Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[V6] napinacze łańcucha rozrządu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 03 mar 2014, 14:53

Ktoś w tym temacie napisał, że slizgów nie można kupic...

http://allegro.pl/nowy-slizg-slizgi-nap ... 20185.html

Te nie pasują?
Obrazek

69zł sztuka i sa z 1.8t . Dużo jest też na ebay-u takich ślizgów.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2014, 23:03 przez daw2, łącznie zmieniany 3 razy.
Pomogłem? Kliknij

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 03 mar 2014, 19:43

Będą pasować, ale deklaracje o jakości oryginału włożyłbym pomiędzy bajki.
Pozdrawiam,
Krisker

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 04 mar 2014, 12:36

Czy jest ktoś w stanie podłączyc vag do licznika i zobaczyć jak wygląda ciśnienie oleju? U mnie na wolnych pokazuje mniej niż 2 a po osiągnięciu 1100obr więcej niż 2 . Zaczynam sie niepokoic;/
Pomogłem? Kliknij

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 04 mar 2014, 13:48

na wolnych temp. oleju 90 st ciś 2.1-2.2 bara
120 st ciś 1.9-2.0 bara w zależności od przebiegu oleju

3000 obr 4.5 bara spadek ciśnienia w chwili zadziałania napinaczy ok 0.5 bara trwa ok 1 sekundy. przebieg jednostki 100% pewny 160.000 km

olej 10 w 40 mierzone orginalnym czujnikiem i wskażnikiem VDO ciś oleju z golfa gti .

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 04 mar 2014, 16:08

Ktoś jeszcze ma jakieś pomiary? Najlepiej na oleju 5w30. Silnik ostygł i już vag w liczniku pokazuje cały czas powyżej 2bar
Pomogłem? Kliknij

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 04 mar 2014, 21:59

a w której grupie bloków VAG pokazuje ciśnienie ? o ile wiem te silniki V6 nie monitorują ciśnienia (brak czujnika ) jest tylko czujnik temp ciś ale możę się mylę .

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 04 mar 2014, 22:18

Z tego co pamietam w 1 grupie w liczniku . Są 2 wskazania - ciśnienie wieksze lub mniejsze niz 2 bar
Pomogłem? Kliknij

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 05 mar 2014, 07:28

Ja na wolnych też mam poniżej 2. A jak masz 5W30, to na rozgrzanym pewnie będzie nieco niższe niż na 5w40. Jak w AAH miałem ciśnienie na zegarach, to po rozgrzaniu było właśnie w okolicy 2 lub lekko poniżej.
Pozdrawiam,
Krisker

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 05 mar 2014, 07:32

chyba dzis zmienie olej na 5w40. W sobote mam trase ok 500km w jedną strone i boję się zeby ten silnik się nie rozpadł.
Pomogłem? Kliknij

Awatar użytkownika
timoti26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 sie 2013, 15:11
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Kontakt:

Post autor: timoti26 » 02 kwie 2014, 14:36

Panowie robiłem dziś logi bo męczy mnie opisywany tu dźwięk lecz tylko na rozgrzanym silniku, oto wyniki:
Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/timoti26_167566.html
Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/timoti26_167567.html

kanał 90 i 93 chyba ok ale kąt wyprzedzenia zapłonu niedość że się waha to jeszcze ciągle na minusie... nie wiem co jest grane... proszę o poradę :)

mirmek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 08 cze 2014, 09:32
Lokalizacja: banff

Post autor: mirmek » 08 cze 2014, 10:21

witam kolegow jestem tu nowy i szukam podpowiedzi jestem nieszczesliwzm posiadaczem audi c6 2004 2.4 z 120000 tys. km.jak wczesniej czytalem u kolegow,u minie tez pojawil sie problem z napinaczem lancucha i prawdopodobnie przeskoczyl mam pytanie czy ktos wie gdzie znajduja sie znaki zeby ustawic prawidlowo mowa oczywiscie o lewej stronie silnika napinacz lata jak by mial zaraz wyleciec z silnika tloczek tez lata na boki w gure i w dul.chcialbym wymienic tylko napinacz i lancuch z jendej strony i nie wyjmowac silnika ale nie widze znakow rozrzadu.i jeszcze jedno zblokowalem walki ale niewiem gdzie wcisnac ta dluga srube co blokuje wal korbowy za wszystkie podpowiedzi serdeczne dzieki i pozdrawiam.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 08 cze 2014, 10:34

mirmek, tu jest mowa o C5... a Ty masz C6...

mirmek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 08 cze 2014, 09:32
Lokalizacja: banff

Post autor: mirmek » 08 cze 2014, 10:59

tak ale nigdzie nie moge znalezdz tych postow <nerwus>

[ Dodano: 2014-06-08, 10:59 ]
znalazlem ale bardzo stare niewiem czy ktos sie odezwie.

MarioMAX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 18 mar 2012, 15:52
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: MarioMAX » 13 cze 2014, 16:49

Panowie, jak wyciągnąć napinacz łańcucha rozrządu, i o czym pamiętać, jak będę odkręcał to koło zębate z przodu, zaznaczać markerem położenie, i jego i paska, jest gdzieś jakiś poradnik ? Aha i czy po demontażu, mogę na tych samych częściach to złożyć spowrotem, bardzo głupia sytuacja ale wymieniałem uszczelke pokrywy zaworów z lewej strony i jak wyciągałem uszczelkę "półksiężyc" to ukręcił się kawałek drutu i wpadł do środka <stres> jestem załamy po prostu jak sobie skomplikowałem życie ;-(

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 16 cze 2014, 08:53

MarioMAX, nie musisz oznaczać koła bo jest na stożku i nie ma znaczenia jak je założysz potem, ważna jest z przodu podkładka pod śrubę bo z niej zaczytujesz znak do ustawienia rozrządu potem. Aby wyjąć napinacz musisz wyciągnąć wałki oba...
Składając zaopatrz się w klucz dynamometryczny do przykręcenia wałków i kilka razy sprawdź ich ustawienie na znakach.
Poświeć tam dobrze i pobaw się magnesem może go wyciągniesz, gorzej jak wpadł w kanał olejowy ale to inna sprawa.
Fuck Fuel Economy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga