[V6] napinacze łańcucha rozrządu
Ktoś w tym temacie napisał, że slizgów nie można kupic...
http://allegro.pl/nowy-slizg-slizgi-nap ... 20185.html
Te nie pasują?
69zł sztuka i sa z 1.8t . Dużo jest też na ebay-u takich ślizgów.
http://allegro.pl/nowy-slizg-slizgi-nap ... 20185.html
Te nie pasują?
69zł sztuka i sa z 1.8t . Dużo jest też na ebay-u takich ślizgów.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2014, 23:03 przez daw2, łącznie zmieniany 3 razy.
Pomogłem? Kliknij
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
na wolnych temp. oleju 90 st ciś 2.1-2.2 bara
120 st ciś 1.9-2.0 bara w zależności od przebiegu oleju
3000 obr 4.5 bara spadek ciśnienia w chwili zadziałania napinaczy ok 0.5 bara trwa ok 1 sekundy. przebieg jednostki 100% pewny 160.000 km
olej 10 w 40 mierzone orginalnym czujnikiem i wskażnikiem VDO ciś oleju z golfa gti .
120 st ciś 1.9-2.0 bara w zależności od przebiegu oleju
3000 obr 4.5 bara spadek ciśnienia w chwili zadziałania napinaczy ok 0.5 bara trwa ok 1 sekundy. przebieg jednostki 100% pewny 160.000 km
olej 10 w 40 mierzone orginalnym czujnikiem i wskażnikiem VDO ciś oleju z golfa gti .
- timoti26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2013, 15:11
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mińsk Maz.
- Kontakt:
Panowie robiłem dziś logi bo męczy mnie opisywany tu dźwięk lecz tylko na rozgrzanym silniku, oto wyniki:
Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/timoti26_167566.html
Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/timoti26_167567.html
kanał 90 i 93 chyba ok ale kąt wyprzedzenia zapłonu niedość że się waha to jeszcze ciągle na minusie... nie wiem co jest grane... proszę o poradę
Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/timoti26_167566.html
Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/timoti26_167567.html
kanał 90 i 93 chyba ok ale kąt wyprzedzenia zapłonu niedość że się waha to jeszcze ciągle na minusie... nie wiem co jest grane... proszę o poradę
witam kolegow jestem tu nowy i szukam podpowiedzi jestem nieszczesliwzm posiadaczem audi c6 2004 2.4 z 120000 tys. km.jak wczesniej czytalem u kolegow,u minie tez pojawil sie problem z napinaczem lancucha i prawdopodobnie przeskoczyl mam pytanie czy ktos wie gdzie znajduja sie znaki zeby ustawic prawidlowo mowa oczywiscie o lewej stronie silnika napinacz lata jak by mial zaraz wyleciec z silnika tloczek tez lata na boki w gure i w dul.chcialbym wymienic tylko napinacz i lancuch z jendej strony i nie wyjmowac silnika ale nie widze znakow rozrzadu.i jeszcze jedno zblokowalem walki ale niewiem gdzie wcisnac ta dluga srube co blokuje wal korbowy za wszystkie podpowiedzi serdeczne dzieki i pozdrawiam.
Panowie, jak wyciągnąć napinacz łańcucha rozrządu, i o czym pamiętać, jak będę odkręcał to koło zębate z przodu, zaznaczać markerem położenie, i jego i paska, jest gdzieś jakiś poradnik ? Aha i czy po demontażu, mogę na tych samych częściach to złożyć spowrotem, bardzo głupia sytuacja ale wymieniałem uszczelke pokrywy zaworów z lewej strony i jak wyciągałem uszczelkę "półksiężyc" to ukręcił się kawałek drutu i wpadł do środka jestem załamy po prostu jak sobie skomplikowałem życie
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
MarioMAX, nie musisz oznaczać koła bo jest na stożku i nie ma znaczenia jak je założysz potem, ważna jest z przodu podkładka pod śrubę bo z niej zaczytujesz znak do ustawienia rozrządu potem. Aby wyjąć napinacz musisz wyciągnąć wałki oba...
Składając zaopatrz się w klucz dynamometryczny do przykręcenia wałków i kilka razy sprawdź ich ustawienie na znakach.
Poświeć tam dobrze i pobaw się magnesem może go wyciągniesz, gorzej jak wpadł w kanał olejowy ale to inna sprawa.
Składając zaopatrz się w klucz dynamometryczny do przykręcenia wałków i kilka razy sprawdź ich ustawienie na znakach.
Poświeć tam dobrze i pobaw się magnesem może go wyciągniesz, gorzej jak wpadł w kanał olejowy ale to inna sprawa.
Fuck Fuel Economy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga