Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 25 kwie 2013, 11:50

imm3 pisze:Ale on chyba nie ma w swojej ofercie ATE.
Trochę po czasie ale może na przyszłość się przyda informacja, że mamy w ofercie również ATE, Bosch'a, Brembo, Ferodo, Textar'a i TRW.


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Awatar użytkownika
alex_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 27 sty 2012, 23:27
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: alex_m » 03 cze 2013, 18:42

ja polecam tarcze TRW i klocki...założyłem u siebie i w końcu to autko hamuje...

cena 2 tarcz 320zł + klocki kpl 160zł

Awatar użytkownika
Alessandro1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 lip 2013, 19:03
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Alessandro1 » 26 gru 2013, 22:10

Ryan pisze:z innej beczki , ale zadam tutaj zeby nie towrzyc nowego tematu po 1 pytanie
zaciski przód z A8 D2 (jakiejkolwiek wersji) podejdą do A6 C5 przedlift FWD ?
Czy dostales jakies info ? mam ten sam samochod A6 C5 2,5 tdi AFB 1998.
Mam 288 tarcze i kupilem jarzma na 312mm pod te same zaciski, ale wolal bym 320mm i zaciski z 2 tloczkami ruchomymi. Podobno byly takie w Allroadach C5 ale nie wiem czy wejdzie felga 16 cali i czy do zwrotnicy sa takie same rozstawy otworow.
Tarcz 312 jeszcze nie kupilem a 320 Zimmermany sa w prawie podobnej cenie co 312mm.

Czy ktos moze sie wypowiedziec na ten temat?

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 27 gru 2013, 01:10

Alessandro1 pisze:Mam 288 tarcze i kupilem jarzma na 312mm pod te same zaciski, ale wolal bym 320mm i zaciski z 2 tloczkami ruchomymi. Podobno byly takie w Allroadach C5 ale nie wiem czy wejdzie felga 16 cali i czy do zwrotnicy sa takie same rozstawy otworow.
Tarcz 312 jeszcze nie kupilem a 320 Zimmermany sa w prawie podobnej cenie co 312mm.

Czy ktos moze sie wypowiedziec na ten temat?
Alessandro1, jeżeli masz żeliwne zwrotnice to nie podejdzie, zostaje 312mm albo wymiana zwrotnic na polifta i można zakładać 320/1

Awatar użytkownika
Alessandro1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 lip 2013, 19:03
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Alessandro1 » 27 gru 2013, 10:45

Sylwek240 pisze:Alessandro1, jeżeli masz żeliwne zwrotnice to nie podejdzie, zostaje 312mm albo wymiana zwrotnic na polifta i można zakładać 320/1
Dzięki Sylwek240 za odpowiedÂź i wyjaśnienie różnic w zwrotnicach. Więc prawdopodobnie zostają do wyboru tarcze 288 lub 312mm.

mart73301

Post autor: mart73301 » 27 gru 2013, 11:30

Właśnie jestem po montażu tarcz 312 mm. Wystarczyła tylko zmiana jarzm, oczywiście trzeba zwrócić uwagę na to aby np. do auta przed liftem nie kupić jarzm z samochodu poliftowego bo nie będą pasowały. Ja dołożyłem sobie jeszcze przewody w oplocie i jestem bardzo zadowolony. Hamulce wcześniej biorą nawet przy delikatnym wciśnięciu pedału, są lepiej dozowalne no i oczywiście lepiej hamują. Mam włożone TRW, własnie od ProChoice. Gorąco polecam tak hamulce jak i dystrybutora. Nie jeden deal z nim robiłem i śmiało mogę powiedzieć, że firma jest solidna i sprawdzona. A co do wyboru pomiędzy tarczami 288 a 312 to wybór jest prosty :) 312 jak najbardziej :) A co do 320 to nie jestem pewien ale chyba minimalny rozmiar felgi dla tych tarcz to 17 cali. dla 312 na 100% musi być co najmniej 16 calowa felga i tarcza wraz z zaciskiem całkowicie ją wtedy wypełnia.

Awatar użytkownika
Alessandro1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 lip 2013, 19:03
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Alessandro1 » 27 gru 2013, 12:13

Mart73301: Właśnie tych 320mm tarcz nie byłem pewien do felg 16 stad było moje pytanie. Dzięki również za info odnośnie wrażenia po zmianie tarcz na 312mm. Więc na takie się zdecyduje. Myślałem o zimmermannach 312mm.
Kupiłeś tarcze TRW i klocki TRW? Przewody w oplocie gdzie kupiłeś jakiej firmy i jaka cena?

mart73301

Post autor: mart73301 » 27 gru 2013, 15:29

tarcze TRW, klocki TRW, przewody w oplocie HEL ale polecam również GOODRIDGE (o przewody zapytaj kolegę z ProChoice :) ) cena ok. 350 zł za 4 przewody. Poza tymi wymianami zrobiłem mały remont zacisków i oczywiście wymiana płynu hamulcowego. Różnica jest zauważalna i znaczna. Polecam taki mod bo koszt nie jest zbyt duży a korzyści wręcz przeciwnie. Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 27 gru 2013, 17:30

mart73301, a można zakupić oplot na sam przód ? Przewody wymieniałem 2 lata temu więc dla bezpieczeństwa pokusił bym się póki co o oploty do przodu, tył dopiero jak coś zmodzę. Przy ori feldze 16" zostaje mi jakieś 0,5 - 1cm luzu pomiędzy zaciskiem a felgą, mowa o tarczy 312mm, być może 320mm wejdzie ale to już na styk i bez ciężarków. Też jestem po przekładce na 312mm i polecę jak najbardziej a tym bardziej że to dość bardzo przystępny cenowo mod. Potrzebne jarzma od przed lifta bo są takie jak potrzebujesz - 94mm polift 114 bodajże albo 116mm. Tarcza + osłony i wszystko wychodzi w takim przypadku.
Wiele osób poleca tarcze Zimmerman i sam chyba w przyszłości na takie zmienię.
Póki co szukam gratów do modowania tylnego hamulca.

Alessandro1, polecam ten mod bo można w dobrych pieniądzach zrobić.

mart73301

Post autor: mart73301 » 27 gru 2013, 20:13

Sylwek240, przy tarczach 320 a dokładnie 321 mm są inne jarzma więc wydaje mi się że taki zestaw nie zmieści się w felgę 16 ale niech się wypowiedzą właściciele S6 bo tam chyba takie zestawy pracują. Co do przewodów oczywiście, że można kupić tylko na przód ale różnica w cenie za dwa i za komplet to raptem może ze 150 zł więc jak wymieniać to moim zdaniem komplet. Do tego weź pod uwagę, że możesz sprzedać stare jarzma, które są chodliwym towarem i cenowo wychodzi to całkiem fajnie. Jeżeli chodzi o tarcze zimmerman to są to naprawdę fajne tarcze ale uwierz mi, że przy codziennej jeździe nie odczujesz różnicy pomiędzy zimmermanem a np TRW. Po założeniu TRW zrobiłem już przepisowe 200 km celem ułożenia się klocków i mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że do codziennej jazdy 312 TRW plus oploty dają radę. Pozdrawiam. <papa>

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 28 gru 2013, 00:48

mart73301, z tego co słyszałem od właścicieli e"Sek to już 17" w razie czego z 16" nie bardzo gra, ale bodajże 1-tłoczkowy zacisk 320mm bodajże wchodzi ale nie jestem pewien i głowy nie kładę za to, z tego co widzę po jarzmach oczywiście mowa o 288 nie są aż w tak szokujących cenach więc szaleństwa chyba nie będzie. Mowa o Zimmermanach wierconych.

elemenateur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: elemenateur » 20 sie 2014, 22:21

mart73301 pisze:Sylwek240, przy tarczach 320 a dokładnie 321 mm są inne jarzma więc wydaje mi się że taki zestaw nie zmieści się w felgę 16 ale niech się wypowiedzą właściciele S6 bo tam chyba takie zestawy pracują. Co do przewodów oczywiście, że można kupić tylko na przód ale różnica w cenie za dwa i za komplet to raptem może ze 150 zł więc jak wymieniać to moim zdaniem komplet. Do tego weź pod uwagę, że możesz sprzedać stare jarzma, które są chodliwym towarem i cenowo wychodzi to całkiem fajnie. Jeżeli chodzi o tarcze zimmerman to są to naprawdę fajne tarcze ale uwierz mi, że przy codziennej jeździe nie odczujesz różnicy pomiędzy zimmermanem a np TRW. Po założeniu TRW zrobiłem już przepisowe 200 km celem ułożenia się klocków i mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że do codziennej jazdy 312 TRW plus oploty dają radę. Pozdrawiam. <papa>


dziękuję Marcinie za pozytywne słowa :) Wiesz że się staramy, o to przecież chodzi. Napisz jak sprawują się hebelki po prawie roku eksploatacji?

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 20 sie 2014, 23:27

mart73301 pisze:Jeżeli chodzi o tarcze zimmerman to są to naprawdę fajne tarcze ale uwierz mi, że przy codziennej jeździe nie odczujesz różnicy pomiędzy zimmermanem a np TRW. Po założeniu TRW zrobiłem już przepisowe 200 km celem ułożenia się klocków i mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że do codziennej jazdy 312 TRW plus oploty dają radę. Pozdrawiam. <papa>
Zapewniam Cię, że prędzej odczujesz różnicę między tarczami Zimmermann a TRW niż między przewodami w stalowym oplocie a standardowymi ;) Jeśli nie upalasz auta na torze to przewody w stalowym oplocie niczego Ci nie dadzą.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 21 sie 2014, 07:26

Mieszczą się 16 na tarcze 321mm ;)

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 21 sie 2014, 10:48

Panowie mam pytanie myśląc o tarczach 320/30 i stoczeniu ich na 312/30 wtedy była by wieksza wytrzymałość termiczna. Czy taki manewr przejdzie ? Wiem że z klocków będę musiał zebrać po 2 - 3 mm chodzi mi o osadzenie ewentualnie potrzebowalbym zuzytej 320/1 by zrobić przymiarke.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga