
Pozdrawiam....
Tak chodzi o moje autko i wbrew pozorom mamkot919 pisze:Gosiu jeżeli masz na myśli Twoje autko, to powinno wszytko hulać (jeżeli masz fabrycznie składane lusterka z regulatora)![]()
Nie ma problemu ... oby wszystko funkcjonowało tak sprawnie jak u mnie :PMazdomania pisze:A tak na poważnie zamontowane i wszystko hula jak trzeba, także wielkie dzięki Piotrek
Fakt kolory w ELSIE są podane mocno optymistycznie ... brązowy jest beżowym, niebieskiemu jest bliżej do turkusowego, a fioletowy bardziej wpada w róż ...Mazdomania pisze:Co do brązowej kostki to też mieliśmy zagwozdkę, która to jest, ale po przeliczeniu pinów i po kablach pasowała tylko jedna
A spróbuj robić większy odstęp pomiędzy zamknięciami - ok 2s (z tego co pamiętam nie może być większy jak trzy) ... ja z reguły naciskam nie śpiesząc się bardzo i składa za każdym razemMazdomania pisze:Nie zawsze przy podwójnym szybkim przyciśnięciu złoży lusterka, więc zamykam, czekam aż wszystko się za zbroi i wtedy ponownie zamykam i lusterka się składają
Póki co wszystko działa bez zarzutukot919 pisze:Nie ma problemu ... oby wszystko funkcjonowało tak sprawnie jak u mnie :P
Całkiem możliwe, ale my liczyliśmy po pinach te najbardziej zbliżone do brazowego koloru i 2 albo 3 były 15-sto pinowe (bynajmniej u mnie)kot919 pisze:Fakt kolory w ELSIE są podane mocno optymistycznie ... brązowy jest beżowym, niebieskiemu jest bliżej do turkusowego, a fioletowy bardziej wpada w róż ...
Powiem Ci, że już przyzwyczaiłam sią do mojego "sposobu", ale jak najbardziej spróbuję tak jak mówiszkot919 pisze:A spróbuj robić większy odstęp pomiędzy zamknięciami - ok 2s (z tego co pamiętam nie może być większy jak trzy) ... ja z reguły naciskam nie śpiesząc się bardzo i składa za każdym razem
Własnie o to chodziło, żeby nie męczyć się i nie ściagać osłony spod spodu, tylko wrazie czego, aby był szybki i łatwy dostęp. Jedynie do montażu wzięliśmy dłuższą "trytytkę" aby nie trzeba było tak "gimnastykować" siękot919 pisze:PS. Miejsce montażu całkiem niezłe - łatwy dostęp do regulacji ...
Modułem steruje sygnał +12V. Badając schematy zauważyłem na można go odczytać z silnika zamka ... tzn jak jest zamykany to na jednym konektorze jest +12V a na drugim GND, podczas otwierania zmienia się polaryzacja. Moduł sczytuje oba konektory i na podstawie aktualnego sygnału odpowiednio steruje resztą.magicbattle pisze:Co to jest za sygnał w tej kostce rzy nogach kierowcy i czy to zadziala w a4 b5