Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All C5 2.7T] Jaka instalacja LPG i jakie spalanie?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 11 paź 2012, 14:51

A ja nie twierdzę, że takie propozycje przedstawiasz. Rozwinąłem po prostu twoją myśl, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś <okok>

Brzuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 wrz 2012, 17:35
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Brzuch » 11 paź 2012, 16:30

Jamam wycięte kata i prekata tak było jak go kupiłem. Chce oddać serię. znalazłem innego tunera TuneUp i tu mi zaśpiewali 1600,00 i ta kwota mi sie już bardziej podoba. na początek muszę ogarnąć ESP bo mi moc zabiera. na kompie wykazało mi błąd czujnika lewego tylnego koła, ja podejrzewam delikatny problem ze zbieżnością. Nie wiem czy mogą być inne opony na przodzie i na tyle czy wszędzie muszą być takie same.Pierwszy raz mam Q i się dopiero uczę. Ale o tym będziemy dyskutować jak założę temacik o autku. Chociaż na chwilę obecną nie mam się czym chwalić tak jak w moim Peugeociku. (ogółem kupuję auta sprawne mechanicznie nie koniecznie ładnie wyglądające a potem je dopieszczam.

W pierwszej kolejności chce ogarnąć gaz pozmieniać to co trzeba i to wszystko dobrze wystroić potem czip. I jedziemy z wnętrzem i karoserią, wszystko w swoim czasie :)

P.S. Ja kocham samochody chodź się na nich nie znam i nie żal mi kasy na dobrego mechanika.(tylko pierw muszę pozbierać troszkę zaskórniaków)

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 11 paź 2012, 16:36

metyoo, możliwe - w ogóle dzisiaj jakiś śnięty chodzę <luzik>

Brzuch, jeszcze niewiele zrobiłeś, a już dzięki forum zaoszczędziłeś 1000pln ;)
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 paź 2012, 00:21

Brzuch, jeśli chodzi o koła mogą być innej marki i z innym bieżnikiem, oczywiście zgodnie z literką prawa <lol> , chodzi o to, żeby rozmiary samych opon i ich zużycie były na podobnym poziomie,inaczej ESP będzie wykrywało różną prędkość obrotową kół... Ale jeśli wywala ci błąd czujnika to to najpierw sprawdź <okok>

Brzuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 wrz 2012, 17:35
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Brzuch » 12 paź 2012, 08:02

Dziś autko leci na przegląd zerowy,

zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

Post autor: zbynekpik » 23 paź 2012, 22:28

kurcze kolego jak 26 lpg ci wciąga to dużo, mi łyka 16 litrów i 1 benzyny na 100km, najmniej w trasie wziął mi 11,7 (jechałem bardzo spokojnie 80-90) i to był dla mnie szok, moja żona spaliła 10,3 LPG - tak twierdzi:)
A tak w trasie jak pomykam po swojemu 14-15. pozdrawiam, dla mnie BRC inst. jest najlepsza... <lol>

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 04 gru 2013, 14:19

Przymierzam się do montażu w moik olku LPG silnik BES

jakie ma instalacje i jak sie spisują

jaki sterownik, reduktor, jaki zbiornik maksymalnie wejdzie do mnie, jakie przekroje przewodów/rurek,

wtryski na listwie czy pojedyncze bezpośrednio w kolektorze

czy wyciągali wam kolektor do wiercenia?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 04 gru 2013, 21:11

Kumaty gazownik zawsze będzie ściągał kolektor do wiercenia, bo to jest najpewniejsze, żeby opiłki się nie dostały.
W olku jest o tyle źle, że trzeba rzeźbić wnękę na koło zapasowe, żeby wszedł zbiornik toroidalny, pojemność ok 70ltr.
U mnie siedzi sterownik LPGTech, wtryski Hana (zakładaj pojedyncze, bo z listwy trzeba ciągnąć wężyki, a później z wydajnością, dokładnością i estetyką jest nie najlepiej), 2x reduktor AC R01. Warto zamontować dwa reduktory, bo spadki ciśnienia są o wiele niższe, poza tym jak planujesz chipsa to żaden pojedyńczy reduktor nie obrobi ci silnika tak jak dwa.
Poszukaj gaziarza w swojej okolicy TUTAJ

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 05 gru 2013, 20:38

Wg mnie nie da rady zrobić przyzwoitego owiertu kolektora bez jego wyciągania.

Na owiercenie są dwie metody:

- nawierty od spodu/wewnętrznej części kolektora i wtryskiwacze wraz z rozdzielaczami pod kolektorem. Estetyka na 5, bo praktycznie nic nie widać, wady - jak coś się rozszczelni, padnie wtrysk itp. - kolektor trzeba wyciągać. I drugi minus -wtryski w poziomie, więc bardziej podatne na zbieranie syfu;

- mój kolektor jest powiercony jak na fotkach z linków poniżej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63b ... b08e3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fc ... 216f9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f46 ... a41e6.html

minus rozwiązania taki, że musiałem dorobić specjalne dysze. Czemu? - opisane w wątku viewtopic.php?p=535237

Co do reszty pytań:
- reduktor Prins (przerobiony)
- sterownik STAG
- HANA niebieskie pojedyncze (wkładanie czegokolwiek w listwie w tym silniku to dla mnie nieporozumienie <luzik> )
- Faro 13mm

ps. taki setup miałem w poprzedniej A6 BiT, obecnie w olku jeszcze LPG nie ma - stąd brak info o butli do olka, i stąd zdjęcia kolektora, który jeździ w bagażniku ;)
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 05 gru 2013, 21:56

co do zniornika do olka - lektura TUTAJ

Arkadom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 wrz 2013, 23:53
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arkadom » 07 gru 2013, 01:37

Witam
Niedawno gazowałem mojego Allroada 2.7
Obyło się bez wiercenia kolektora.
Gazownik zastosował adaptory wkręcane w oryginalne miejsca wtryskiwaczy benzynowych.
Są do nich wkręcone wtryski benzyny i gazu- hany niebieskie.
Miał też jakieś specjalne trójniki dzięki którym mógł te wtryskiwacze zainstalować z dala od siebie - nie na listwie.
Reduktor Prins do 400 KM
Jestem zadowolony - nie odczuwam różnicy benzyna - gaz .
Niedawno wyrzuciliśmy zaworek zwiększonego wypływu ( przy butli) i od tej pory nie brakuje już paliwa przy pełnym bucie .
za instalację zapłaciłem 4500
Zbiornik wszedł 70 l - wchodzi po małych modach 60l gazu.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 07 gru 2013, 11:22

Arkadom pisze:Gazownik zastosował adaptory wkręcane w oryginalne miejsca wtryskiwaczy benzynowych.
Są do nich wkręcone wtryski benzyny i gazu- hany niebieskie.
Miał też jakieś specjalne trójniki dzięki którym mógł te wtryskiwacze zainstalować z dala od siebie - nie na listwie.
Możesz wrzucić jakieś foto tej instalacji? Miejsce i sposób mocowania reduktora też mnie interesuje.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Arkadom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 wrz 2013, 23:53
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arkadom » 07 gru 2013, 16:27

Reduktor znalazł się w lewym nadkolu.
Co do zdjęć to na razie nie dam rady - pogoda nie ta. Pomyślę....

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 gru 2013, 00:19

http://lpg-forum.pl/audi-a6-c5-allroad- ... 34331.html
Tak można to zagazować, zestaw działa bez problemu w zmodzonej wersji pompującej 1bar
więc w standardzie będzie działać bez żadnego problemu.

Arkadom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 wrz 2013, 23:53
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arkadom » 11 gru 2013, 13:22

Zdjęcia mojej instalki.
Zdjęcia
Niezły gąszcz, ale udało się fajnie moim zdaniem zmieścić z wtryskami

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga