[All C5 2.7T] Jaka instalacja LPG i jakie spalanie?
Jamam wycięte kata i prekata tak było jak go kupiłem. Chce oddać serię. znalazłem innego tunera TuneUp i tu mi zaśpiewali 1600,00 i ta kwota mi sie już bardziej podoba. na początek muszę ogarnąć ESP bo mi moc zabiera. na kompie wykazało mi błąd czujnika lewego tylnego koła, ja podejrzewam delikatny problem ze zbieżnością. Nie wiem czy mogą być inne opony na przodzie i na tyle czy wszędzie muszą być takie same.Pierwszy raz mam Q i się dopiero uczę. Ale o tym będziemy dyskutować jak założę temacik o autku. Chociaż na chwilę obecną nie mam się czym chwalić tak jak w moim Peugeociku. (ogółem kupuję auta sprawne mechanicznie nie koniecznie ładnie wyglądające a potem je dopieszczam.
W pierwszej kolejności chce ogarnąć gaz pozmieniać to co trzeba i to wszystko dobrze wystroić potem czip. I jedziemy z wnętrzem i karoserią, wszystko w swoim czasie
P.S. Ja kocham samochody chodź się na nich nie znam i nie żal mi kasy na dobrego mechanika.(tylko pierw muszę pozbierać troszkę zaskórniaków)
W pierwszej kolejności chce ogarnąć gaz pozmieniać to co trzeba i to wszystko dobrze wystroić potem czip. I jedziemy z wnętrzem i karoserią, wszystko w swoim czasie
P.S. Ja kocham samochody chodź się na nich nie znam i nie żal mi kasy na dobrego mechanika.(tylko pierw muszę pozbierać troszkę zaskórniaków)
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Brzuch, jeśli chodzi o koła mogą być innej marki i z innym bieżnikiem, oczywiście zgodnie z literką prawa , chodzi o to, żeby rozmiary samych opon i ich zużycie były na podobnym poziomie,inaczej ESP będzie wykrywało różną prędkość obrotową kół... Ale jeśli wywala ci błąd czujnika to to najpierw sprawdź
kurcze kolego jak 26 lpg ci wciąga to dużo, mi łyka 16 litrów i 1 benzyny na 100km, najmniej w trasie wziął mi 11,7 (jechałem bardzo spokojnie 80-90) i to był dla mnie szok, moja żona spaliła 10,3 LPG - tak twierdzi:)
A tak w trasie jak pomykam po swojemu 14-15. pozdrawiam, dla mnie BRC inst. jest najlepsza...
A tak w trasie jak pomykam po swojemu 14-15. pozdrawiam, dla mnie BRC inst. jest najlepsza...
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Kumaty gazownik zawsze będzie ściągał kolektor do wiercenia, bo to jest najpewniejsze, żeby opiłki się nie dostały.
W olku jest o tyle źle, że trzeba rzeźbić wnękę na koło zapasowe, żeby wszedł zbiornik toroidalny, pojemność ok 70ltr.
U mnie siedzi sterownik LPGTech, wtryski Hana (zakładaj pojedyncze, bo z listwy trzeba ciągnąć wężyki, a później z wydajnością, dokładnością i estetyką jest nie najlepiej), 2x reduktor AC R01. Warto zamontować dwa reduktory, bo spadki ciśnienia są o wiele niższe, poza tym jak planujesz chipsa to żaden pojedyńczy reduktor nie obrobi ci silnika tak jak dwa.
Poszukaj gaziarza w swojej okolicy TUTAJ
W olku jest o tyle źle, że trzeba rzeźbić wnękę na koło zapasowe, żeby wszedł zbiornik toroidalny, pojemność ok 70ltr.
U mnie siedzi sterownik LPGTech, wtryski Hana (zakładaj pojedyncze, bo z listwy trzeba ciągnąć wężyki, a później z wydajnością, dokładnością i estetyką jest nie najlepiej), 2x reduktor AC R01. Warto zamontować dwa reduktory, bo spadki ciśnienia są o wiele niższe, poza tym jak planujesz chipsa to żaden pojedyńczy reduktor nie obrobi ci silnika tak jak dwa.
Poszukaj gaziarza w swojej okolicy TUTAJ
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Wg mnie nie da rady zrobić przyzwoitego owiertu kolektora bez jego wyciągania.
Na owiercenie są dwie metody:
- nawierty od spodu/wewnętrznej części kolektora i wtryskiwacze wraz z rozdzielaczami pod kolektorem. Estetyka na 5, bo praktycznie nic nie widać, wady - jak coś się rozszczelni, padnie wtrysk itp. - kolektor trzeba wyciągać. I drugi minus -wtryski w poziomie, więc bardziej podatne na zbieranie syfu;
- mój kolektor jest powiercony jak na fotkach z linków poniżej
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63b ... b08e3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fc ... 216f9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f46 ... a41e6.html
minus rozwiązania taki, że musiałem dorobić specjalne dysze. Czemu? - opisane w wątku viewtopic.php?p=535237
Co do reszty pytań:
- reduktor Prins (przerobiony)
- sterownik STAG
- HANA niebieskie pojedyncze (wkładanie czegokolwiek w listwie w tym silniku to dla mnie nieporozumienie )
- Faro 13mm
ps. taki setup miałem w poprzedniej A6 BiT, obecnie w olku jeszcze LPG nie ma - stąd brak info o butli do olka, i stąd zdjęcia kolektora, który jeździ w bagażniku
Na owiercenie są dwie metody:
- nawierty od spodu/wewnętrznej części kolektora i wtryskiwacze wraz z rozdzielaczami pod kolektorem. Estetyka na 5, bo praktycznie nic nie widać, wady - jak coś się rozszczelni, padnie wtrysk itp. - kolektor trzeba wyciągać. I drugi minus -wtryski w poziomie, więc bardziej podatne na zbieranie syfu;
- mój kolektor jest powiercony jak na fotkach z linków poniżej
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63b ... b08e3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fc ... 216f9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f46 ... a41e6.html
minus rozwiązania taki, że musiałem dorobić specjalne dysze. Czemu? - opisane w wątku viewtopic.php?p=535237
Co do reszty pytań:
- reduktor Prins (przerobiony)
- sterownik STAG
- HANA niebieskie pojedyncze (wkładanie czegokolwiek w listwie w tym silniku to dla mnie nieporozumienie )
- Faro 13mm
ps. taki setup miałem w poprzedniej A6 BiT, obecnie w olku jeszcze LPG nie ma - stąd brak info o butli do olka, i stąd zdjęcia kolektora, który jeździ w bagażniku
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Witam
Niedawno gazowałem mojego Allroada 2.7
Obyło się bez wiercenia kolektora.
Gazownik zastosował adaptory wkręcane w oryginalne miejsca wtryskiwaczy benzynowych.
Są do nich wkręcone wtryski benzyny i gazu- hany niebieskie.
Miał też jakieś specjalne trójniki dzięki którym mógł te wtryskiwacze zainstalować z dala od siebie - nie na listwie.
Reduktor Prins do 400 KM
Jestem zadowolony - nie odczuwam różnicy benzyna - gaz .
Niedawno wyrzuciliśmy zaworek zwiększonego wypływu ( przy butli) i od tej pory nie brakuje już paliwa przy pełnym bucie .
za instalację zapłaciłem 4500
Zbiornik wszedł 70 l - wchodzi po małych modach 60l gazu.
Niedawno gazowałem mojego Allroada 2.7
Obyło się bez wiercenia kolektora.
Gazownik zastosował adaptory wkręcane w oryginalne miejsca wtryskiwaczy benzynowych.
Są do nich wkręcone wtryski benzyny i gazu- hany niebieskie.
Miał też jakieś specjalne trójniki dzięki którym mógł te wtryskiwacze zainstalować z dala od siebie - nie na listwie.
Reduktor Prins do 400 KM
Jestem zadowolony - nie odczuwam różnicy benzyna - gaz .
Niedawno wyrzuciliśmy zaworek zwiększonego wypływu ( przy butli) i od tej pory nie brakuje już paliwa przy pełnym bucie .
za instalację zapłaciłem 4500
Zbiornik wszedł 70 l - wchodzi po małych modach 60l gazu.
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Możesz wrzucić jakieś foto tej instalacji? Miejsce i sposób mocowania reduktora też mnie interesuje.Arkadom pisze:Gazownik zastosował adaptory wkręcane w oryginalne miejsca wtryskiwaczy benzynowych.
Są do nich wkręcone wtryski benzyny i gazu- hany niebieskie.
Miał też jakieś specjalne trójniki dzięki którym mógł te wtryskiwacze zainstalować z dala od siebie - nie na listwie.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
http://lpg-forum.pl/audi-a6-c5-allroad- ... 34331.html
Tak można to zagazować, zestaw działa bez problemu w zmodzonej wersji pompującej 1bar
więc w standardzie będzie działać bez żadnego problemu.
Tak można to zagazować, zestaw działa bez problemu w zmodzonej wersji pompującej 1bar
więc w standardzie będzie działać bez żadnego problemu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga