony poprawnie?
Reduktor jest ponizej zbiorniczka wyrownawczego przy pompie abs, reduktor jest wpiety gdzies po lewej stronie silnika patrzac na niego z przodu, gdy probowałem go odpowietrzyć to woda prawie wogle cisnienia nie miala.. ledwo co leci
Czy możliwe jest że został wpiety w duży obieg, a przy wymianie termostatu silnik nie został odpowietrzony poprawnie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Poniżej masz schemat układu chłodzenia i sprawdź dokładnie, czy jest OK.
Reduktor zdecydowanie powinien być zasilany równolegle z nagrzewnicą i to powinno być pierwsze do zrobienia. Jak gazownikowi za ciasno za silnikiem, to może próbować wpiąć się na podszybiu - łatwiejszy dostęp i w razie ew. awarii złącz/wężyków można szybciej interweniować. Jedyny i niemały problem to przejście przez przegrodę.
Reduktor zdecydowanie powinien być zasilany równolegle z nagrzewnicą i to powinno być pierwsze do zrobienia. Jak gazownikowi za ciasno za silnikiem, to może próbować wpiąć się na podszybiu - łatwiejszy dostęp i w razie ew. awarii złącz/wężyków można szybciej interweniować. Jedyny i niemały problem to przejście przez przegrodę.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
Witam
Przepraszam za opoźnienie ale natłok spraw spowodował że nie mam tylko czasu dla auta ile bym chciał
A wiec auto w środe jedzie do mechanika ( nie do gazownika ) który będzie wpinał sie reduktorem w nagrzewnice.. a przy okazji zrobi uszczelki pod pokrywami..od strony technicznej instalacja jest sprawna i wszystko ustawione tak jak ma być..
Co do zimnego płynu w zbiorniczku mechanik powiedział że ja odrazu startuje na trasie autem i przy dzisiejszych temperaturach to nie ma bata żeby duży obieg się włączył, i rzeczywiście stoje w korkach na miescie - duży obieg idzie i reduktor ciepły, na trasie lodowaty jednak gdy naprawde przycisne to duzy obieg się włączy co niezmiernie mnie uspokoiło.
Dam znać jak sprawa wygląda po zabiegu w środe.
Mam jeszcze jedno pytanie.. wskaźnik poziomu gazu w kabinie ciągle pokazuje że jest pełny..na butli jest zupełnie inaczej, gazownik mówił że komp uwalony.. ale w jego bajki już nie wierze..
Przepraszam za opoźnienie ale natłok spraw spowodował że nie mam tylko czasu dla auta ile bym chciał
A wiec auto w środe jedzie do mechanika ( nie do gazownika ) który będzie wpinał sie reduktorem w nagrzewnice.. a przy okazji zrobi uszczelki pod pokrywami..od strony technicznej instalacja jest sprawna i wszystko ustawione tak jak ma być..
Co do zimnego płynu w zbiorniczku mechanik powiedział że ja odrazu startuje na trasie autem i przy dzisiejszych temperaturach to nie ma bata żeby duży obieg się włączył, i rzeczywiście stoje w korkach na miescie - duży obieg idzie i reduktor ciepły, na trasie lodowaty jednak gdy naprawde przycisne to duzy obieg się włączy co niezmiernie mnie uspokoiło.
Dam znać jak sprawa wygląda po zabiegu w środe.
Mam jeszcze jedno pytanie.. wskaźnik poziomu gazu w kabinie ciągle pokazuje że jest pełny..na butli jest zupełnie inaczej, gazownik mówił że komp uwalony.. ale w jego bajki już nie wierze..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Nie koniecznie tak czarny scenariusz. Prawdopodobnie wskaźnik w butli uszkodzony.GooRyL pisze:wskaźnik poziomu gazu w kabinie ciągle pokazuje że jest pełny..na butli jest zupełnie inaczej, gazownik mówił że komp uwalony.
A jeśli już to i tak nie są to za dokładne wskazania i można obyć się bez niego i jeździć na km przejechane.
Witam!,
Przepraszam za opoznioną odpowiedź ale sami wiecie.. swieta idą..
A więc wpięcie w nagrzewnice rozwiązało problem..! ale nie dokońca... temp przełaczania jest ustawiona na 38 stopni ( nie za mało przy obecnych warunkach?) i przy przechodzniu na gaz gaśnie.. musi sie chwile dluzej zagrzać i dopiero ladnie chodzi.. problem pojawił się równierz gdy gaz się kończy.. wcześniej poprostu przelanczal się na pb i byl spokój a teraz szarpie gaśnie itd..
Przy okazji zrobione zostały wszystkie uszczelki na dwóch głowicach
c18nz wszystko zależy od tego jaki masz reduktor.. przewody z nagrzewnicy masz 2..
Przepraszam za opoznioną odpowiedź ale sami wiecie.. swieta idą..
A więc wpięcie w nagrzewnice rozwiązało problem..! ale nie dokońca... temp przełaczania jest ustawiona na 38 stopni ( nie za mało przy obecnych warunkach?) i przy przechodzniu na gaz gaśnie.. musi sie chwile dluzej zagrzać i dopiero ladnie chodzi.. problem pojawił się równierz gdy gaz się kończy.. wcześniej poprostu przelanczal się na pb i byl spokój a teraz szarpie gaśnie itd..
Przy okazji zrobione zostały wszystkie uszczelki na dwóch głowicach
c18nz wszystko zależy od tego jaki masz reduktor.. przewody z nagrzewnicy masz 2..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Kolego jakie masz wtryskiwcze i reduktor? jesli reduktor dobrze się grzeje to instalka wymaga dobrego dostrojenia ewentualnie wymiany wtryskiwaczy na normalne, u mnie temp. przełanczania jest na 16 st i da się normanie jechać wiadomo że nie z butem w podłodze bo nie o to chodzi, ale nie ma żadnego szarpania, jeśli gazownik nie potrafi sobie z tym poradzic najwyższy czas kupić interfejs i samemu zabrac sie za robote, wszak zakłądamy instalacje gazową aby oszczędzać
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Dzięki. Miałem podłączony parownik do chłodniczki oleju i bardzo długo musiałem czekać aż ciepło popłynie z tamtego miejsca. Ostatnio poprosiłem zwykłego mechanika żeby przełożył przewody w inne miejsce i chyba wpiął się wejściem do nagrzewnicy ale wyjściem gdzieś indziej bo od razu grzeje chłodnicę. Bardzo długo kabina się nagrzewa a o roztopieniu lodu na szybie mogę pomarzyć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze