Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARE 2.7 250 KM] Turbiny

Silniki benzynowe
krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 28 sty 2014, 17:03

TiUbIk, około 0,6-0,7 bar
340KM i 500NM :)

TiUbIk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 01 lis 2009, 19:02
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: TiUbIk » 28 sty 2014, 17:13

Tj. łącznie czy 0,6 0,7 każda?

adamz0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:58
Lokalizacja: lublin

Post autor: adamz0 » 28 sty 2014, 18:12

W 2.7 nie sprawdzisz ładowania 1 turbiny ,sumarycznie około 0,6 bez softu.

TiUbIk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 01 lis 2009, 19:02
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: TiUbIk » 29 sty 2014, 00:41

Rozumiem, szczerzę mówiąc to myślałem że jest co najmniej o drugie tyle wyższe, jakoś mi się tak z dieslem skojarzyło bo w AFN przy Turbinie VTN było dużo wyższe. Ale nie mniej jednak dzięki za info. Zamierzam zrobić mu dynamiczne 115 i muszę mieć jakiś odnośnik,
jeżdżę autem już rok czasu od kupna i nawet mu nigdy tego nie sprawdziłem. Kupiłem na słuch, turbiny suche i wg. mnie pracują prawidłowo delikatnie świszcząc, węże od IC suche.

Awatar użytkownika
Miichaell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2014, 00:18
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Miichaell » 17 lut 2014, 16:32

metyoo pisze:
Miichaell pisze:Czy ma znaczenie w przypadku 2,7 z jakiego oznaczenia silnika pochodzi turbina ? np. w silniku BES zamontuje się lewą turbinę z ARE, a prawą z AZA lub APB , bądź AJK (230KM) i odwrotnie itd.
Wątpię, żeby była jakakolwiek różnica. Słabsze wersje różnią się minimalnie osprzętem, ale suszary są takie same. ARE od BES różni jedynie norma emisji spalin.
Po dłużej przygodzie z tym tematem :| Wszem i wobec informuje, że jest różnica w turbinach !!
Otóż, fakt jest taki, że różnią się korpusem (muszlą) wydechową. W BES sonda jest w tym korpusie, a wygląd jej (ta część z śrubami) jest w kształcie KWADRATU.

W ARE, które kupiłem aby zamienić te co miałem.. się okazało, że sonda jest poza tym korpusem, a wygląd korpusu przypomina romb.

PODSUMOWUJĄC : turbiny są takie same, ale ta różnica powoduje, że nie da się zamontować turbiny z innego oznaczenia silnika, ponieważ po pierwsze trzeba by było dorabiać flansze, aby mocowanie pasowało, a po drugie różni się również cała rura dolotowa do katalizatora, a że jest mało miejsca nie ma tolerancji na najmniejszą różnice od tego co ma być.
** Michael **

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 17 lut 2014, 17:06

Dobrze wiedzieć.
W ARE i wcześniejszych wersjach sondy wkręcone są w DP, tuż za prekatami.

Cybul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 maja 2013, 02:05
Lokalizacja: Wroclove

Post autor: Cybul » 20 lut 2014, 20:16

Wg katalogu turbiny maja dmuchac ok 0.45-0.5bara

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 20 lut 2014, 20:43

Być może w przedliftach doładowanie jest takie, jak piszesz, ale w 250 konnych wersjach doładowanie wynosi 0,6bara.

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 20 lut 2014, 20:52

A jakie doładowanie maja k03 po sofcie w okolice 300km? I jaka wersje turbiny ma silnik 1.8t AJL?
Pomogłem? Kliknij

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 20 lut 2014, 21:08

Soft na 300KM to doładowanie ok 0,8-0,9 bara. Nie wiem jaka jest turbina w AJL, ale pewnie też k03

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 20 lut 2014, 21:29

W takim razie 2.7 T jest cieńki. 2 turbiny niby takie same jak w AJL a mocy mało...
Pomogłem? Kliknij

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 20 lut 2014, 21:36

daw2, być może cieńki, być może mało mocy, ale wytrzymałość słupka AJL jest już na granicy, a wytrzymałość słupka 2.7T to ok 450KM.
Było brać 1.8T, skoro 2.7T to cienias ;p
Zwróć tylko uwagę, że w 1.8T jedna turbina musi napompować takie ciśnienie, a w 2.7T dwie turbiny spokojnie sobie dmuchają zadane ciśnienie....

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 21 lut 2014, 09:31

W 2.7BiT k03 pracują w zupełnie innym punkcie mapy, bo średnio mają do "napompowania" po 1.35dm3 na cykl, więc bezpośrednie porównywanie wydajności turbin w 1.8 i 2.7 nie ma większego sensu.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 21 lut 2014, 09:42

Może i na skraju wytrzymałości. Ciekawe czy audi tt 1.8 240 km seryjne to ten sam słupek... Nie brałem 1.8 bo chce jeszcze więcej mocy i momentu. Ktoś wie gdzie na podkarpaciu można sapodać jakis bezpieczny soft ? Mam nadzieje ,że te regenerowane turbawki nie rozpadną się...
Pomogłem? Kliknij

gardmar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lip 2013, 22:56
Lokalizacja: Sulęcin

Post autor: gardmar » 25 lut 2014, 22:33

metyoo pisze:Być może w przedliftach doładowanie jest takie, jak piszesz, ale w 250 konnych wersjach doładowanie wynosi 0,6bara.
przepraszam że się tak wcisne w posta, ale zastanawia mnie jakim cudem mój 2.7 BES 250KM w dzisiejszych moich logach wycisnoł 1600mBar tj. 1.6Bara :shock:
jest A6 C5 AVANT 2003 SERIA 250KM 350NM kilka lat wstecz było
AUDI 200 2.2T 1983 185KM lpg - to była przygoda:-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga