[ARE 2.7 250 KM] Turbiny
Turbiny już siedzą. Zawieszenie przyłapane, wydechy przykręcone. Jutro może coś wiecej zrobie po pracy. Zostało: umyc w środku coolery, zderzak . Brakuje mi 2 dv i jednego weża od lewej turbiny . Przy okazji wymieniłem pierwsze sondy. Myslicie że dało byu sie tego węza zawuklanizować? Tylko na kilka dni az znajde drugi bo ciezko dostepny...
. Niestety nie mialem za bardzo czym i czasu na jakies super foty...

daw2 pisze:Turbiny już siedzą. Zawieszenie przyłapane, wydechy przykręcone.
W moim allroudzie też już wymienione oby dwie turbiny, ponieważ ciekły i w dodatku były pęknięte korpusy wydechowe w turbinach.
Korpusy wydechowe turbin w silnikach benzynowych grupy Volkswagen często pękają, gdyż panują tam wysokie temperatury i po jakimś czasie padają.. zawsze.
Za kwotę 550 zł kupiłem dwie używane sztuki turbin.. jednak trzeba było je regenerować, choć taki plus, że w tych była tańsza regeneracja w porównaniu do moich starych i koszt wyniósł 1200 zł za 2 nowo zregenerowane turbiny.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 00:48 przez Miichaell, łącznie zmieniany 7 razy.
** Michael **
krystek13 pisze:,ja wymieniałem u siebie na K04
jaki jest efekt po wymianie na k04 czy trzeba robić program lub coś zmieniać jeszcze?
co sądzicie o takim patencie, warto ryzykować ponowne wyciąganie silnika
http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo- ... 86429.html
daw2. jak efekty po wymianie turbin?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
matt4, wymiana samych turbin nic nie daje,obowiązkowo trzeba robić program.Ale zaufaj mi że różnica jest diametralna i robi naprawdę dużego banana na twarzy.Trzeba jeszcze wymienić rury dolotowe do turbin lub przerobić oryginalne.Sama wymiana wkładu turbiny nic nie da bo K04 ma większe korpusy więc do K03 tego nie wsadzisz.Widzę że masz manuala więc do wymiany jeszcze wtryski na 420cc i ogień w szopie 

340KM i 500NM 

Dziś doszły nowe DV alena węża od turbiny musze poczekać. Czy na uszkodzobych DV (peknięte membrany) spada moc, elastyczność czy moment na tyle odczuwalny przez kierowce?
[ Dodano: 2014-01-18, 21:35 ]
Auto poskładane pierwsze kilometry i banan na twarzy
mam nadzieje,że bedzie jeździć bez jakis problemów. mały cennik: kupiłem 2 turbiny na czesci 450zł złozenie 2 dobrych (piaskowanie wymiana panewek uszczelniaczy kół kompresji itd) 800zł, 2 nowe DV 320zł, 2 nowe sondy Boscha 260zł +200zł drobnica(płyny uszczelki czujnik cofania). Do wymiany turbin bez wyciągania silnika trzeba odkrecic: połoski i ich osłony, podwiesić silnik na specjalniej belce warsztatowej, odkrecić całkowicie kołyskę pod samochodem, filtr powietrza oraz zbiorniczek płynu, wydechy. Do tej opracji potzeba conajmniej 2 osob a auto na podnosniku samochodowym 2 kolumnowym. Przepraszam za jakość zdjęc -nie miałem aparatu...
[/img][/URL]
![Obrazek]()
[ Dodano: 2014-01-18, 21:35 ]
Auto poskładane pierwsze kilometry i banan na twarzy


U mnie nadeszła diagnoza i się potwierdziło, że jednak ciężko kupić 2 turbiny za 550zł w bardzo dobrym stanie
i trzeba je regenerować... szczęście w nieszczęściu, że moje były pęknięte, więc dogadałem się i je kupiłem za 350zł + 2x650zł po przyjacielsku za regeneracje, przynajmniej będzie dobre na długo..
[ Dodano: 2014-01-22, 14:51 ]
I czy da się jakoś łatwo na oko sprawdzić, w jakim są stanie sondy lub DV ?

[ Dodano: 2014-01-22, 14:51 ]
Daw2 , co to jest DVdaw2 pisze:Dziś doszły nowe DV alena węża od turbiny musze poczekać. Czy na uszkodzobych DV (peknięte membrany) spada moc, elastyczność czy moment na tyle odczuwalny przez kierowce?
[ Dodano: 2014-01-18, 21:35 ]
2 nowe DV 320zł, 2 nowe sondy Boscha 260zł

I czy da się jakoś łatwo na oko sprawdzić, w jakim są stanie sondy lub DV ?

** Michael **