Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARE 2.7 250 KM] Turbiny

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 sty 2014, 11:14

W jakim sensie szroty? Wirniki się rozpadły? Zalane olejem? Mega luzy?

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 11 sty 2014, 15:48

Lewa nie miała wogóle łopatek na kole kompresji a prawa delikatnie ucierpiała poprzez opilki. Luzy w obu wzdłużne i popezeczne. Musze maja spore pekniecia od temperatury. W poniedziałek dowiem sie jaka bedzie cena naprawy.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 sty 2014, 17:24

k03 już tak mają, że po gorącej stronie pękają. Niestety, ale brzmi to jak bardzo duży wydatek <krzyk>
Jak możesz zrób zdjęcia tych zwłok ;) A kiedy opadną emocje i nerwy, zrób fotostory z montażu. Wtedy wydzielę i podwieszę w dziale. <okok>

pawel20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 27 lip 2010, 06:13
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: pawel20 » 12 sty 2014, 10:25

Faktycznie foto story by się przydało ;)
No i jak te turbinki wyglądają od razu po wyjęciu..

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 14 sty 2014, 19:42

Turbiny już siedzą. Zawieszenie przyłapane, wydechy przykręcone. Jutro może coś wiecej zrobie po pracy. Zostało: umyc w środku coolery, zderzak . Brakuje mi 2 dv i jednego weża od lewej turbiny . Przy okazji wymieniłem pierwsze sondy. Myslicie że dało byu sie tego węza zawuklanizować? Tylko na kilka dni az znajde drugi bo ciezko dostepny...:(. Niestety nie mialem za bardzo czym i czasu na jakies super foty...

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 14 sty 2014, 20:50

DVki dostaniesz na alegroszu, nie wiem jak cena wygląda.
Rury też tam powinieneś znaleźć, a jak nie to na pewno znajdziesz u Sida.

Awatar użytkownika
Miichaell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2014, 00:18
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Miichaell » 14 sty 2014, 20:55

daw2 pisze:Turbiny już siedzą. Zawieszenie przyłapane, wydechy przykręcone.

W moim allroudzie też już wymienione oby dwie turbiny, ponieważ ciekły i w dodatku były pęknięte korpusy wydechowe w turbinach.

Korpusy wydechowe turbin w silnikach benzynowych grupy Volkswagen często pękają, gdyż panują tam wysokie temperatury i po jakimś czasie padają.. zawsze.

Za kwotę 550 zł kupiłem dwie używane sztuki turbin.. jednak trzeba było je regenerować, choć taki plus, że w tych była tańsza regeneracja w porównaniu do moich starych i koszt wyniósł 1200 zł za 2 nowo zregenerowane turbiny.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 00:48 przez Miichaell, łącznie zmieniany 7 razy.
** Michael **

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 15 sty 2014, 20:48

krystek13 pisze:,ja wymieniałem u siebie na K04


jaki jest efekt po wymianie na k04 czy trzeba robić program lub coś zmieniać jeszcze?

co sądzicie o takim patencie, warto ryzykować ponowne wyciąganie silnika

Obrazek

http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo- ... 86429.html

daw2. jak efekty po wymianie turbin?

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 16 sty 2014, 05:31

Ja bym nie ryzykował z takim wkladem. Gdyby to byl 1.9 TDI gdzie dostep jest prosty to co innego. Ja jeszcze nie odpalilem. Prawdopodobnie jutro wyjade z garażu jak juz przyjdą nowe DV i wąż od lewej turbiny.

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 16 sty 2014, 07:40

matt4, wymiana samych turbin nic nie daje,obowiązkowo trzeba robić program.Ale zaufaj mi że różnica jest diametralna i robi naprawdę dużego banana na twarzy.Trzeba jeszcze wymienić rury dolotowe do turbin lub przerobić oryginalne.Sama wymiana wkładu turbiny nic nie da bo K04 ma większe korpusy więc do K03 tego nie wsadzisz.Widzę że masz manuala więc do wymiany jeszcze wtryski na 420cc i ogień w szopie :)
340KM i 500NM :)

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 16 sty 2014, 16:27

Dziś doszły nowe DV alena węża od turbiny musze poczekać. Czy na uszkodzobych DV (peknięte membrany) spada moc, elastyczność czy moment na tyle odczuwalny przez kierowce?

[ Dodano: 2014-01-18, 21:35 ]
Auto poskładane pierwsze kilometry i banan na twarzy :) mam nadzieje,że bedzie jeździć bez jakis problemów. mały cennik: kupiłem 2 turbiny na czesci 450zł złozenie 2 dobrych (piaskowanie wymiana panewek uszczelniaczy kół kompresji itd) 800zł, 2 nowe DV 320zł, 2 nowe sondy Boscha 260zł +200zł drobnica(płyny uszczelki czujnik cofania). Do wymiany turbin bez wyciągania silnika trzeba odkrecic: połoski i ich osłony, podwiesić silnik na specjalniej belce warsztatowej, odkrecić całkowicie kołyskę pod samochodem, filtr powietrza oraz zbiorniczek płynu, wydechy. Do tej opracji potzeba conajmniej 2 osob a auto na podnosniku samochodowym 2 kolumnowym. Przepraszam za jakość zdjęc -nie miałem aparatu...:( [/img][/URL] Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Miichaell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2014, 00:18
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Miichaell » 22 sty 2014, 14:48

U mnie nadeszła diagnoza i się potwierdziło, że jednak ciężko kupić 2 turbiny za 550zł w bardzo dobrym stanie <uoee> i trzeba je regenerować... szczęście w nieszczęściu, że moje były pęknięte, więc dogadałem się i je kupiłem za 350zł + 2x650zł po przyjacielsku za regeneracje, przynajmniej będzie dobre na długo..

[ Dodano: 2014-01-22, 14:51 ]
daw2 pisze:Dziś doszły nowe DV alena węża od turbiny musze poczekać. Czy na uszkodzobych DV (peknięte membrany) spada moc, elastyczność czy moment na tyle odczuwalny przez kierowce?

[ Dodano: 2014-01-18, 21:35 ]
2 nowe DV 320zł, 2 nowe sondy Boscha 260zł
Daw2 , co to jest DV ??

I czy da się jakoś łatwo na oko sprawdzić, w jakim są stanie sondy lub DV ? :)
** Michael **

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 22 sty 2014, 22:17

DV są to 2 w 2.7 biturbo. Są to 2 zawory zamontowane obok przepustnicy. Zrobiłem Ci zdjęcie. W sprawnym nie da się dmuchnąć ustami w żaden krućiec. Najczęściej peka membrana i można dmuchać w mały kruciec. Sondy wymieniłem profilaktycznie ponieważ powoli reagowały. Obrazek

TiUbIk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 01 lis 2009, 19:02
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: TiUbIk » 28 sty 2014, 16:58

Witam Panowie. Posiadam również 2.7biturbo i pewnie ja za jakiś czas też mnie to czeka, powiedzcie ile prawidłowo powinne ładować K03 w AJK? Bo szukałem tego tematu i nigdzie znaleźć nie mogę. Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Mikołaj

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 28 sty 2014, 17:02

Około 0.6 bara
Pomogłem? Kliknij

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja