[A6 C6] Cieple powietrze z przednich wylotow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 11:43
- Lokalizacja: Nowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 11:43
- Lokalizacja: Nowe
Witam
Jestem na forum nowy i borykam się z tym samym problemem z kilmatyzacją. U mnie natomiast czasami ostro grzeje z lewego nawiewu- tym od strony kierowcy. Sam już nie wiem co robic....w wakacje wybieram sie do Chorwacji i boje się że bedzie zkimatyzacją tylko gorzej.U mnie wyglada to następująco ...klikatronik nastawiony na 18 stopni ...i wszysto jest ok..w pewnym momencie z lewego nawiewu leci gorące powietrze ...normalnie sauna. Zatrzymam sie ..wyłącze silnik , natępnie włącze jest ok.Był podłączony komputer wielokrotnie , ale zero błedów.Były robione bloki .. widoczne zdjęcie..Dzwoniłem do salonu Audi i powiedziano mi już prze telefon co jest....elektrozawór ogrzewania( ma to związek za ciepłe i zimne powietrze) koszt ..1350 zł.Bardzo prosze o wskazówki co z tym fantem robić ...![Obrazek]()
Jestem na forum nowy i borykam się z tym samym problemem z kilmatyzacją. U mnie natomiast czasami ostro grzeje z lewego nawiewu- tym od strony kierowcy. Sam już nie wiem co robic....w wakacje wybieram sie do Chorwacji i boje się że bedzie zkimatyzacją tylko gorzej.U mnie wyglada to następująco ...klikatronik nastawiony na 18 stopni ...i wszysto jest ok..w pewnym momencie z lewego nawiewu leci gorące powietrze ...normalnie sauna. Zatrzymam sie ..wyłącze silnik , natępnie włącze jest ok.Był podłączony komputer wielokrotnie , ale zero błedów.Były robione bloki .. widoczne zdjęcie..Dzwoniłem do salonu Audi i powiedziano mi już prze telefon co jest....elektrozawór ogrzewania( ma to związek za ciepłe i zimne powietrze) koszt ..1350 zł.Bardzo prosze o wskazówki co z tym fantem robić ...
Palmetto
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 lip 2014, 09:48
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Jestem właśnie po sprawdzeniu układu klimatyzacji (sprawdzony czynnik, olej, filtry wymieniałem około dwa tygodnie temu zero błędów wszystko w porządku) więc mam pytanie czy za zaistniałą sytuację którą zaraz opiszę mogą mieć wpływ te zacinające zaworki (dodam że je rozebrałem wypolerowałem psiknąłem WD). Otóż patrząc od lewej strony i kolejno przesuwając się w prawo z każdej kolejnej kratki leci coraz cieplejsze powietrze: i tak kolejno 8, 20, 24, 29 st. Już nie mam pojęcia co może być przyczyną więc proszę was o radę.
Jestem właśnie po sprawdzeniu układu klimatyzacji (sprawdzony czynnik, olej, filtry wymieniałem około dwa tygodnie temu zero błędów wszystko w porządku) więc mam pytanie czy za zaistniałą sytuację którą zaraz opiszę mogą mieć wpływ te zacinające zaworki (dodam że je rozebrałem wypolerowałem psiknąłem WD). Otóż patrząc od lewej strony i kolejno przesuwając się w prawo z każdej kolejnej kratki leci coraz cieplejsze powietrze: i tak kolejno 8, 20, 24, 29 st. Już nie mam pojęcia co może być przyczyną więc proszę was o radę.
Wilczak R.
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Zimny silnik - nie zdejmujesz węży tylko odkręcasz 6 śrubek TORX zdejmując metalowe pokrywy. Następnie zobaczysz 2 cewki, w których siedzą metalowe tłoczki (cylinderki) - czyścisz te tłoczki... oto link do działu WARSZTATMarcinCyt pisze:koledzy a jak wyczyścić te zaworki??tam przychodzą dwa węże i po odkręceniu trochę zaczyna wyciekać płyn jestem troszkę zielony więc jakbym mógł prosić o mały instruktaż