Wieczorem postaram sie wrazucic filmik z przyspieszenia od 0--100km jak byś mógł to rzuć okiem na niego i napisz co sądzisz

BTW jaka masz temp. gazu gdy na reduktorze masz te 16 st ?ÂŁukasz13 pisze:Kolego jakie masz wtryskiwcze i reduktor? jesli reduktor dobrze się grzeje to instalka wymaga dobrego dostrojenia ewentualnie wymiany wtryskiwaczy na normalne, u mnie temp. przełanczania jest na 16 st i da się normanie jechać wiadomo że nie z butem w podłodze bo nie o to chodzi, ale nie ma żadnego szarpania, jeśli gazownik nie potrafi sobie z tym poradzic najwyższy czas kupić interfejs i samemu zabrac sie za robote, wszak zakłądamy instalacje gazową aby oszczędzać
Tylko dłużej trzeba jeździć na pbGooRyL pisze:Gazownik dzwignol z 38 na 45 i przelancza sie idealnie.
No i dlatego jak jest mało gazu i przyspieszasz cała zawartość przepływa na drugą stronę. a brakuje przy wielozaworze i przełącza na pb, tzw montaż zbiornika "do jazdy na wstecznym". I dlatego przy autach powyżej 100KM i zbiorniku w miejscu koła zapasowego warto założyć wielozaworem od strony zderzaka, wtedy można wyjeżdżać praktycznie do końca.GooRyL pisze:wielozawór jest od wewnętrznej strony